Jump to content

recruteren


60

Recommended Posts

Brothel - ''To Victor, To Spoils''

Robbery - ''From Zero To Hero''

de icoontjes:

Brothel= BH :D

Robbery= Bivakmuts :sigaar: (Hoe je het ook maar schrijft)

------------------------------------------------------------------------------------------------------

okeej bedankt, die gang members van loan shark en protection racket lijken op elkaar en die van smuggiling en robbery ook, klopt dat?

Alvast Bedankt :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 60

    14

  • aznstryker

    6

  • Pietje II

    4

  • Colonel Cortez

    4

Huh, dat is raar. Ik heb deze missies alletwee al gedaan en toch kan ik ze niet kopen/bouwen. Hoe komt dit?

Robbery kun je pas nadat je een Robbery zaak hebt overgenomen. Deze zitten op Vice Land dus je kunt een Robbery zaak pas overnemen na 'From Zero to Hero'.

Ik neem aan dat je met Brothel Protitution bedoeld? Deze kun je na 'To Victor, The Spoils'. Beter nog, je hebt er al één!

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Huh, dat is raar. Ik heb deze missies alletwee al gedaan en toch kan ik ze niet kopen/bouwen. Hoe komt dit?

De Robbery, Smuggling en Drugs Empire Buildings moet je namelijk eerst veroveren voordat je iets kunt bouwen/kopen. Deze soorten komen pas in beeld na de missie From Zero To Hero. Kopen kan pas wanneer je een succesvolle aanval hebt uitgevoerd op een Building. Je kunt ook natuurlijk gewoon een Empire Building kopen als die betreffende Empire Building te koop staat. Bouwen kan pas als je die Empire Building in handen hebt. De 3 andere soorten zijn al beschikbaar op het eerste eiland. De 3 andere soorten zijn Prostitution, Loan Shark en Protection Racket. Die zijn beschikbaar op het eerste eiland na de missie To Victor To Spoils. Het uitbreiden en het bouwen kan alleen wanneer je die Empire Building in handen hebt. Je kunt ook even een kijkje nemen in dit topic. In dit topic wordt alles uitgelegd over Empire Buildings.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze aanvallen zullen stoppen wanneer je alle Empire Buildings in handen hebt. Deze aanvallen zijn zeer irritant te noemen. Je kunt aanvallen stoppen door een missie te doen voor een Empire Building. Je kunt ook besluiten om de Savegame niet op te slaan en je kunt stoppen met Vice City Stories door op de home toets te drukken en op ja te drukken als je PSP vraagt of je wilt stoppen met het spel. Een van de nadelen van het niet opslaan van je spel is dat je een beschadigde Empire Building hebt. Als ik me niet vergis is dat volgens mij niet zo wanneer je het spel afsluit door op de home toets te drukken.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals eerder gezegd ; ja. Wel is het zo dat, ook nadat je 30 EB's hebt veroverd, de vijandelijke gangs nog steeds jouw EB's proberen te veroveren. Na een tijdje stopt dit ook en de ( soort van ) EB zijmissie is uitgespeeld ;).

Link to comment
Delen op andere websites

als je aale bedrijven van de bikers hebt overgenomen maar niet van shark of cholo's vallen die bikers je dan ook aan, je dan wel al hun empire buildings over genomen

De Biker Gang valt je dan aan. Ik had persoonlijk veel last van die aanvallen toen ik de Empire Buildings van de Biker Gang ging overnemen. Het duurde redelijk lang om een Empire Building over te nemen van de Biker Gang, omdat ze steeds een aanval op een van mijn Empire Buildings gingen uitvoeren.

Link to comment
Delen op andere websites

oow bedankt colonelletje :D

sorry mensen maar heb (alweer) een vraagje over het recruteren van gangmembers:

als je een gangmember mee neemt in een helikopter schieten ze dan ook naar onderen zoals lance in zown missie?

Helaas dit doen ze niet. Ze zitten erin maar ze doen verder niks. Ze worden pas weer actief warneer je uit stapt.

Link to comment
Delen op andere websites

okeej bedankt, maar hoe doet de politie het dan komen de kogels uit het niets of is dit opeen andere manier verbetert.

EDIT:

aAAAHhhh ze stoppen nog steeds nie!!!!

wie heeft er een goede tip

eentje is gewoon een missie doen dan gaat ie weg

is er ook een andere keuze??

een vriend van me zegt: als je begint aan empire building is het handig dat je alle gang 1 voor 1 overneemt want anders vallen ze je allemaal in 1 keer aan, deze volgorde is het beste:

-Cholo's (easy)

-Sharks (Medium)

Bikers (hard)

dan weet je het even :) , of anderen proberen weer beer antwoor te geven :sst::sst:

EDIT2: ^Mening van een andere jonge^ ( met andere woorden niet van mij, even voor de gekken onder ons :D

Bewerkt: door 60
Link to comment
Delen op andere websites

een vriend van me zegt: als je begint aan empire building is het handig dat je alle gang 1 voor 1 overneemt want anders vallen ze je allemaal in 1 keer aan, deze volgorde is het beste:

-Cholo's (easy)

-Sharks (Medium)

Bikers (hard)

dan weet je het even :) , of anderen proberen weer beer antwoor te geven :sst::sst:

EDIT2: ^Mening van een andere jonge^ ( met andere woorden niet van mij, even voor de gekken onder ons :D

okeej bedankt

Bewerkt: door aznstryker
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...