Jump to content

[VCS] Welke gangs haat je?

aznstryker

Recommended Posts

* Army Gang (Ik haat ze aleen als ik perongelijk zonder kleding de basis binnenwandel, en als ik dan meteen word neergwschoten)

:D:D:D

die is goed

maar hoe kun je nu per ongeluk naar binnen gaan als je "zonder kleren" rondloopt gaan de poorten niet open en je moet al redelijk veel moeite doen om er anders binnen te geraken

grtz...

:tu:

Delen op andere websites

• Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Rinaldootje

3

• The Hulk

3

• Deluxo

2

• Maarten11

2

* Army Gang (Ik haat ze aleen als ik perongelijk zonder kleding de basis binnenwandel, en als ik dan meteen word neergwschoten)

die is goed

maar hoe kun je nu per ongeluk naar binnen gaan als je "zonder kleren" rondloopt gaan de poorten niet open en je moet al redelijk veel moeite doen om er anders binnen te geraken

grtz...

Nee hoor, het is niet moeilijk. Aan de rechterkant van de basis staat een soort huisje. Daar spring je op en dan de basis binnenspringen, zegmaar. :puh:

Maar ze beschieten je dan wel.

Maar je kunt ook naar een savehouse voor kleding (Krijg je pas weer in je kledingkast naar Over The Top, dacht ik).

Bewerkt: door gtadevil
Delen op andere websites

die is goed

grtz...

Nee hoor, het is niet moeilijk. Aan de rechterkant van de basis staat een soort huisje. Daar spring je op en dan de basis binnenspringen, zegmaar. :puh:

Maar je kunt ook naar een savehouse voor kleding (Krijg je pas weer in je kledingkast naar Over The Top, dacht ik).

Er is rechts van de basis inderdaad een huisje met daarop een doos en voor het huisje staat een container. Dus je kan er zo opklimmen en over de muur springen. Dan is er alsnog een kleine kans dat je overleeft tenzij je natuurlijk cheats gebruikt :D

Bewerkt: door Triads
Delen op andere websites

die is goed

grtz...

Er is rechts van de basis inderdaad een huisje met daarop een doos en voor het huisje staat een container. Dus je kan er zo opklimmen en over de muur springen. Dan is er alsnog een kleine kans dat je overleeft tenzij je natuurlijk cheats gebruikt :D

OFFtopic

Overleven is niet moeilijk hoor, een tank pakken zonder Army Fatugires is niet zo moeilijk, aleen goed voorberijden en een beedje geluk.

Je gaat in met volle health en bodyarmour, Een m4 met goede aantal kogels, Equalizer, MP5.

Je klimt via het HUISJE naast de basis op de muur, loopt heeeeel rustig via de muur richting het noorden, en gaat aan het einde de bocht om, springt achter de huisjes naar beneden, en dan is het maar rennen. als er te veel word geschoten dan moet je even gaan schieten.

Goed voorbereiden is gewoon een vereisde als je het in de basis wilt overleven.

Delen op andere websites

• 3 maanden later...

Ik haat alle gangs (behalve Vance en Los Carbones(van Umberto)).

Maar de Sharks, Bikers en Cholos haat ik. Ik knal ze altijd neer als ik ze tegen kom.

Vooral Bikers en Cholos. Bikers zijn makkelijk te verslaan, Cholos zijn zwak. Sharks haat ik ook maar daar kijk ik altijd wel iets beter bij uit want die zijn nog best sterk. Maar dan nog kan ik ze wel aan.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...