DJ-TQM Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Jammer, ik ben afgevallen. Had nog een High Card maar zag die andere 7 niet aankomen. Gefeliciteerd DJ-TQM. Succes verder iedereen! zo gaat het nou eenmaal , ik had eerlijk gezegd verwacht dat je zou folden, maar dit kwam ook goed uit.
.Levi. Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Jammer jammer jammer.. Ik had een harten 10 en Q waarmee ik kans had op een straight en een flush, alleen was er een J nodig en die kwam en het was ook nog eens een harten. Ik kon het haast niet geloven dat NandroDavids weleens een Full House zou kunnen hebben (ja dus) of misschien wel 2 aas, (wat ik wel heb gehad maar iedereen folde.. ). In ieder geval, mooi gespeeld en heel veel succes verder NandroDavids & DJ-TQM.
Preddy Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Mooi gespeelde hand , balen voor Levi om te verliezen met een hand waarmee je de meeste potjes wel wint maar Nandro speelde het goed uit vond ik. Hopelijk krijgen we nog meer van deze actie te zien, ik vond het echt spannend .
Clowntje_93 Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 And that's number two!! Erg jammer .Levi., gelijk in de 2e ronde weer iemand eruit. Nu gaat het spannend worden(alsof het die vorige ronde niet zo was :0). Succes DJ-TQM en Nandrodavids!
DJ-TQM Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Levi ligt er nog niet uit toch, hij moet alleen deze ronde winnen om te blijven
Bassiej Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Inderdaad, .Levi. ligt er nog niet uit. Nadat NandroDavids all-in was gegaan (€30) had .Levi. nog €32.50 hij kon dus gewoon Callen, hij heeft nu nog maar €2,50 en aangezien hij een blind heeft moet hij deze inderdaad winnen om nog in de race te blijven.
NandroDavids Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Tja, niks aan te doen .Levi.. Ik zat echt te hopen op een boer van harten als laatste kaart, aangezien jij dan waarschijnlijk je flush compleet zou hebben en ik mijn full house had gemaakt. Daarmee zou ik vrijwel zeker weten dat je toch wel meeging, ongeacht het bedrag dat ik in zou zetten. Mijn full house was zoiezo het hoogste, aangezien er net geen mogelijkheid lag tot een straight flush. Vandaar dat ik dus zonder twijfel all-in ging...mooie hand had je, maar helaas was het niet genoeg. Ben benieuwd hoe deze tafel gaat aflopen
DJ-TQM Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Ja, ik ook, Succes allemaal, maar niet te veel
.Levi. Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Ben benieuwd hoe deze tafel gaat aflopen Zonder twijfel is deze tafel voor mij.
DJ-TQM Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Ben benieuwd hoe deze tafel gaat aflopen Zonder twijfel is deze tafel voor mij. Moet ik dat als bluffen opvatten?
.Levi. Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Zonder twijfel is deze tafel voor mij. Moet ik dat als bluffen opvatten? Misschien zou je moeten folden ja? Aangezien ik geen geld meer heb kan ik alleen maar bluffen met dit soort tavarelen > . Succes in ieder geval.
.Levi. Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Ben benieuwd hoe deze tafel gaat aflopen Zonder twijfel is deze tafel voor mij. Zoals ik al zei deze tafel is voor mij. Voelde al een flush aankomen. Back in business met mijn 7,50.
Mirrrr Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Zoals ik al zei deze tafel is voor mij. Voelde al een flush aankomen. Back in business met mijn 7,50. Tsss. Weer iemand met voorgevoel. Porbeer eens te voorspellen in hoeveel potjes ik shoarma van ons Schaapje maak
HerrieM Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Tsss. Weer iemand met voorgevoel. Porbeer eens te voorspellen in hoeveel potjes ik shoarma van ons Schaapje maak Ik denk dat dat nog wel even duurt. Eerst moet ik nog mijn poker kwaliteiten tentoonstellen. Ik verheug mij er nu al op. Zul je zien dat ik er de eerste hand al uitlig...
Recommended Posts