Jump to content

[SP] Forum Poker Reactietopic


Bassiej

Recommended Posts

Ik vind wel dat tafel 3 het vanaf het begin erg zwaar speelt, de turn is nog niet gepasseerd of er zijn al raises. Ik zou zeggen: let op, want voor je het weet zal je eruit liggen als je het zo heftig speelt...

Maar ja, iedereen veel succes (tja, ik val in herhaling met mijn vorige posts in dit topic... :schater: )

Mijn raise ging toch super :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mirrrr

    14

  • Bassiej

    12

  • NandroDavids

    9

  • DJ-TQM

    9

  • 2 weken later...

Thanks Blu3ice, nee ik zie inderdaad nog niemand met vleespennen lopen. Ik had het overigens niet verwacht met 2 boeren en allemaal mensen om me heen die verschrikkelijk gingen raisen. Maar het bleek (gelukkig) allemaal bluf.....op naar de volgende :clown:

Succes M@rt!n en Mirrrr.........

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Na 1 gelijkspel moest er inderdaad iemand het onderspit delven. Jammer M@art!n dat je eruit bent maar we hebben prettig met je gespeeld :Y Succes Mirrrr in het verdere verloop......

Ik heb wel ongeveer een idee wat je aan kaarten moet hebben Mirrrr maar of ik het met de mijne redt? Heb geen idee.....maar mocht je winnen ben ik je absolute fan tot de finale :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Tja het was wel te verwachten idd. Ik was al zo fors aan het verhogen. Maar mocht het mis gaan dan gun ik het je van harte hoor :dans:

Bewerkt: door Mirrrr
Link to comment
Delen op andere websites

Leuke pot GTA-Sheep en Mirrrr :D! Ik hoop er nog een paar tegen te komen zoals deze. :tu:

Ik maak me nu uit de voeten van het forumpoker voor een weekje. Het gewone pokeren gaat natuurlijk altijd door :D. Fijn weekend allemaal alvast en een fijne vakantie voor diegene die dat nog hebben. Tot volgende week!

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dit was een leuke snelle ronde. Leuk gespeeld Mirrrr en dank Bassiej™ voor het snelle delen steeds!!! Hoe verzinnen we het om 2 full-houses te krijgen ^_^ Van harte gefeliciteerd Mirrrr met je overwinning _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het super zo. Was echt spannend. Door dat snelle reageren van jou en _O_ Bassiej _O_ werd het echt een spel. Zoals jij te strax al zei nu leek het alsof we echt pokerde.

Jullie alle 2 superbedankt. Was zo echt leuk :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raise 10
Ik raise 10
Het wordt wel erg spannend zo...ben benieuwd of je gaat folden, callen of toch maar all-in gaat GTA-Sheep. Het verschil in aantal chips wordt nu toch wel erg groot, dus het is tijd voor een briljante zet...of natuurlijk sublieme kaarten. We gaan zien wat het gaat worden :sigaar:

Edit >> All-in is het dus geworden, ik was iets te langzaam met posten :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas, het einde is gekomen voor me. Op pokergebied dan. Maar het was, zeker toen we nog met zijn tweeen overbleven, een bijzonder leuke pot en het was een eer om van je te verliezen Mirrrr _O_ . Erg leuk gespeeld! Alle succes in de finale straks en ik blijf een absolute supporter van je :dans:

En vanuit deze plaats wil ik Bassiej™ bedanken voor een onwaarschijnlijk leuke en keurig gemaakte pokercompetitie. Goed geleid, leuk bedacht, mooi gemaakt, strakke uitvoering, kortom een 10/10 :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas, het einde is gekomen voor me. Op pokergebied dan.
Tja, aas + 10 is niet eens zo'n hele slechte hand, maar je had de pech dat er niets moois op tafel kwam te liggen en dan verlies je zo van een paar vijven. Sterk gespeeld Mirrrr en van harte met het winnen van deze ronde. Ik zie je bij de finaletafel... :sigaar:
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...