Jump to content

recruteren

60

Recommended Posts

graag gedaan hoor :)

ik hoop dat je er wat aan hebt want als ik gta vcs op ps2 heb ga ik het ook op deze manier doen, heb er zeer zin in :D

EDIT: kun je zelf bepalen welke wapens je gang member hebben bijv een scorpion een m4 ofzo.?

Bewerkt: door 60
Delen op andere websites

• Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 60

14

• aznstryker

6

• Pietje II

4

• Colonel Cortez

4

hoe bedoel je? kan iemand het even uit leggen... :$

Nou, je vroeg:

kun je zelf bepalen welke wapens je gang member hebben bijv een scorpion een m4 ofzo.?

Het antwoord is nee, dat is niet mogelijk (zoals mastermatti3 hierboven dat ook al zei). Personeel van de bedrijven Protection Racket, Loan Shark en Prostitution zullen het moeten doen met hun vuisten, honkbalknuppels en Pistols (9MM's), en personeel van de bedrijven Drugs, Smuggling en Robbery gebruiken veelal AK's en SMG's. ;)

Delen op andere websites

• 4 weken later...
Ik heb een vraag over: hoe veel gangleden kan ik recruteren? :?

Hey Sprayboy,

Volgens mij kan je in Vice City Stories 2 gangleden recruteren. Dat doe je door op het ganglid te locken, en daarna pijltje naar boven te drukken.

Ik hoop je genoeg geholpen te hebben :puh:.

GTA-Freak2

Delen op andere websites

Op welke toets je moet drukken om een gang te recruteren wist ik wel, maar ik bedoel: kun je alle leden die je op straat ziet( ook zijn er maar 30 leden te zien: of meer) ook meenemen?. hopelijk vind je niet erg om nog eens antwoord te geven, zo wel: bedankt voor de moeite :bier::cya:;)

Delen op andere websites

Op welke toets je moet drukken om een gang te recruteren wist ik wel, maar ik bedoel: kun je alle leden die je op straat ziet( ook zijn er maar 30 leden te zien: of meer) ook meenemen?. hopelijk vind je niet erg om nog eens antwoord te geven, zo wel: bedankt voor de moeite :bier::cya:;)

Je kan in totaal 3 bendeleden rekruteren, maar dat kunnen dus dan ook alleen maar bendeleden zijn van de Vance Family. Deze bendeleden zijn bij jouw Empire-sites te vinden. :)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...