Jump to content

[SP] Forum Poker Reactietopic


Bassiej

Recommended Posts

Tsss. Weer iemand met voorgevoel. Porbeer eens te voorspellen in hoeveel potjes ik shoarma van ons Schaapje maak :engel:

Ik denk dat dat nog wel even duurt. Eerst moet ik nog mijn poker kwaliteiten tentoonstellen. Ik verheug mij er nu al op. Zul je zien dat ik er de eerste hand al uitlig...

Ik ga je aanmoedigen :dans::dans:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mirrrr

    14

  • Bassiej

    12

  • NandroDavids

    9

  • DJ-TQM

    9

Tsss. Weer iemand met voorgevoel. Porbeer eens te voorspellen in hoeveel potjes ik shoarma van ons Schaapje maak :engel:

Ik denk dat dat nog wel even duurt. Eerst moet ik nog mijn poker kwaliteiten tentoonstellen. Ik verheug mij er nu al op. Zul je zien dat ik er de eerste hand al uitlig...

Ik waag me niet aan voorspellingen. Dit zou een leuke blufactie kunnen zijn. Misschien ben je wel in de vorm van je leven. Ik moet echt pas bang worden als jij pokert zoals je racet. Ik zie wel waar het schip strandt voor mij. Pokeren is verradelijk. In het ene potje win je met two pair en het andere potje verlies je met two pair tegen een full house.

Link to comment
Delen op andere websites

ff bumpen.

>>> Door NandroDavids: Dit soort posts zijn niet de bedoeling. Als je een topic wilt bumpen doe je dat door een ontopic post te plaatsen en niet op deze manier...<<<

>>> Door DJ-TQM: Sorry, ik zal het niet meer doen

Bewerkt: door DJ-TQM
Link to comment
Delen op andere websites

*Kleine bump* :$

Maar ik bump natuurlijk niet zonder reden, want op dit moment wordt de grootste pot gespeeld van Forum Poker tot nu toe. DJ-TQM heeft geraised naar € 70,- en ik heb gecalled, waardoor ik all-in ben gegaan. Ik ben zeer benieuwd wat voor kaarten DJ-TQM heeft en hoop toch echt dat mijn toernooi nog wat langer duurt dan tot aan deze hand. We zullen zien... :D

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is dan je ondergang. bedankt voor het meespelen en tot ziens nandrodavids :cya:
Gelieve mijn naam met hoofdletters te spellen :engel:

Maar ik ga uiteraard niet all-in als ik niets heb, dus we zullen zien of dit mijn ondergang is. Ik heb er nog vertrouwen in, maar het is natuurlijk mogelijk dat je betere kaarten hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Die kans acht ik klein,NandroDavids

Waar blijft die bassietm, ik kan niet wachten op de uitslag

Gelieve mijn naam met ™ te spellen :puh::engel:Hint: ALT+0153

De uitslag staat in het topic hoor!

Check snel: hier :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Niks aan te doen DJ-TQM. Na de Flop had je het hoogst mogelijke pair met je tienen en de enige mogelijkheid dat ik een betere hand had was Two pair of een hoger pair in m'n eigen hand. En dat laatste was dus het geval met een pair Jacks. Mooie pot, op naar de volgende...

Met de verhoging van de blinds zal het tempo waarschijnlijk wat hoger komen te liggen en ik hoop dat ik de tafel nu snel af kan maken. Maar zo simpel is dat niet, want dan moeten de goede kaarten wel blijven komen. Ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen :)

Link to comment
Delen op andere websites

NandroDavids gefeliciteerd met je overwinning! Ik moest wel all in gaan, het was tijden geleden dat ik weer eens goede kaarten kreeg. Als ik won dan had ik nog een goede kans gekregen om te winnen ook aangezien ik dan 17,50 fishes van jou, DJ-TQM en van mijzelf zou krijgen wat bij elkaar dus 52,5 fishes zijn, waardoor ik dus weer meer kans krijg om te winnen, maar helaas.. :cry:^_^

Veel succes aan de finale tafel NandroDavds. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd Nandro :klap: , knappe overwinning op goede tegenstanders. Ik denk dat de anderen weinig te verwijten vallen, er werd niet zomaar gespeeld op een stel kaarten en dan is het vaak een kwestie van een beetje geluk. Desalniettemin wel een terechte winnaar denk ik, en veel succes in de finale.

Colonel Cortez, Blu3ice, Die-hard en HerrieM ook veel succes gewenst op het Forum Poker, hopelijk maken jullie er ook zo'n leuk potje van :bier: .

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...