Jump to content

Hidden Interiors


MartyCeha

Recommended Posts

Ik heb denkik wel een simpele verklaring hiervoor, als je op de normale manier de mall binnenloopt moeten alle mensen en het muziekje enz nog laden, die zijn er dus niet als je de mall bent, de markers om naarbuiten te gaan zijn er uiteraard ook dan niet, want waarom zou je naar buiten moeten als je niet binnen bent? dus als je er op deze manier binnengaat ben je je eigenlijk nog gewoon (buiten)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MartyCeha

    13

  • Basssss

    7

  • MASTERMIND

    5

  • Pietje II

    4

We kunnen op speurtocht want de enige echte verborgen interieuren (hidden interiors) zijn niet lang meer verborgen! :klap:

In de hemel onder de grond van het 'normale' Vice City bevinden zich namelijk drie interieuren:

  1. Vice Point Mall
  2. Villa van de Mendez brothers
  3. Hyman Memorial Stadium

Het mooie is dat deze interieuren zich exact bevinden onder de plek waar hun exterieuren zich bevinden op de kaart. Hoewel ik via de Vice Point Mall verder ben gaan zweven in de wereld onder de kaart, kun je je ook gewoon naar beneden laten zakken in bijvoorbeeld het Hyman Memorial Stadium in de 'normale' wereld.

Het interieur van de villa van de Mendez brothers is degene die in de missie 'Domo Arigato Domestoboto' gebruikt wordt. Het interieur van het Hyman Memorial Stadium is het interieur die gebruikt wordt in de missie 'Kill Phil Part 2'.

screen6pw7.png

Hier zie je het interieur van de villa van de Mendez brothers uit de missie 'Domo Arigato Domestoboto' van de buitenkant.

screen4jt5.png

De hal van de villa van de Mendez brothers.

screen5pd3.png

De zitkamer.

screen8ur9.png

Het Hyman Memorial Stadium-interieur van buitenaf.

screen2ue4.png

Het podium.

screen3ku4.png

Bij de drums.

screen11jk5.png

De concertzaal.

screen9ja8.png

De kelder (dit interieur staat los van de concertzaal, maar hoort in principe bij het Hyman Memorial Stadium).

De interieuren van andere gebouwen zoals de main building van de Fort Baxter legerbasis bevinden zich in een ander gebied dan de wereld onder het 'normale' Vice City. Ik had het twee berichten terug over een 'alternatieve' Vice City. Volgens mij bevindt deze alternatieve Vice City zich niet onder of boven de 'normale' Vice City, maar er pal naast! Dit heb ik kunnen concluderen aangezien de coördinaten van de X- en de Z-as helemaal anders waren dan normaal, terwijl de Y-as dezelfde hoogte aangaf.

Helaas is het vrij moeilijk om je in deze wereld voort te bewegen, aangezien je bijvoorbeeld absoluut niet de grond mag raken want dan word je weer naar de normale wereld geteleporteerd. Ook word je naar de normale wereld geteleporteerd wanneer je door middel van een savehouse naar buiten gaat.

Het is alleen mogelijk om via een Empire Building "high roller' van het type 'Drugs' je vrij te kunnen bewegen in het alternatieve Vice City, mits je de bodem niet raakt (je zult je dus via de 'Superman 2'-cheat en de 'Invisible Jetpack'-cheat voort moeten bewegen). Het is mogelijk om hier ook weer onder de grond te gaan, dit doe je het gemakkelijkst wanneer je met de 'Walk Through Walls'-cheat door een hoog flatgebouw naar binnen wandelt. Zo kan je jezelf naar beneden laten vallen. De radar geeft een heel andere locatie aan dan dat je werkelijk bent, dus het is een beetje uitkienen om te weten waar je je bevindt. Het gekke is dat het interieur van de Vice Point Mall en van het Hyman Memorial Stadium zich hier ook bevinden, weliswaar onafgewerkt, maar toch is het vreemd.

Nu moeten we nog te weten komen waar de interieuren zich bevinden van locaties die je alleen in cutscenes te zien krijgt (zoals Diaz' kantoor en Lance's hotel in Downtown). Maar we zijn in ieder geval weer een stapje verder gekomen! :)

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

:D Goed gevonden, dit topic is echt handig voor hidden interior freaks, zoals ik :D Verder wil ik nog zeggen dat je ook zonder cheatdevice in de drie intereuren kan komen die Pietje II noemde. Het is maar een theorie. Er zijn een aantal plekken waar je de blue/gray hell in kan. Dan moet je daar met een heli in :Y denk ik. Een Little Willie lijkt mij geschikt. Dan kun je daar naartoe vliegen :) en er(op/in) landen. Dat is mijn thorie, ik ga het zo uitproberen. Deze blue/gray hell ingangen ken ik:

(*)alle empire states

(*)en vlak ten zuiden van Lance huis, in de rotsen.

Link to comment
Delen op andere websites

:D Goed gevonden, dit topic is echt handig voor hidden interior freaks, zoals ik :D Verder wil ik nog zeggen dat je ook zonder cheatdevice in de drie intereuren kan komen die Pietje II noemde. Het is maar een theorie. Er zijn een aantal plekken waar je de blue/gray hell in kan. Dan moet je daar met een heli in :Y denk ik. Een Little Willie lijkt mij geschikt. Dan kun je daar naartoe vliegen :) en er(op/in) landen. Dat is mijn thorie, ik ga het zo uitproberen. Deze blue/gray hell ingangen ken ik:

(*)alle empire states

(*)en vlak ten zuiden van Lance huis, in de rotsen.

Dit zal echt niet werken. Ten eerste zal jouw helikopter al in de vlammen liggen voordat jij überhaupt in de wereld onder de bodem bent geraakt, en ten tweede zal je veelal niet de interieuren binnen kunnen aangezien ze solide zijn. Je kan via het dak van het interieur van het Hyman Memorial Stadium naar binnen, maar je zult er amper kunnen landen met zo'n 'normale' helikopter. Sorry, maar ik vrees toch echt dat je een Cheatdevice nodig zult hebben wil je succesvol alle werelden en interieurs bezoeken.

Hier zijn nog wat foto's van het Hidden Interiors van de Vice Point Mall:

hier

hier

hier

en hier

Leuk gedaan, maar dit is gewoon hetzelfde interieur wat voor de Vice Point Mall gebruikt wordt wanneer je er op de normale manier naar binnen gaat. Dit zijn dus eigenlijk vrij overbodige foto's... :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

Nog iets gevonden! Als je met een auto snel in de Empire State ten westen van het winkelcentrum rijdt, zul je na enig wachten door de grond zakken en in het water vallen. Je bent nu in de blue/gray hell. Stap snel uit voor je verdrinkt. Als je dan naar het oosten richting winkelcentrum zwemt, zul je ineens in de diepte vallen. Daarna beland je aan de buitenkant van het (alternatieve) winkelcentrum ergens. Voor de ingang. De wereld zal er verdubbeld uitzien :puh: Ik probeer nog wat screens te posten. Misschien met de webcam?

Link to comment
Delen op andere websites

Nog iets gevonden! Als je met een auto snel in de Empire State ten westen van het winkelcentrum rijdt, zul je na enig wachten door de grond zakken en in het water vallen. Je bent nu in de blue/gray hell. Stap snel uit voor je verdrinkt. Als je dan naar het oosten richting winkelcentrum zwemt, zul je ineens in de diepte vallen. Daarna beland je aan de buitenkant van het (alternatieve) winkelcentrum ergens. Voor de ingang. De wereld zal er verdubbeld uitzien :puh: Ik probeer nog wat screens te posten. Misschien met de webcam?

Dat is dus het interieur van de Vice Point Mall, deze bevindt zich recht onder het exterieur van de Vice Point Mall die zich in de 'normale' wereld bevindt. In dit interieur kom je terecht als je zowel via de normale manier als via de blue hell naar binnen gaat. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoef dus geen screens meer te maken... Ik heb geen cheatdevice meer, en ik mag niet praten over downgraden hier. Als ik een cheatdevice kon hebben... Dan gaat het hidden-interior onderzoek verder :clown:

>>> Door SummerBase: Het vragen om informatie over Downgraden is ook niet toegestaan.<<<

Wist ik niet! Ik dacht alleen dat praten erover verboden was... :cry: Ik heb de kruisjes weggehaald en de tekst aangepast, die kruisjes waren zo... Kil...

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook even opzoek gegaan naar Hidden Interiors in VCS, en dit is wat ik heb gevonden:

snap006.png

Dit is Phil's oude huis (savehuis) als je van binnen naar buiten gaat.

snap009.png

snap010.png

Dit is wat ik heb gevonden onder de het Hyman Memorial Stadium.

Ik ga weer verder zoeken. :puh:

Met Vriendelijke Groeten,

Mickey

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Sorry dat ik nu Bump, maar ik snap even iets niet.

dus kan ik het net zo goed hier vragen dan een nieuw topic maken.

Je moet dus gewoon aan een zijkant van een empire state het gebouw in rijden :?

Dan moet je wel hééééééél extreem snel gaan :?

Dus wie kan duidelijk uitleggen hoe ik dat doe?

alvast bedankt :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik nu Bump, maar ik snap even iets niet.

dus kan ik het net zo goed hier vragen dan een nieuw topic maken.

Je moet dus gewoon aan een zijkant van een empire state het gebouw in rijden :?

Dan moet je wel hééééééél extreem snel gaan :?

Dus wie kan duidelijk uitleggen hoe ik dat doe?

alvast bedankt :bier:

OK dan leg ik het nog even uit:

De Empire Buildings laden erg langzaam. Als je er dus snel naartoerijdt (hoeft niet eens zo heel snel), is zo'n empire building nog niet geladen. Dan moet je er gebruik van maken en er doorheen rijden/lopen. Je moet wel snelheid minderen, anders vlieg je er zo aan de andere kant weer uit. Als je er dan eenmaal in staat, moet je nog even wachten. Als het empire building geladen is, dan wordt de vloer unsolid en val je erdoorheen. En het hoeft niet per sé aan de zijkant.

Link to comment
Delen op andere websites

Werkt dat ook op de ps2 versie?

want die heb ik en het lukt mij steeds niet :cry:

ik knal er gewoon tegenaan ook al ga ik super hard.

oow jah,, wie kan even een screen posten of een kaartje waarop staat waar je de grond ik kan bij lance zijn huis?

Bewerkt: door terrorkruimel
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...