Jump to content

[VCS] Welke gangs haat je?


aznstryker

Recommended Posts

welke gangs haat je???

* Army Gang

* Biker Gang

* Cholos

* Golf Gang

* Los Cabrones

* Mendez Brothers

* Patrol Invest Group

* Sharks

* Trailer Park Mafia

* Vance Family

* White Stallionz

Geef je mening waarom?

Ik haat de Sharks, omdat ze f*cking irritant zijn

>>> Door SummerBase: Topic titel aangepast, het is in het vervolg misschien handig om aan al aan te geven waar het over gaat in de topic titel. Zo voorkom je dat mensen je topic binnen wandelen terwijl ze helemaal nik zoeken over 'welke gang je haat'. Maar het is niet heel erg hoor, zie dit als een extra service. :D<<<

EDIT: Bedankt SummerBase

Bij mij ook die sharks! ze rijden je om ver met hun Gang Rancher en dan schieten je ze dood.

Gaat atijd kij snel je bent echt snel dood :l

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rinaldootje

    3

  • The Hulk

    3

  • Deluxo

    2

  • Maarten11

    2

Ik haat alle SHARKS sharks en nog eens sharks: als ik wil proberen om hun bedrijf over te nemen, en het lukt me net niet: dood dan. Als ik daarna weer bij ziekenhuis ben( heb ik paar X gehad), dan komen die sharks met die rancher me weer voor de voeten te staan. Rotsharks!!!!! :@:t:muur:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 year later...

1) army gang: als je in het begin een beetje wapens wilt, rijd je er een paar omver. Maar als je er o wee 4 omver rijdt, moet je maken dat je weg bent of ze schieten je verrot.

2) sharks: staan ze daar te wachten, met 4. 4 tegen 1 beetje oneerlijk vind je niet? daarom pak ik altijd wel een gangmember van mijn eigen mee in de auto. (met smg of zo). meestal probeer ik er 3 te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

de sharks :@

de bikers kun je meteen hun motor afshieten als ze je lastigvallen :koffie:

maar de sharks hebben wel een stevige auto die je niet zo snel kapot maakt

en ze shieten je met hun ak 's en mp5 sne verot :zz::zz::engel::zz::muur::ch::sigaar:

maar ik heb wat ernstige :sst: zaakjes met ze afgehandeld :D

see you

calb

Link to comment
Delen op andere websites

Sharks. Ze zijn gewoon zo iritant. Als je hun empires aan het overnemen bent en je neemt even pauze van het overnemen om wat munitie en bodyarmor te halen, Moet je echt opschietten anders is het probleem dat je meer verliest dat je erbijkrijgt. En als je heen en weer aan het rijden bent is een Bulletproof echt een musthave anders zit je zo zonder vervoer met hun Ak's en andere sterke wapens. Daarom neem ik altijd een bulletproof strech mee als ik munitie ga halen of hun empires ga overnemen. en altijd 1 persoon met een ak bij mij in de auto en 2 SMG's soms 3 SMG's als ze me echt beginnen te iriteren.

Oftewel

Sharks a gang, Great to shoot them, Even better if you dont see them at all. :)

Rinaldootje :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Hey all , eigelijk heb ik gta VCS gister uitgespeeld..maar daarvoor had ik helemaal geen last meer van gangs..ik zie alleen heel soms bikers , cholos en sharks rijden , maar ze vallen me niet aan..nu heb ik er ook geen last meer van maarrr..de gang die ik haat : Sharks en Bikers , ze hebben allemaal van die goeie wapens en vallen snel aan met hun wagens/bikes..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...