GTAgangsta Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Ik ben van plan piloot te worden bij de KLM of Martinair of zoiets. Verkeersvlieger dus Ik zit in 4VWO dus ik denk en hoop dat het lukt Greetzz GTAgangsta Reageren
2fast{0} Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Ik zit momenteel in mijn eerste jaar MBO Luchtvaarttechniek. Ik zit in een speciale KLu klas, dat wil zeggen dat de Luchtmacht mijn school betaald, mijn boeken, en dat ik naar mijn opleiding naar hun toe kan met een vast contract. Ik doe MBO4, waarvan Luchtvaart ook het zwaarst mee telt van alle opleidingen MBO, zo moet je gemiddeld een 7,5 staat op je toetsen, en moet je voor je PART examens ook een 7,5 halen minimaal om over te gaan. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Ik weet het nog niet, ik wil zoveel dingen worden . Dus ik zie wel..... Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Vroeger wou ik altijd vuilnisman worden XD Maar vandaag de dag wil ik in het leger, of bij de politie. Lijkt me een leuke baan. En je hebt er een Wapen. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 tja vroeger wou ik in het leger.nu miss godfather Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Ik Wil Bij Korps Mariniers Ofzo omdat ik best een sportieve aanleg heb en Niet egt een watje ben. Reageren
weci Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Later zou ik dus graag leerkracht worden, ja, in België is dat een soort van staatsfunctie. Ik kan het toch wel goed uitleggen en als ik iets vertel, luistert de meerderheid toch wel aandachtig en begrijpt men ook snel wat ik uitleg. Hiermee zou ik ook nog iets anders willen combineren en dat is politiek. Omwille van het niet-op-het-mondje-gevallen-zijn, en het-goed-kunnen-uitleggen + mijn goede argumenten bij discussies enz. zou dat wel iets voor mij kunnen zijn. Reageren
Rpool Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Ik zou het liefst iets met communicatie doen bij een groot sportbedrijf... Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Ik ben op het moment Beveiliger! maar wil uiteindelijk graag naar de politie Reageren
Arthis Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Ik zit nu in 1 VWO. Rechten lijkt me leuk om te studeren, maar later kan dat natuurlijk nog veranderen Reageren
XiPE Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Vertegenwoordiger, lijkt mij een fantastische job. Je krijgt een wagen, je hoeft geen benzine te betalen en als je je job een beetje fatsoenlijk doet kan je zelf je uren bepalen. Reageren
Daan013 Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Ik zit nu op Het Stedelijk Gymnasium, ik wil denk architect worden en voor een baas werken en daarna zelf met een architectenbureau starten Reageren
wupie Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 (bewerkt) ik hoop iets te gaan in de zorg zoals dokter Bewerkt: 9 november 2008 door wupie Reageren
Zaahed Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 ik hoop iets te gaan in de zorgzoals dokter Ik word ook zoiets. Nou eigenlijk word ik Chirurg en Huisarts en nog wat. Reageren
jenske94 Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 ik ga schilder worden eerst wilde ik wereldovergeersing maar dat zag ik nie echt zitten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.