Jump to content

The San Andreas Stories


Black Force

Recommended Posts

  • Reacties 143
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Black Force

    55

  • Clowntje_93

    12

  • Damos

    9

  • markoes

    7

Jammer:(! Maar ik zou het nog een keer proberen! Oefening baart kunst! Dus als je nog wat oefent zal het zeker wel lukken? Zitten er op dit forum niet nog wat missiescripter die je kunnen helpen ofzo? Want voor 1 foutje moet je een mod toch niet afblazen! Ik kijk echt uit naar deze mod!

KUTGW!

Rivel

Link to comment
Delen op andere websites

whaaaaaaaaaaaaaa :cry::cry::cry::cry::cry::cry: wrrm doe je dit mij aan ik wil die mod
Nja topic maar niet weghalen dan, ik zal op de achtergrond rustig aan de mod werken, maar verwacht binnenkort geen screens ofzo,

mark

Er gebeurt niks hoor alleen maar wat vertraging :D. Haastige spoed is zelden goed :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

oke, de mod is weer gestart, alleen omdat ik ook nog bij een andere mod lid ben zal de voortgang wat langzamer zijn, maar omdat ik nu zo goed als vakantie heb, heb ik besloten weer wat aan deze mod te gaan werken, het kan ook zijn dat deze mod niet al te veel missies gaat bevatten, maar ja, alles is beter als niks niet waar!?!

screen1:

85347977hq2.png

screen2:

45955050fn9.png

deze screens zijn nog WIP...

EDIT: oh ja, ik ben een beginnende 3Ds max modeller, en als je modeller bent en een gebouwtje ofzo wilt maken moet je het maar ff zeggen, want dat zou heel mooi zijn!

Bewerkt: door Black Force
Link to comment
Delen op andere websites

voor SCM zoek ik alleen mensen die ook een missie kunnen maken in GTA SA, en ik weet dat dit lastig is en dat er weinig mensen zijn die dit kunnen, maar goed, kan je het, en wil je een paar missies maken, 1 zou ik ook al blij mee zijn hoor! meld je dan even aan!

EDIT: nog een paar screens:

nogq0.jpg

39747435vt7.jpg

62219546yy7.jpg

rates and comments? :eten:

Bewerkt: door Black Force
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...