Bigstijn Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 welke gangs haat je??? * Army Gang * Biker Gang * Cholos * Golf Gang * Los Cabrones * Mendez Brothers * Patrol Invest Group * Sharks * Trailer Park Mafia * Vance Family * White Stallionz Geef je mening waarom? Ik haat de Sharks, omdat ze f*cking irritant zijn >>> Door SummerBase: Topic titel aangepast, het is in het vervolg misschien handig om aan al aan te geven waar het over gaat in de topic titel. Zo voorkom je dat mensen je topic binnen wandelen terwijl ze helemaal nik zoeken over 'welke gang je haat'. Maar het is niet heel erg hoor, zie dit als een extra service. <<< EDIT: Bedankt SummerBase Bij mij ook die sharks! ze rijden je om ver met hun Gang Rancher en dan schieten je ze dood. Gaat atijd kij snel je bent echt snel dood :l Reageren
Woetsha Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Ik haat de sharks echt eerst rijden ze je over en daarna schieten ze met drie man tegen je en ze hebben allemaal een AK47! I HATE THE SHARKS Reageren
Sprayboy Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Ik haat alle SHARKS sharks en nog eens sharks: als ik wil proberen om hun bedrijf over te nemen, en het lukt me net niet: dood dan. Als ik daarna weer bij ziekenhuis ben( heb ik paar X gehad), dan komen die sharks met die rancher me weer voor de voeten te staan. Rotsharks!!!!! Reageren
ief2 Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 1) army gang: als je in het begin een beetje wapens wilt, rijd je er een paar omver. Maar als je er o wee 4 omver rijdt, moet je maken dat je weg bent of ze schieten je verrot. 2) sharks: staan ze daar te wachten, met 4. 4 tegen 1 beetje oneerlijk vind je niet? daarom pak ik altijd wel een gangmember van mijn eigen mee in de auto. (met smg of zo). meestal probeer ik er 3 te vinden. Reageren
froeksel Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 De enigste die ik haat zijn de sharks maar met een hunter krijg je ze gelukkig altijd neer. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 de sharks de bikers kun je meteen hun motor afshieten als ze je lastigvallen maar de sharks hebben wel een stevige auto die je niet zo snel kapot maakt en ze shieten je met hun ak 's en mp5 sne verot maar ik heb wat ernstige zaakjes met ze afgehandeld see you calb Reageren
rjravi1 Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Sharks met die zijn moeilijk afte maken met zn vieren in die jeep tegen 1 Reageren
Miek Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 (bewerkt) M'n eigen gang .Als je ze aanvalt met schieten ze met AK 47's naar je, en je bent in no-time dood, en dan moet je ze nog betalen ook! Bewerkt: 22 juli 2008 door Miek Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Die sharks t meest in die grote patserwagens. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Sharks. Ze zijn gewoon zo iritant. Als je hun empires aan het overnemen bent en je neemt even pauze van het overnemen om wat munitie en bodyarmor te halen, Moet je echt opschietten anders is het probleem dat je meer verliest dat je erbijkrijgt. En als je heen en weer aan het rijden bent is een Bulletproof echt een musthave anders zit je zo zonder vervoer met hun Ak's en andere sterke wapens. Daarom neem ik altijd een bulletproof strech mee als ik munitie ga halen of hun empires ga overnemen. en altijd 1 persoon met een ak bij mij in de auto en 2 SMG's soms 3 SMG's als ze me echt beginnen te iriteren. Oftewel Sharks a gang, Great to shoot them, Even better if you dont see them at all. Rinaldootje Reageren
DannyVCS Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Hey all , eigelijk heb ik gta VCS gister uitgespeeld..maar daarvoor had ik helemaal geen last meer van gangs..ik zie alleen heel soms bikers , cholos en sharks rijden , maar ze vallen me niet aan..nu heb ik er ook geen last meer van maarrr..de gang die ik haat : Sharks en Bikers , ze hebben allemaal van die goeie wapens en vallen snel aan met hun wagens/bikes.. Reageren
weeteenbeetje Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 iedereen die op mij knalt logisch é Reageren
cj102 Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 de Sharks die zijn echt zo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.