Jump to content

[SP] Forum Poker Reactietopic

Recommended Posts

Geplaatst:
:dans: k had het niet verwacht schaapje dat we nu al klaar zouden zijn. Was erg spannend en heb echt gelachen met je. Bedankt voor de gezelligeheid. En bassiej echt je doet het super _O_ Bedankt.
  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mirrrr

14

• Bassiej

12

• NandroDavids

9

• DJ-TQM

9

Geplaatst: (bewerkt)
blaat :puh:

En vanuit deze plaats wil ik Bassiej™ bedanken voor een onwaarschijnlijk leuke en keurig gemaakte pokercompetitie. Goed geleid, leuk bedacht, mooi gemaakt, strakke uitvoering, kortom een 10/10 :tu:

Blaat2:puh:

En bassiej echt je doet het super _O_ Bedankt.

Ik voel me gevleid... heel erg bedankt _O_.

Ook erg bedankt voor je deelname :).

Bewerkt: door Bassiej™
Geplaatst:

Eindelijk is tafel 4 aan de beurt :dans: , veel succes Bright, Radio Es. en Piet-Herr. Hopelijk wordt het een interessante tafel en moge de beste winnen :).

Geplaatst:

Ik wens jullie alle 4 veel succes :) het kan even duren voor jullie je kaarten hebben want heb even weinig tijd.. Vandaag lukt het zeker wel hoor :Y.

Geplaatst:
:dans: Ik wens deze tafel heel veel s666 en dat de beste maar naast mij mag aankomen schuiven aan de finaletafel :dans:
  • 2 weken later...
Geplaatst:
is bassiej nog wel actief.... het duurt erg lang
Bassiej™ is nog wel actief maar zit net als enkele andere leden middenin de examentijd. Het lijkt me dat hij zich daar op het moment wat meer op richt dan op Forum Poker, wat me helemaal terecht lijkt. Over een week zijn alle examens afgelopen en ik denk dat Bassiej™ Forum Poker dan wel weer zal oppikken.

Ikzelf zit ook middenin de examens en ben daardoor minder actief, dus daarom lijkt dit me de juiste verklaring ;)

Geplaatst:

Ik zit inderdaad midden in de examens. Ondanks dat ben ik nog best veel actief op het forum. Maar ik laat de poker tafel inderdaad even met rust totdat mijn examens helemaal voorbij zijn. Daarna kan ik me weer volledig inzetten :).

• 5 weken later...
Geplaatst:

Pfff wat heb ik 'm zitten knijpen afgelopen tijd, ik dacht achter te staan tegen een paar Azen en hoopte op een extra 10. Gelukkig viel die niet en bleken m'n pocket 10-en toch genoeg. Wel sterk gespeeld Bright.

Edit: :bonk: , extra tien was natuurlijk wel beter geweest.

Geplaatst:
Ik Call
Klik even op het pijltje bij deze quote om de post in kwestie even in de context te bekijken, want volgens mij heeft onze organisator een foutje gemaakt. Bright zette namelijk € 20,- in en Radio Es. callde deze, getuige de quote hierboven. Preddy raisde naar € 27,50, Bright callde en Radio Es. foldde. Maar...in de pot hoort dan uiteraard die € 20,- die Radio Es. callde wél te zitten en dat is niet het geval.

Radio Es. hoort daarom € 20,- minder te hebben en Preddy € 20,- meer...tenminste, als mijn administratie wél klopt :engel:

Geplaatst:
Ik Call
Klik even op het pijltje bij deze quote om de post in kwestie even in de context te bekijken, want volgens mij heeft onze organisator een foutje gemaakt. Bright zette namelijk € 20,- in en Radio Es. callde deze, getuige de quote hierboven. Preddy raisde naar € 27,50, Bright callde en Radio Es. foldde. Maar...in de pot hoort dan uiteraard die € 20,- die Radio Es. callde wél te zitten en dat is niet het geval.

Radio Es. hoort daarom € 20,- minder te hebben en Preddy € 20,- meer...tenminste, als mijn administratie wél klopt :engel:

Bedankt voor je oplettendheid NandroDavids! Ik zal het gelijk even aanpassen, gelukkig heeft dit geen ernstige gevolgen voor het verdere spel. Nogmaals bedankt.

Geplaatst:

Ik vind het erg jammer dat ik er uit lig, ik was er erg fanatiek mee bezig, maarja, ik ging ff kijken zie ik opeens dat ik all-in af was gedaan :(

jammer ik heb er erg van genoten bassie!!

voor de andere: VEEL SUCCES!

(btw, als ik mee was gegaan met de all-in vorige ronde had ik gewonnen met paar A's)

Ik hoop ok ForumPoker2 (maar het duurt zo lang dus ik zou voor een kortere versie kiezen)

Bassie, hou me op de hoogte als er weer zoiets aankomt, dan ben ik zeker van de partij!!

Radio Es. :cya:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...