Jump to content

[VCS] Welke gangs haat je?


aznstryker

Recommended Posts

welke gangs haat je???

* Army Gang

* Biker Gang

* Cholos

* Golf Gang

* Los Cabrones

* Mendez Brothers

* Patrol Invest Group

* Sharks

* Trailer Park Mafia

* Vance Family

* White Stallionz

Geef je mening waarom?

Ik haat de Sharks, omdat ze f*cking irritant zijn

>>> Door SummerBase: Topic titel aangepast, het is in het vervolg misschien handig om aan al aan te geven waar het over gaat in de topic titel. Zo voorkom je dat mensen je topic binnen wandelen terwijl ze helemaal nik zoeken over 'welke gang je haat'. Maar het is niet heel erg hoor, zie dit als een extra service. :D<<<

EDIT: Bedankt SummerBase

Bewerkt: door aznstryker
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rinaldootje

    3

  • The Hulk

    3

  • Deluxo

    2

  • Maarten11

    2

welke gangs haat je???

* Army Gang

* Biker Gang

* Cholos

* Golf Gang

* Los Cabrones

* Mendez Brothers

* Patrol Invest Group

* Sharks

* Trailer Park Mafia

* Vance Family

* White Stallionz

Geef je mening waarom?

Ik haat de Sharks, omdat ze f*cking irritant zijn

Ja helemaal met je eens.Ik haat die *** sharks een beetje ruig doen met hun lijpe Gang Ranchers

Link to comment
Delen op andere websites

Ik haat alle gangs die me in de weg staan bij het uitbreiden van m'n Imperium, het maakt me niet uit of het de Cholos, Sharks, Bikers of welk ander gang dan ook is. Ik haat ze allemaal tot het bot, en maai ze zonder pardon neer met m'n Micro SMG. Of met de vele andere wapens die ik tot me beschikking heb :Y .

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik het mee eens, iedereen die op mijn gangpad verschijnen en mij willen tegenhouden voor wat ik wil doen, kunnen beter Vice City uit en verdwijnen, of vechten voor de vrede. Zie maar hoeveel gangmembers ik heb vermoord, in mijn stats staat 1876 gangmembers, en mijn minst favoriete gang is de Sharks. De Sharks zijn trouwens een stuk sterker dan de Sharks in 1986,. daar zijn het echte straatjongens. Ik was bijna klaar met mijn Empire Building, komen er 3 Gang Burrito's vol met zwaarbewapende Sharks op me af, na de derde auto ging ik even dat Summerbase-trucje doen :puh: , zodat je geen last meer van ze hebt.

Sharks, Army, Bikers, Cholos, Mendez Brothers, Trailer Park Mafia, Patrol Invest Group, allemaal hebben zij het moeilijk gehad. Dus mijn minder favoriete gangs zijn degene die hierboven staan.

Trouwens, White Stallionz is geen gang. In de White Stallionz Bar moest je een informant zoeken in de missie The Bum Deal. De mannen die daar in dansen zijn Bikers, geen White Stallionz....

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik ben om te beginnen een totale Shark hater. Eigelijk vooral omdat ik het niet tegen hen kan halen...

Als ze daar komen aangereden met hun grote Jeeps, schieten ze me al bijna dood door de drive-by met hun SMG's of what ever ze ook bij hen hebben...

Dan stappen ze uit, dus ik snel dekking proberen zoeken achter alles wat me kan dekken voor ze met hun AKs op mij beginnen knallen

echt bijna onhaalbaar dus (behalve als ik men gang members rekruteer, dan ben ik ijzersterk met mijn legertje)

en voor de rest heb ik het ook niet echt op die stomme Mendez Brother Gang, maar dat is gewoon omdat ik het niet zo heb op die stomme Mendez Brothers!

en die P.I.G agents...

jah iedereen die mij probeert tegen te houden om herrie te schoppen in Vice Point Mall neem ik graag eigenhandig onder de Zaagmachine muahahahahaaaa :puh:

en dan, om mijn lange post af te maken XD

De Vance brothers vind ik echt 1 voor 1 idiote macho's

I'm the man for the job! :cab: Whatever you say boss :?

echt domme sukkels :bonk: maar ze komen soms wel van pas om de onderdrukking van de sharks tegen te werken!!!!!

voila, dat was het zowat

:zz:

Fulltime PSPer

Bewerkt: door fulltime PSPer
Link to comment
Delen op andere websites

welke gangs haat je???

* Army Gang

* Biker Gang

* Cholos

* Golf Gang

* Los Cabrones

* Mendez Brothers

* Patrol Invest Group

* Sharks

* Trailer Park Mafia

* Vance Family

* White Stallionz

Geef je mening waarom?

Ik haat de Sharks, omdat ze f*cking irritant zijn

Sharks met hun AK's :bonk: de cholos maar die zijn weg :puh: en de bikers ze zijn moeilijk af te schudden :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb echt een grote hekel aan de sharks.

Ze vallen me altijd aan met zware wapens.

Ze rijden met die lelijke gang rancher.

Als ik een bedrijf van ze overneem dan vallen ze om

de minuut mijn bedrijfen aan.

Gelukkig kan je je woede op ze kwijt in de missie: Farewell to arms.

^_^^_^^_^

Link to comment
Delen op andere websites

De Sharks, de reden is simpel en al veel gezegt. Ze zijn redelijk sterk en komen altijd op je af met hun Ranchers. Vandaag, toen ik op weg ging naar Diaz' Mansion om de laatste missie te doen had ik me al voorbereid met full health en armor. Ik was halverwege en toen kwam er zo'n Shark groepje naar me. Direct armor kwijt, dat is best wel vervelend.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...