Jump to content

Vermoeden


Wijst

Recommended Posts

Ik heb het vermoeden dat gta IV zich in rome gaat afspelen ik denk dit omdat gta romeinse cijfers gebruikt voor de 4 dus wat denken jullie ? :)

hmm ja Froodooo je hebdt gelijk :)

Bewerkt: door wijst
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het vermoeden dat gta IV zich in rome gaat afspelen ik denk dit omdat gta romeinse cijfers gebruikt voor de 4 dus wat denken jullie ? :)

Dat lijkt me nou eigenlijk niet. Voor bijvoorbeeld een eerdere GTA, ik heb het dan over GTA 3, werden ook Romeinse tekens gebruikt:

logo_gta_3.gif

Dus het lijkt me dat de Romeinse tekens in het logo van GTA 4 geen hint zijn voor de stad waarin het zich afspeelt. Het kan natuurlijk wel altijd nog in Rome afspelen, maar daarvoor kun je niets uit het logo van GTA 4 halen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

dacht je dat nou echt?

Het is natuurlijk wel een logische theorie want bijvoorbeeld bij San Andreas hadden ze ook een ''hiphop/gangster' lettertype post-42509-1170671135.jpg[ en je raad natuurlijk wel wat SA nu is geworden ;) en datzelfde bij Vice City ;)

:cya:

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

Nee

en het lettertype van de III en IV van respectievelijk GTA III en GTA IV is Pricedown

en van Vice City is het Rage Italic

en van San Andreas is het van Diploma of Beckett

Link to comment
Delen op andere websites

Nee

en het lettertype van de III en IV van respectievelijk GTA III en GTA IV is Pricedown

en van Vice City is het Rage Italic

en van San Andreas is het van Diploma of Beckett

Dus...? Romeinse cijfers zijn eigenlijk gewoon letters weetje :puh: Maragoed, VC is Cage en SA is Diploma.

Link to comment
Delen op andere websites

Het idee zit er natuurlijk wel. Rome zou een geweldige locatie zijn voor een gta. Het is een groote en mooie plaats. Wat ook vrij vaak in het teken staat van de maffia. Dat zou dan dus ook meteen weer een gang zijn en misschien krijgen we dus dan weer een soort vervolg van salvatore te zien. Maar helaas werden zoals al eerder gezecht ze ook gebruikt bij III. Wat uiteindelijk niks te maken had met italié of rome. Maar wel een beetje met het maffia sweertje. Maar met dit soort ideeén komen we er wel :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...