Jump to content

[SP] Forum Poker Reactietopic


Bassiej

Recommended Posts

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mirrrr

    14

  • Bassiej

    12

  • NandroDavids

    9

  • DJ-TQM

    9

Ik wens iedereen succes. Maar gaat dit niet traag? Omdat iedereen steeds wat moet posten en omdat de een later of eerder online komt?

Ach ja. Leuk idee in ieder geval! 8)

Het gaat inderdaad erg traag, maar er is niet echt een andere manier om Poker te spelen op een Forum. Een snellere manier is haast niet te bedenken, behalve dan in een online pokerroom.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu staat in de regels dat je je handtekening moet verwijderen, maar is het niet veel handiger als alle deelnemers dit bij hun foruminstellingen doen? Hier kun je gewoon aanvinken of je wel of geen handtekeningen wil zien en zo hoef je niet je hele handtekening weg te gooien.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat is niet handig want de optie "geen hantekeningen laten zien" geldt voor het hele forum. Terwijl we willen dat er alleen in dit topic geen handtekeningen staan. Vandaar dat je bij het posten hier gewoon ff het vinkje in het vakje kunt zetten..... :)

Link to comment
Delen op andere websites

_O_ Bassiej ik vind het echt gaaf. En kom op nou ik wil van dat schaapje shoarma maken :D

@hieronder. Waarom loop je het nu af te kraken? Onderbouw het tenminste dan fatsoenlijk. en btw je hoeft er niet op te reageren of mee te kijken. Maar iemand steekt er tijd in en jij zeikt het af. Lekker onbeschoft

Bewerkt: door Mirrrr
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan volgens mij als je het bericht (volledig) edit nog wel je handtekening weghalen ;)

Reactie: Ik vind het eigenlijk allemaal heel gaar :$

Maar wel mooi gedaan hoor, ook in het tournament topic die tafels heel mooi gemaakt ^_^

Bewerkt: door hardcore_bob
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat is niet handig want de optie "geen hantekeningen laten zien" geldt voor het hele forum. Terwijl we willen dat er alleen in dit topic geen handtekeningen staan. Vandaar dat je bij het posten hier gewoon ff het vinkje in het vakje kunt zetten..... :)

Dat vakje is me nooit eerder opgevallen :puh:

Kijk mam, zonder handtekening!

Link to comment
Delen op andere websites

_O_ Bassiej ik vind het echt gaaf. En kom op nou ik wil van dat schaapje shoarma maken :D

Dank je :)! _O_

Je kan volgens mij als je het bericht (volledig) edit nog wel je handtekening weghalen ;)

Klopt!

Reactie: Ik vind het eigenlijk allemaal heel gaar :$

Gaar? Kun je misschien even vertellen wat er gaar is? Zoals Mirrrr al zei, onderbouw het even :).

Wanneer komen de andere kaartspellen? :puh: Blackjack...

Start ermee zou ik zeggen :clown:!

Kijk mam, zonder handtekening!

:klap:

Edit: Anders flippen de Quotes even :?.

>>> Door .Levi.: Anders repareert .Levi. het even?! :) <<<

Dank je :)

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...