merdano12 Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 ik heb gehoord dat die ''white stallionz'' wel bikers zijn maar ze willen niet samenwerken met de bikers, of omgedraaid want als je die bar binnen gaat met die missie: ''the bum deal'' zie je die gasten tog allemaal zo belachelijk (homo-achtig) staan dansen met elkaar.. wel daarom! Vance Family daar hoor je zelf bij laterrr Reageren
Honkbalpet Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Mendez, Cholos, Bikers en Sharks. Mendez sloop ik alleen in de missies. Cholos komen an weer achter je aan met die saaie knuppels... meestal breek ik hun nek gewoon. Bikers vermoorden elkaar meestal als ik ze oppak en als levend schild gebruik. Sharks laat ik maar met rust voordat de weer eens met hun SUV trucks langs komen en de beginnen met een drive-by van 2 SMG's... en als ze dan die auto uitkomen, maken ze het af met een AK-47... Reageren
Mevin Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 (bewerkt) Ik haat de sharks met heel mijn hart, jammer dat je die gang niet kan uitroeien ofsow of zelf een eigen gang met een eigen naam maken Bewerkt: 18 augustus 2008 door Mevin Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Ik haat de Sharks want als ze je aanvallen hebben ze heel vaak een soort van legertje mee en dan staan ze te wachten tot je naar buiten komt, bij de Empire Buildings. Reageren
The Hulk Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Ik haat ook de Sharks. Omdat ze erg sterke wapens hebben en je dus je leven niet zeker ben. Ook haat ik de Bikers omdat die zo moeilijk zijn af te schudden. Reageren
thomas1010 Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Ik de sharks ik zit te rondwandellen of rijden en ineens komt er een groepje op mij af. Reageren
Maarten11 Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Those blasted Cholos. Als ik er een tegen kom, pak ik mijn Rocket Launcer en schiet ze plat. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 TOP:Mendez Brothers:Ze zijn gewoon PIEEEEP.....[/font]!Ik haat ze!Maar ze zijn nu al uitgeroeid. 1.The Sharks: Ze hebben goede wapens.Hun auto's zijn ook wel sterk.Daarom haat ik ze het meest van al. 2.Bikers:Ze vallen je constant lastig! 3.The Cholos:Ze hebben ook wel goede wapens,maar ze zijn niet zo lastig als de rest. 4.Trailer Park Maffia:Gelukkig zijn ze maar tijdig,maar toch lastig. Corneria Reageren
>$bram$< Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Ik zit nu op het eerste deel nadat ik mijn memory card kwijt was. 1. Cholos: Ze blijven maar aanvallen en je hebt amper tijd om armor/munitie/health te halen. 2. Bikers: Ze zijn moeilijk af te schudden op die irritante motoren. 3. Army Gang: Goed bewapend en altijd in een groepje (Wel handig om wapens te krijgen ). Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Zoals de meeste hier haat ik ook de sharks. Vooral omdat ze blijven bestaan integendeel tot de cholos. Geld ook voor de Bikers maar de Sharks zijn irritanter met hun jeeps en zware wapens. Reageren
I MICK I Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 Ik heb een hekel aan de Sharks! xD Ze komen in hun SUV's aan en vermoorden je met 3,4 man. De Bikers zijn ook irritant met hun motors en ze komen heel vaak aanvalen. Mvg, Liberty-city10 Ik heb een hekel aan de Sharks! xD Ze komen in hun SUV's aan en vermoorden je met 3,4 man. De Bikers zijn ook irritant met hun motors en ze komen heel vaak aanvalen. Mvg, Liberty-city10 >>> Door ASPHALT: Dubbelpost samengevoegd, let hier in het vervolg svp op. <<< Reageren
Deluxo Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Ik haat de Sharks. Ik schiet ze altijd dood met me minigun. Maarja, ik blijf sterker dan de Sharks. Reageren
PimTerror Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Sharks, ze zijn met veel en ze zijn sterk Reageren
gangsta_shit Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 1.sharks ze hebben goede wapens maarja ik heb betere xD 2.bikers ze zijn zo f*cking irritant 3.army gang gelukkig komen ze nooit buiten hun kleine territorium.xP Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 * Army Gang (Ik haat ze aleen als ik perongelijk zonder kleding de basis binnenwandel, en als ik dan meteen word neergwschoten) * Biker Gang (Ze zijn de beste van alle, Mooie motoren. Maar ik haat ze als ze me aanvallen) * Cholos (Eh esse, Leuke gang, makkelijk om uit te roeien) * Golf Gang (Oude mensjes met golfclubs Makkelijk te killen, Noem dit niet echt een gang) * Los Cabrones (People with big balls) * Mendez Brothers (2 big a-holes, Haat ze enorm er is niks goeds aan) * Patrol Invest Group (Pigs Funny guys, Loop gewoon even achter ze en breek hun nekkies als ik even een pistol nodig heb) * Sharks (Irritant sterk, maar toch nog wel te doen, Aleen als ze achter je aankomen met drive by's dan rij je liever in een bulletproof wagen) * Trailer Park Mafia (Wel grappige knurften, They are nothing Boy.) * Vance Family ( mannen met ballen ) * White Stallionz (Zegt dit genoeg? ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.