Jump to content

een paar vraagjes

king-dragon!

Recommended Posts

en eigenlijk heb ik nog een vraagje kan je weer naar de concert van Phill Colins zo ja waar haal je kaartjes voor het concert. kan je dan op die kaart aanwijzen waar je ze haalt.

king-dragon!

edit: hoevaak kan je naar het concert?

Bewerkt: door king-dragon!
Delen op andere websites

• Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• king-dragon!

9

• aznstryker

5

• Advancegta

4

• deagle

4

en eigenlijk heb ik nog een vraagje kan je weer naar de concert van Phill Colins zo ja waar haal je kaartjes voor het concert. kan je dan op die kaart aanwijzen waar je ze haalt.

king-dragon!

Je kan pas naar het concert van Phil Collins na de missie In The Air Tonight. Dan verschijnt er een 'pickup' met een slot erin. Loop er door heen en je krijgt de vraag of je het concert van Phil Collins wilt bezoeken. Ik heb even snel een kaartje met de locatie gemaakt, je moet wel eerst op de trap lopen en mogelijk even rondkijken voordat je het slotje ziet. Voor het geval het kaartje niet duiddelijk is, het deel bevind zich te Main Land, linksbovenin. Heel veel plezier met het bezoeken van het Concert.

fhhfdvz6.gif

Edit: Laat ik net als SummerBase en ASPHALT straks nog wat screens maken. :sst:

Bewerkt: door Advancegta
Delen op andere websites

king-dragon!

Hier kan ik je wel even bij helpen, deze kun je namelijk gewoon bij het stadion kopen. Als je daar eenmaal aangekomen bent kun je bovenaan het stadion dus op de trap een kaartje kopen. Dit kaartje kost rond de €6000, natuurlijk absurt duur, maar dat moet niet erg uitmaken gezien de inkomsten van de Empire Building optie. Ook kun je in het concert meerdere dingen doen, bijvoorbeeld: 'Phill' neerschieten, rondlopen, het optreden bekijken (wat heel erg kort is, maar dat doet er niet toe) en verder je geld weggooien. :)

Je kunt het stadion vinden in Downtown dat is helamaal linksboven in Vice City Stories. Ik heb voor de duidelijkheid ook nog snel evenw at screens gemaakt om het iets te verduidelijken. Verder heb ik ook nog wat toelichting er bij. Veel plezier er mee!

screen35tk6.th.png screen36mv6.th.png screen39vn7.th.png screen44gn9.th.png

Op het einde eindig je ook met het zicht van bovenaf en dan kom je weer op het woord: 'In the Air tonight', oftewel in de lucht vannacht. Dan kan je het gewoon ngo een keer bekijken, opzich niet heel erg overdonderend, maar wel leuk. :)

Delen op andere websites

king-dragon!

Hier zijn al een paar topics over. Het antwoord is ja. In de missies van Reni Wassulmaier ga je vaak met Phil Collins om, en je moet ook het nodige voor zijn concert doen omdat Phil Collins niet echt welkom is. Eerst moet je de hitmans vermoorden voor de aanvang, en tijdens het concert moet je Phil verdedigen als de Phil-haters proberen de lichtmasten door te snijden, zodat deze op Phil vallen. Als dit allemaal is gelukt kan je nog even wat fragmenten uit het concert zien, en daarna is heb je de missie ''In The Air Tonight'' gehaald. Nu zul je enkele berichten krijgen dat je voor de deur van het stadion kaarten kan kopen. Deze kosten $6000 per stuk, dus dit is geen probleem. Nu kan je rustig op de bank ploffen en genieten van het concert :Y. Overigens denk ik wel dat je na de missies waarin je Phil verdedigen wel weet waar het stadion is, maar ik heb toch nog even een kaart gemaakt. Veel plezier met het concert!

concertkaartenyv1.jpg

Edit: Veels te laat :-(, ik denk dat 3 dezelfde kaartjes wel genoeg zijn :puh:

Bewerkt: door M4X
Delen op andere websites

king-dragon!

Je kunt een kaartje kopen voor $6.000,-. Ze zijn te koop bij het 'Hyman Memorial Stadium'. Loop de trapen op en je zult een 'Slot-Icoontje' zien. Als je hierin loopt zul je bovenin beeld zien dat je door middel van Cross.gif een kaartje kunt kopen en met Circle.gif het kunt annuleren.

Kaartje:

con22hf9.jpg

Screens:

Edit: Veel, veels te laat :7

Bewerkt: door ASPHALT
Delen op andere websites

runescaper8 (gast)

dus het lukt gewoon niet...

oeps....foutje gemaakt...

WAT IK WOU ZEGGEN IS: het lukt gewoon niet@!@!# met die stoppie

wie o wie kan mijn nou ditkeer GOEIE TIPS GEVEN????

××× ROCKSTAR GAMES MET JE ××× ××× STOPPIE!!!!!!

laat maar zitten man@!$#@!#$

het lukt gewoon niet de iritante ××× stoppie het lukt gewoon niet!

julie zetten gewoon te cheaten en...

laat maar ik hou wel op man!! met je stomme stoppie shit!!

laat mij maar weer met rust.......

dan maar weer eenzaam>.<

>>> Door SummerBase: Doen we even rustig aan? Je scheld en je beschuldigd anderen er van dat ze cheaten! Dit slaat helemaal nergens op. Ook ga je offtopic op plekken waar het niet hoort. Er komt een Persoonlijk Bericht aan, je hoort nog van mij. ;)<<<

Bewerkt: door SummerBase
Delen op andere websites

bedankt voor het beantwoorden van deze vragen als het mag wil ik deze topic open houden meschien heb ik later nog wat vragen. dan hoef ik niet nog een paar topics te maken.

king-dragon!

P.S andere mensen mogen hier ook vragen stellen

EDIT: runescaper8 oefen gewoon voor die stoppie ooit zal je het wereldrecor stoppie verbreken!

Bewerkt: door king-dragon!
Delen op andere websites

ik heb een vraag

zijn er vaste plek voor z'n secretcar ofzo ietsv(die naam dan) ^_^

Ja hoor. De 'Stretch' heeft 1 vast spawn plek, deze vind je hier

Je kunt de Stretch ook kopen bij Sun Shine Auto's. Dit kan echter pas na de missie 'Kill Phil'. Je doet dit door in het Slot Icoontje te lopen en op Cross.gif te klikken. Let wel op dat er 3 slot Icoontjes zijn. Pak dus wel de goede. Je kunt dit na kijken door erin te lopen, boven in het scherm komt een schermpje te staan waarin staat welk voertuig je daar kunt kopen. Als het de goede is druk je op Cross.gif. Is het echter de verkeerde? Dan druk je op Circle.gif.

Bewerkt: door ASPHALT
Delen op andere websites

ik heb een vraag

zijn er vaste plek voor z'n secretcar ofzo ietsv(die naam dan) ^_^

Ja hoor. De 'Stretch' heeft 1 vast spawn plek, deze vind je hier

Je kunt de Stretch ook kopen bij Sun Shine Auto's. Dit kan echter pas na de missie 'Kill Phil'. Je doet dit door in het Slot Icoontje te lopen en op Cross.gif te klikken. Let wel op dat er 3 slot Icoontjes zijn. Pak dus wel de goede. Je kunt dit na kijken door erin te lopen, boven in het scherm komt een schermpje te staan waarin staat welk voertuig je daar kunt kopen. Als het de goede is druk je op Cross.gif. Is het echter de verkeerde? Dan druk je op Circle.gif.

Bedankt

Delen op andere websites

ik heb een vraag over stoppie

als ik een stoppie maakt (je moet dan eerst naar voren leunen en dan op remmen drukke) dan gaat de achter wiel niet omhoog

en als de achterwiel inde lucht is dan ga ik met de analog stick naar links en recht dan gaaatie weer recht staan

kan iemand mij helpe???

Delen op andere websites

ik heb een vraag over stoppie

als ik een stoppie maakt (je moet dan eerst naar voren leunen en dan op remmen drukke) dan gaat de achter wiel niet omhoog

en als de achterwiel inde lucht is dan ga ik met de analog stick naar links en recht dan gaaatie weer recht staan

kan iemand mij helpe???

Ik heb dit probleem ook. Allereerst geef jij aan dat je moeite hebt bij het maken van een Stoppie. Het makkelijkst is om een stoppie te doen bij een weg die naar beneden loopt. Echter zijn deze niet veel in Vice City te vinden. In Liberty City wel, voornamelijk in Portland. Maargoed, indien je een geschikte locatie hebt gevonden moet je ook een geschikt voertuig nemen. Ik raad je hierbij de Faggio aan. Waarschijnlijk klinkt dit raar, deze motor wordt juist helemaal niet gebruikt bij stunten maar hoe raar het ook is voor Stoppie's werkt hij fantastisch! Ik raad hierbij voertuigen als de PCJ-600 en de Sanchez dus af. Ik neem aan dat je onthoud dat je tijdens de stoppie niet de rem toets in moet houden aangezien je dan remt en zodoende maak je nooit een lange Stoppie. Verder vertel je dat je naar links en rechts slingert tijdens de stoppie, een lastig probleem waar ik ook wat moeite mee heb gehad maar het heeft toch grotendeeld te maken met 'Skills'. Probeer door de Analoge Stick naar links en rechts te bewegen de Faggio recht te laten blijven rijden. Indien je te veel met de Analoge Stick naar links of rechts draait zou de Faggio plotseling draaien en dan val je er vanaf. Je moet daar tussenin dus een balans vinden. Wat je ook kunt proberen is om je besturing eens op Directional Buttons te zetten aangezien het met de pijltjes wel eens makkelijker kan zijn dan met het nogal kleine Analoge Stickje. Heel veel succes bij het beoefen van de Stoppie.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...