Jump to content

[SP] Forum Poker Reactietopic


Bassiej

Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mirrrr

    14

  • Bassiej

    12

  • NandroDavids

    9

  • DJ-TQM

    9

Ik wens iedereen van tafel 2 weer heel veel succes :dans: Speciaal HerrieM aangezien ik beloofd hem aan te moedigen!!!!!!!!!

Wil je mij ook aanmoedigen? :cry:

Pokeren gaat beter dan ik gedacht had...

Link to comment
Delen op andere websites

Wil je mij ook aanmoedigen? :cry:

Pokeren gaat beter dan ik gedacht had...

Zoveel hulp heb je niet nodig ;)

Misschien dat je de steun kunt gebruiken bij de finaletafel, want daar kom je wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Wil je mij ook aanmoedigen? :cry:

Pokeren gaat beter dan ik gedacht had...

Zoveel hulp heb je niet nodig ;)

Misschien dat je de steun kunt gebruiken bij de finaletafel, want daar kom je wel.

Dank je, al was het soms es bang afwachten!

:dans: Yes! Ik ga door! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd Blu3ice, een knappe overwinning :klap: . De tafel kwam wat traag op gang had ik het idee maar het was ook ineens beslist. HerrieM had natuurlijk een hoop geluk nodig wou hij nog terugkomen met het aantal fiches die hij had. Al met al wel een leuke tafel geweest, vooral aan het eind :tu: .

Tijd voor mirrrr om haar pokerkunsten te laten zien, ik ben benieuwd :). Succes alle vier :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Sterkte aan de volgende vier deelnemers, al lijkt het mij duidelijk wie er gaat winnen :eten:

Dank je wel Preddy en HerrieM, al had je me dit beter per PM kunnen laten weten. Het is wel een beetje zuur voor mijn tafelgenoten om me zo overduidelijk de winst te voorspellen :schater: Veel plezier heren en dame :klap:

Pokersheep to the victory :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was het ook niet gewend om steeds te moeten wachten op mijn tafelgenoten. Dat ging een beetje ten koste van mijn spelstrategie. Op het eind moest ik wel in de aanval aangezien ik binnen korte tijd door mijn geld heen zat. Ik besloot maar om alles of niets te spelen. Helaas voor mij werd het niets. Ik wens de andere deelnemers veel succes toe aan hun tafel. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ook het idee dat het soms wat traag ging, maar ja, het was wel geestig.

Aan het einde heb ik echt wel enorm veel geluk gehad: HerrieM en ik hadden beiden een pair, maar ik van A's en hij van 8'en... Oefff...

Veel succes, GTA-Sheep, M@rt!n, RGA en Mirrrr (sorry als ik een r vergeten ben :engel: )

@ Mirrr: hopelijk wordt je shoarma lekker...

Bewerkt: door Blu3ice
Link to comment
Delen op andere websites

Ik Raise €10
Ik call
fold
Heb ik iets gemist, of is het een foutje dat we opeens een andere volgorde aanhouden...? :D

Overigens wens ik allevier de deelnemers aan deze tafel nog even veel succes. Ik ben benieuwd wie er bij me aan de finaletafel komt zitten :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik iets gemist, of is het een foutje dat we opeens een andere volgorde aanhouden...? :D

Overigens wens ik allevier de deelnemers aan deze tafel nog even veel succes. Ik ben benieuwd wie er bij me aan de finaletafel komt zitten :sigaar:

Een beetje vreemd ja :puh:, GTA-Sheep moet ophouden met z'n 1 April grappen...

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon een domme actie van schaap :$ Kunnen we dat nog terugdraaien???? Je laat hem meedoen maar eigenlijk kan je het beter niet doen :engel:

Edit: heb mijn post en die van M@rt!n verwijderd......RGA is aan de beurt. Excuus voor de overlast :D

Link to comment
Delen op andere websites

(...)

Overigens wens ik allevier de deelnemers aan deze tafel nog even veel succes. Ik ben benieuwd wie er bij me aan de finaletafel komt zitten :sigaar:

En bij mij :engel:

Ik vind wel dat tafel 3 het vanaf het begin erg zwaar speelt, de turn is nog niet gepasseerd of er zijn al raises. Ik zou zeggen: let op, want voor je het weet zal je eruit liggen als je het zo heftig speelt...

Maar ja, iedereen veel succes (tja, ik val in herhaling met mijn vorige posts in dit topic... :schater: )

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...