Bassiej Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 ♥♣ Forum Poker Reactie-topic ♦♠ Dit topic is bedoeld voor iedereen die wat kwijt wilt over het Forum pokertoernooi. Het poker toernooi vind je in dit topic. Bassiej™ Forum Poker is gesponsord door de Feestcommissie
Clowntje_93 Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 (bewerkt) Mooi, het is begonnen. Succes iedereen! Bewerkt: 22 februari 2007 door Clowntje_93
White Gold Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Ik wens iedereen succes. Maar gaat dit niet traag? Omdat iedereen steeds wat moet posten en omdat de een later of eerder online komt? Ach ja. Leuk idee in ieder geval!
DJ-TQM Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 succes allemaal, maar niet te veel ! Jullie maken toch geen kans k heb al veel ervaring met de poker pc game, dus ik ben benieuwd
Bassiej Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Ik wens iedereen succes. Maar gaat dit niet traag? Omdat iedereen steeds wat moet posten en omdat de een later of eerder online komt?Ach ja. Leuk idee in ieder geval! Het gaat inderdaad erg traag, maar er is niet echt een andere manier om Poker te spelen op een Forum. Een snellere manier is haast niet te bedenken, behalve dan in een online pokerroom.
Piet-Herr Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Nu staat in de regels dat je je handtekening moet verwijderen, maar is het niet veel handiger als alle deelnemers dit bij hun foruminstellingen doen? Hier kun je gewoon aanvinken of je wel of geen handtekeningen wil zien en zo hoef je niet je hele handtekening weg te gooien.
GTA-Sheep Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Nee, dat is niet handig want de optie "geen hantekeningen laten zien" geldt voor het hele forum. Terwijl we willen dat er alleen in dit topic geen handtekeningen staan. Vandaar dat je bij het posten hier gewoon ff het vinkje in het vakje kunt zetten.....
Mirrrr Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 (bewerkt) Bassiej ik vind het echt gaaf. En kom op nou ik wil van dat schaapje shoarma maken @hieronder. Waarom loop je het nu af te kraken? Onderbouw het tenminste dan fatsoenlijk. en btw je hoeft er niet op te reageren of mee te kijken. Maar iemand steekt er tijd in en jij zeikt het af. Lekker onbeschoft Bewerkt: 23 februari 2007 door Mirrrr
hardcore_bob Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 (bewerkt) Je kan volgens mij als je het bericht (volledig) edit nog wel je handtekening weghalen Reactie: Ik vind het eigenlijk allemaal heel gaar :$ Maar wel mooi gedaan hoor, ook in het tournament topic die tafels heel mooi gemaakt Bewerkt: 23 februari 2007 door hardcore_bob
Vincenzo Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Wanneer komen de andere kaartspellen? Blackjack... Maar Poker is erg leuk. Ik had me ingeschreven maar toch weer uitgeschreven, volgende doe ik zekers mee
Piet-Herr Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Nee, dat is niet handig want de optie "geen hantekeningen laten zien" geldt voor het hele forum. Terwijl we willen dat er alleen in dit topic geen handtekeningen staan. Vandaar dat je bij het posten hier gewoon ff het vinkje in het vakje kunt zetten..... Dat vakje is me nooit eerder opgevallen Kijk mam, zonder handtekening!
Bassiej Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 (bewerkt) Bassiej ik vind het echt gaaf. En kom op nou ik wil van dat schaapje shoarma maken Dank je ! Je kan volgens mij als je het bericht (volledig) edit nog wel je handtekening weghalen Klopt! Reactie: Ik vind het eigenlijk allemaal heel gaar :$ Gaar? Kun je misschien even vertellen wat er gaar is? Zoals Mirrrr al zei, onderbouw het even . Wanneer komen de andere kaartspellen? Blackjack... Start ermee zou ik zeggen ! Kijk mam, zonder handtekening! Edit: Anders flippen de Quotes even . >>> Door .Levi.: Anders repareert .Levi. het even?! <<< Dank je Bewerkt: 24 februari 2007 door Bassiej™
M@rt!n Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 echt super zo'n toernooi. Jammer dat de eerste speler al afgevallen is. Ze gingen beiden all-in
Clowntje_93 Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Jammer, ik ben afgevallen. Had nog een High Card maar zag die andere 7 niet aankomen. Gefeliciteerd DJ-TQM. Succes verder iedereen!
Rullez Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Ik snapte niet echt hoe het in zijn werking ging. Maar nu snap ik het wel alweer een beetje. Dus de volgende keer zal je mij ook wel zien.
Recommended Posts