Jump to content

recruteren


60

Recommended Posts

ik heb gehoort dat je alleen maar bij ''protection racket'' mensen kunt recruteren van jou gang.

is dat waar of kun je ook mensen recruteren bij je bedrijf type drugs of brothel :?

zou iemand dat willen uitleggen, ik heb ook gehoort dat je bij elke type bedrijf andere mensen lopen van je gang hoe zien ze bij elk bedrijf er uit?

gr 60 :)

ps: als dit al bestaat mijn excucces :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 60

    14

  • aznstryker

    6

  • Pietje II

    4

  • Colonel Cortez

    4

ik heb gehoort dat je alleen maar bij ''protection racket'' mensen kunt recruteren van jou gang.

is dat waar of kun je ook mensen recruteren bij je bedrijf type drugs of brothel :?

zou iemand dat willen uitleggen, ik heb ook gehoort dat je bij elke type bedrijf andere mensen lopen van je gang hoe zien ze bij elk bedrijf er uit?

gr 60 :)

ps: als dit al bestaat mijn excucces :cab:

Je kan gangmembers meenemen als je op hen richt en dan met het pijltje naar boven. Dit kan met al jouw gangmembers bij elke empire state. En hoe meer je naar rechts gaat in het rijtje van de empirebuildings hoe sterker wapens ze dragen. Bij een robery state lopen ze rond met een AK en bij protection racket lopen ze rond met de honkbalknuppels of met niets.

Bewerkt: door MASTERMIND
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan gangmembers meenemen als je op hen richt en dan met het pijltje naar boven. Dit kan met al jouw gangmembers bij elke empire state. En hoe meer je naar rechts gaat in het rijtje van de empirebuildings hoe sterker wapens ze dragen. Bij een robery state lopen ze rond met een AK en bij protection racket lopen ze rond met de honkbalknuppels of met niets.

ik denk dat je mijn vraag niet snapt/begrijpt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Elk Empire Building-type heeft zo zijn eigen personeel (die zo jouw bendeleden vormen), die je allemaal kunt rekruteren. Dit doe je door met de R-toets op één van je bendeleden te richten, en vervolgens op de up-toets (van de D-pad) te drukken. Laat nu alle knoppen los en je zult zien dat Victor Vance het betreffende bendelid vraagt om met hem mee te gaan. Nu heb je een bendelid gerekruteerd. :)

Elk bendelid heeft zo weer een verschillend uiterlijk. Mensen van het type "Protection Racket" zien er weer een beetje 'Trailer Park Mafia'-achtig uit (vind ik) die veelal met een honkbalknuppel of een Pistol lopen, en mensen van het type "Drugs" zijn stevig gebouwde mannen die je liever niet wilt tegenkomen in een donker steegje en dragen veelal AK's. Mensen van "Smuggling" hebben daarentegen weer nette pakken aan, en zien er heel voldaan uit. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

je kan dus je gang meenemen

het hoef niet per se van '' protection rackete '' gangs te zijn om mee te nemen

het kan ook van andere empire gangs.

bijv. van gangs van drugs ofzo

>>> Door SummerBase: Lees in het vervolg ook even de berichten in het topic door dan zie je dat dit al besproken is en wel in de post hierboven. Niet meer doen dus dit soort berichten plaatsen. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Elk bendelid heeft zo weer een verschillend uiterlijk. Mensen van het type "Protection Racket" zien er weer een beetje 'Trailer Park Mafia'-achtig uit (vind ik) die veelal met een honkbalknuppel of een Pistol lopen, en mensen van het type "Drugs" zijn stevig gebouwde mannen die je liever niet wilt tegenkomen in een donker steegje en dragen veelal AK's. Mensen van "Smuggling" hebben daarentegen weer nette pakken aan, en zien er heel voldaan uit.

heb je screens pietjeII ??

dat zou ik heel fijn vinden :Y

gr60

EDIT: of anderen^

Bewerkt: door 60
Link to comment
Delen op andere websites

De Loan Shark missies hebben te maken met het terughalen van spullen en voertuigen. In het echt heeft dit vooral te maken met het innen van achterstallige betalingen. Deze missies zijn zeer kort en makkelijk. Je hebt wel 15 missies hiervan. De Protection Racket missies hebben te maken met bescherming tegen betaling. Je moet in het spel winkeleigenaren een betaling voor bescherming afdwingen. Deze missies zijn ook kort en makkelijk. Je hebt hier ook 15 missies van. In de Robbery missies moet je meestal een bende overvallen. Die bende is in de meeste gevallen echter beschermd en zal vaak de politie en andere versterking inroepen. Je hebt hiervan 6 missies en die zijn zeer pittig. De Smuggling missies zijn iets minder moeilijk. Je moet soms naar een boot en je moet dan goederen verzamelen. Dan moet je naar een locatie rijden en met die goederen naar je Building rijden. Helaas heb je wel een wanted level van minimaal 4 sterren. Als je de Building hebt bereikt, dan krijg je een beloning voor de hoeveelheid goederen die je hebt kunnen redden. Er gaat weleens wat verloren doordat de politie op je voertuig loopt te rammen. Soms spelen deze missies zich ook gewoon af op het vasteland.

Link to comment
Delen op andere websites

screen5da3.png

Robbery

Die gast met die AK lijkt veel op Stone Gold, een professionele Amerikaanse worstelaar.

Dit is Stone Gold A.K.A. Steve Austin

>>> Door SummerBase: Dit heeft niks te maken met het recruteren in VCS, gelieve niet offtopic posten. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

heeft dat iets met het topic te maken?? nee.

okeej bedankt, die gang members van loan shark en protection racket lijken op elkaar en die van smuggiling en robbery ook, klopt dat?

alvast bedankt :)

Bewerkt: door 60
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...