Jump to content

The San Andreas Stories


Black Force

Recommended Posts

  • Reacties 143
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Black Force

    55

  • Clowntje_93

    12

  • Damos

    9

  • markoes

    7

Heey iedereen. Ga zo door! Dit wordt een super strakke mod, en vooral omdat de naam uniek is! Maar 1 vraag; zijn dit alleen maar nieuwe missies Of wordt heel SA omgebouwd (net als bij GLD?)

Ook als er alleen maar nieuwe missies waren, blijft het een leuke mod!

Ga zo door! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil ook wel meedoen met de verhaallijn en HEEL misschien kan ik nog meedoen met modden maar daar ben ik nog niet zo goed in.

Ik heb nog wel een idee haal een gebouw weg en zet er een bouwconstructie ofzo neer zodat het net lijkt alsof het er toen nog niet was.

Of maak een gebouw dat in een missie afbrand en er in de gewone san andreas weer een nieuwe is gebouwd.

Als jullie graag willen weten of ik goede verhaallijnen kan maken zeg het dan dan stuur ik enkele dingen.

Bewerkt: door Damos
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog wat leuke dingen bedacht.

Misschien kan je het gat met de lijken dicht gooien want die waren er toen nog niet.

En het kleine verlaten dorpje kunnen we nog maken alsof het toen wel bewoonbaar was.

Je kan een paar bruggen weghalen en een oude brug van maken.

En je kan de kanalen in Los Santos vullen met water.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil me niet aanmelden voor de moddellers en ook niet voor de verhaallijn..

Maar.. voor Photoshop

Ik weet niet of je het wilt, maar het is handig voor reclame enzo

je lijkt me wel oke, je bent bij deze aangenomen.

markps3fanman

Bewerkt: door markPs3fanman
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien kan je de zip die in San Fierro nog gebouwd word (dichtbij de garage) weg doen want die word nog gebouwd.

En kan je de gebouwen die gsloopt worden achter de garage nog weer heel maken.

En misschien kan je de vuurtoren op het strand verwijderen en iets verderop een andere vuurtoren maken en het strand groter maken of kleiner ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien kan je de zip die in San Fierro nog gebouwd word (dichtbij de garage) weg doen want die word nog gebouwd.

En kan je de gebouwen die gsloopt worden achter de garage nog weer heel maken.

[...]

Ik weet niet of deze TSAS zich voor of na SA afspeelt, maar als het zich erna afspeelt, dan kan je het omgekeerde van wat Damos zegt maken: alles wat nu gebouwd wordt weghalen en de gebouwen die nu gesloopt worden, vervangen door nieuwe gebouwen. Verder klinkt de mod erg leuk. Succes :bier:

Edit: @ hieronder: Ik speel geen Stories, dus ik zou het in dat geval niet weten ;)

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...