Wijst Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2007 (bewerkt) Ik heb het vermoeden dat gta IV zich in rome gaat afspelen ik denk dit omdat gta romeinse cijfers gebruikt voor de 4 dus wat denken jullie ? hmm ja Froodooo je hebdt gelijk Bewerkt: 3 februari 2007 door wijst Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2007 Ik heb het vermoeden dat gta IV zich in rome gaat afspelen ik denk dit omdat gta romeinse cijfers gebruikt voor de 4 dus wat denken jullie ? Dat lijkt me nou eigenlijk niet. Voor bijvoorbeeld een eerdere GTA, ik heb het dan over GTA 3, werden ook Romeinse tekens gebruikt: Dus het lijkt me dat de Romeinse tekens in het logo van GTA 4 geen hint zijn voor de stad waarin het zich afspeelt. Het kan natuurlijk wel altijd nog in Rome afspelen, maar daarvoor kun je niets uit het logo van GTA 4 halen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Certified Gangsta Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2007 dacht je dat nou echt? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2007 dacht je dat nou echt? Sommige mensen posten eerst en denken dan na.. ^^ Maar toch vind ik je post onzinnig. Ieder vermoeden is een stapje dichterbij. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steel Dogg Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2007 (bewerkt) dacht je dat nou echt? Het is natuurlijk wel een logische theorie want bijvoorbeeld bij San Andreas hadden ze ook een ''hiphop/gangster' lettertype [ en je raad natuurlijk wel wat SA nu is geworden en datzelfde bij Vice City Bewerkt: 5 februari 2007 door Steel Dogg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen729 Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2007 Tja, maar SA en VC hadden ook geen getal in hun naam Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2007 Nee en het lettertype van de III en IV van respectievelijk GTA III en GTA IV is Pricedown en van Vice City is het Rage Italic en van San Andreas is het van Diploma of Beckett Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen729 Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2007 Neeen het lettertype van de III en IV van respectievelijk GTA III en GTA IV is Pricedown en van Vice City is het Rage Italic en van San Andreas is het van Diploma of Beckett Dus...? Romeinse cijfers zijn eigenlijk gewoon letters weetje Maragoed, VC is Cage en SA is Diploma. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Certified Gangsta Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2007 sorry maar toch vind ik dit wel heeel ver gezocht. er zit wel een heeel klein beetje logica in, maar het is wel heel onwaarschijnlijk. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2007 Het idee zit er natuurlijk wel. Rome zou een geweldige locatie zijn voor een gta. Het is een groote en mooie plaats. Wat ook vrij vaak in het teken staat van de maffia. Dat zou dan dus ook meteen weer een gang zijn en misschien krijgen we dus dan weer een soort vervolg van salvatore te zien. Maar helaas werden zoals al eerder gezecht ze ook gebruikt bij III. Wat uiteindelijk niks te maken had met italié of rome. Maar wel een beetje met het maffia sweertje. Maar met dit soort ideeén komen we er wel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SimmerALPHA Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2007 Lijkt me een slecht idee. Te beperkt namelijk te weinig verschillende gangs. Volgens mij alleen maar mafia. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Boris H. Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2007 Ik wil gewoon dat het in een ruige amerikaanse stad afspeeld, zoals alle vorige GTA's(behalve GTA London 1961 & GTA London 1969) Dat vind ik altijd zo ruig Gratz, Boris H. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2007 Van het oorspronkelijke doel van dit topic blijft niet veel over als er gediscussieerd wordt over welke stad. Daarvoor kan je beter even in dit topic kijken. Derhalve gesloten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts