AXIO Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Paas mij maar iets met computers of met dieren overigens me broer heeft een gouden toekomst, hij voetbalt op dit moment in fc groningen a1, als het wat word gaat hij natuurlijk voor die carriere, gaat het hem niet lukken word hij advocaat Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 ik heb nog geen idee Reageren
Fyre Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Ik word later als ik groot ben net als Master Chief!!!!11 Reageren
xxRolie. Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Een sportwinkel beginnen!!! Reageren
Vegeta Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Hmmzz ff kijke , ik wil graag een bank manager ofzo worden K ga die richting al op Reageren
AXIO Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Hmmzz ff kijke , ik wil graag een bank manager ofzo worden K ga die richting al op ik word later een bank overvaller Reageren
Vegeta Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Hmmzz ff kijke , ik wil graag een bank manager ofzo worden K ga die richting al op ik word later een bank overvaller Langs mijn bewaking en lasers kom je niet gap. Reageren
PowerPats Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Ik studeer nu een opleiding toerisme en reizen. dus het lijkt me wel wat om grondsteward te worden. Jeweetwel zo een persoon die de hele tijd op schiphol rondloopt en toeristen helpt en allerlei andere handelingen doet zoals vluchten omboeken en losgeraakte bagage vinden enz. je ziet ze wel eens in die docuseries op tv Anders wil ik wel in een reisbureau werken of er mischien zelf eentje beginnen. Reageren
AXIO Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Hmmzz ff kijke , ik wil graag een bank manager ofzo worden K ga die richting al op ik word later een bank overvaller Langs mijn bewaking en lasers kom je niet gap. ik heb een insider die alles wel uitzet en bewakers vrij geeft Reageren
The Distortion Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Ik wil later ICT - Beheerder in, waarbij ik over een jaar al de opleiding ga doen Reageren
oostzaan Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Ik zou het nog niet weten.. 1 ding wel het moet goed verdiene! Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 ICT en de techniek in gaan of de luchtmacht,landmacht Reageren
xgaming Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Nouja ik ben nu een soort van webdesigner Maar ga waarschijnlijk programmeur worden. Mijn vervolg opleiding word (denk ik) Tecnische Informatica. Daarnaast lijkt het mij wel wat om de opleiding PC beveiliging te gaan doen omdat je steeds meer gaat horen van cybercriminaliteit. Het klinkt misschien maf, maar ik wil eigenlijk een eigen besturingssysteem gaan maken voor telefoons, niet van die standaard Java OS', maar zoiets als Android of (een betere) Windows Mobile. Wat meer concurrentie kan geen kwaad In ieder geval word het wat in de ICT, zoals ik al zei: waarschijnlijk programmeur. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.