Jump to content

Hidden Interiors


MartyCeha

Recommended Posts

Tijdens mijn vakantie heb ik de manier gevonden om naar Phil Collins concertzaal te komen buiten de missies!

Vereist:

- Een Little Willie

- Een beetje geluk

Vlieg met je Willie naar het Hyman Stadion, op deze locatie moet je onder het afdak zitten, ga nu zo dicht mogelijk bij het grote ver-naar-binnen-geschoven-raam vliegen en vlieg naar boven.

Je zult een stukje door het plafond gaan, warneer je recht tegen het raam keek zul je nu een gat zien.

Wurg je nu door dat gat met lichte tikjes warneer je er helemaal doorheen bent en het beeld weer gewoon achter de Willie hangt ga je naar beneden. Niet bang wezen, gewoon naar beneden. Je zult wel moeten uitkijken voor het water.

Na een tijdje omlaag vliegen zal hij even stil staan (hij laad dan) en dan zit je achter de tribunes, geen zorgen, je kunt er dwars doorheen vliegen.

Vlieg nu de concertzaal binnen, land voor (of naast) het podium en tada.

PAS OP: Er staat dranghekken, land niet achter de dranghekken omdat je heli daar kan beschadigen!

Funny: Ergens in de concerthal zie je een bumber van een Blista Compact door de muur steken, hoe die auto daar komt is mij ook een raadsel.

Warneer je de concertzaal saai vind worden pak je je heli weer en vlieg je naar de Mendez-Building.

Warneer je te hoog vliegt (merk je warneer hij de bovenwereld weer laad) dan moet je een stukkie omlaag.

Bij de Mendez-Building land je op het grijze plafond en je zakt er doorheen.

Nadeel: De kelder is afgeschermt met een onzichtbare muur.

Nog een tip:

Zit je zonder heli bij de concerthal? Ga op het podium staan, met je gezicht het publiek in, ga dan de linker gang in.

Daar zit een liftdeur die open staat, de muren van de binnenkant van de lift dan unsolid waardoor je er doorheen kunt lopen. ;) Loop een eindje de lege wereld in tot je valt, even wachten en je staat weer in de gewone wereld. ;)

Screen komen.

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MartyCeha

    13

  • Basssss

    7

  • MASTERMIND

    5

  • Pietje II

    4

Screens zijn er:

Rode rondje is het raam waarvoor je moet vliegen:

SSL20697.jpg

Ik ben er en ga omhoog:

SSL20682.jpg

Ik heb zit in het stadion:

SSL20686.jpg

Ik ben omlaag gegaan en toen het spel even laadde kreeg ik dit, de achterkant van de tribunes:

SSL20687.jpg

Ik vlieg dwars door de tribunes heen en zie het podium in de verte staan:

SSL20689.jpg

Ik ben geland. Little Willie op de voorgrond en het podium erachter.

SSL20690.jpg

I'm Phil Collins and I'm in Vice City now!

SSL20691.jpg

Rechts zie je een gang, daar is de lift met de spookmuren.

SSL20692.jpg

Ben weer in m'n heli gestapt en de blip gezet op de Mendez Building op Prawn Island.

Je ziet op de foto allemaal rare kleuren plafond, land op het grijze plafond, je gaat er dwars doorheen en komt in de slaapkamer:

SSL20693.jpg

Slaapkamer met heli op de voorgrond:

SSL20694.jpg

Hal:

SSL20695.jpg

Kelder met de onzichtbare muur in de deur, je kan de kluis net zien staan:

SSL20696.jpg

Dit is allemaal gedaan op de PSP met een GTA VCS. (platinum dacht ik)

Gr. Basssss

Reden van nieuwe post en niet editten, de vorige post was oud en niemand kijkt dan meer in dit topic.[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Echt super gevonden :tu: Ik ga het meteen proberen. Ik was zelf ook al een tijdje op zoek naar een plek waar je met de little willie onder de wereld kan komen, maar zonder succes :N

EDIT: Ik heb het net geprobeerd, en het lukte. Het stadion én de Mendez House. Ik probeerde ook nog wat andere interieurs op te zoeken, maar dat lukte niet.

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Werkt het op de PS2?

Dat weet ik dus niet. Maar ik denk wel, aangezien er haast geen verschil tussen zit qua game. :)

@MartyCeha: Dat is mij ook nog niet gelukt, alhoewel één andere; de North Point Mall, maar die kun je ook via de deur betreden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

@MartyCeha: Dat is mij ook nog niet gelukt, alhoewel één andere; de North Point Mall, maar die kun je ook via de deur betreden. :)

Het winkelcentrum heeft twee interieuren. De eerste wordt gewoon ingame gebruikt, en de tweede tijdens de missie Brawl Of The Dead of zoiets. De tweede is helemaal verlaten, en bij de Ammunation hangen geen wapens aan de muur. De tweede kun je bereiken door met ee auto DOOR een Empire Building te rijden (als die nog geladen moet worden). Als het gebouw dan geladen is zak je door de grond en val je naar beneden. Je respawned dan in het tweede winkelcentrum...

Link to comment
Delen op andere websites

@MartyCeha: Dat is mij ook nog niet gelukt, alhoewel één andere; de North Point Mall, maar die kun je ook via de deur betreden. :)

Het winkelcentrum heeft twee interieuren. De eerste wordt gewoon ingame gebruikt, en de tweede tijdens de missie Brawl Of The Dead of zoiets. De tweede is helemaal verlaten, en bij de Ammunation hangen geen wapens aan de muur. De tweede kun je bereiken door met ee auto DOOR een Empire Building te rijden (als die nog geladen moet worden). Als het gebouw dan geladen is zak je door de grond en val je naar beneden. Je respawned dan in het tweede winkelcentrum...

Dat had ik een keertje (nog voordat ik dit ontdekte), snapte niet waarom er geen markers bij de deur stonden... :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb er ook wel een wel makkelijk maarja:P

Pak de little Willie en vlieg naar het stadion.

Voor het stadion heb je ergens een lang gebouw.

Daar ben je ook bij missie:

The last Stand.

Schiet nu een raam kapot en ga met de little willie tegen de muur vliegen.

Vlieg wat naar beneden bij het raam en stap dan uit.

Je bent nu in het gebouw er is niet veel te doen maarja.

Owja en kan iemand mij helpen bij dat mendez gebouw?

Ik snap er niks van.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan vlieg je te laag. Je moet ongeveer dezelfde hoogte proberen aan te houden.

Jep, ik heb ff een uitleg shotje gemaakt:

VCSHI.jpg

Warneer je naar beneden vliegt bij het stadion moet je tussen de zwarte balken blijven (niet te zien in het spel), het is ook beter dat hij de bovenste balk laad dan de onderste.

Met de onderste kom je gelijk weer in de gewone wereld, met de bovenste kom je onder de gewone wereld, ga dan wel gelijk weer omlaag. :)

PS: Dat kamertje is naast het stadion te vinden, heb ff een fotootje van WikiGTA geplukt:

VCSKillPhilpII14.jpg

Het is het opslagje uit het laatste stukje van de missie Kill Phil: Part 2.

Ik heb er nog geen zwakke punten gevonden waar je doorheen kan, dus ik ben bang dat je deze niet kunt bezoeken. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Dan vlieg je te laag. Je moet ongeveer dezelfde hoogte proberen aan te houden.

Jep, ik heb ff een uitleg shotje gemaakt:

VCSHI.jpg

Warneer je naar beneden vliegt bij het stadion moet je tussen de zwarte balken blijven (niet te zien in het spel), het is ook beter dat hij de bovenste balk laad dan de onderste.

Met de onderste kom je gelijk weer in de gewone wereld, met de bovenste kom je onder de gewone wereld, ga dan wel gelijk weer omlaag. :)

PS: Dat kamertje is naast het stadion te vinden, heb ff een fotootje van WikiGTA geplukt:

VCSKillPhilpII14.jpg

Het is het opslagje uit het laatste stukje van de missie Kill Phil: Part 2.

Ik heb er nog geen zwakke punten gevonden waar je doorheen kan, dus ik ben bang dat je deze niet kunt bezoeken. :N

OK! Dank je voor de moeite! _O_

Ik moet dus gewoon hoger vliegen! ik zal het proberen! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Er bestaan echt hidden interiors in VCS, die extreem hoog liggen. Ik ben in een alternatief interieur van het winkelcentrum terecht gekomen. In de Ammunations hangen geen wapens aan de muur, er zijn geen mensen(ook geen verkopers of politie), er zijn geen markers om eruit te komen, er is geen winkelmuziekje (het geluid stond aan!) en het plafond in het Italiaans restaurant is unsolid. Hoe ben ik daar gekomen? Als je de Empire State ten zuidwesten van het winkelcentrum hebt overgenomen, en je hebt er een High-Rollers smuggling business, dan is de situatie hetzelfde als bij mij (ik heb ze allemaal). Soms als je naar zo'n empire state rijdt, zijn ze nog vaag, en ze zijn dan ook unsolid, dus je kunt er gewoon in rijden. Na even te wachten is het solid geworden (het spel laadt echt langzaam) en je zult een tijdje op en neer geduws worden in die vloer daar, als je uitgestapt bent. Na een tjdje val je door de vloer heen en val je in de gray hell, en je wordt gerespawned in dat alternatieve interieur van het winkelcentrum! Weird... Je kan daar dus niet uit zonder dood te gaan. Er zitten ook twee red balloons in. Ik denk zelf dat het gebruikt word tijdens de missie Brawn of the Dead. Het ligt erg hoog. Als je vlak naast een muur gaat staan en je mikt vrij met je geweer, dan kun je een stukje door de muur kijken. Ik zag geen grond of water, alleen wolken en lucht. Ik kan alleen shitscreens maken, met een fotocamera, dus verwacht niet te veel kwaliteit.

lol ik ben hier ook wel eens geweest.

Ik heb er een mensje gezien! :Y

Echt waar hoor.

Dan moet je heel hard door zo'n gang gebouw rijden die nog niet geladen is:P

Sorry :$

Dit topic is al een beetje oud zie ik net pas.

:S rare bug eerst stond dit bericht ergens anders!

Bewerkt: door sanderth
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...