Jump to content

The San Andreas Stories


Black Force

Recommended Posts

ja, en als ik iedereen aanneem worden alle fans leden en dat moet niet he :schater:

en best leuk dat iedereen het wel leuk vind, en over die ramen, ik denk dat het vlak waar het raam op zit nog een stukje onder de dakrand doorgaat :puh: ik los dat nog wel op.

EDIT:

beachpatroljk2.png

meer informatie binnenkort

Bewerkt: door Black Force
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 143
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Black Force

    55

  • Clowntje_93

    12

  • Damos

    9

  • markoes

    7

Ik zal even reageren op de Poll. Ik heb liever niet dat er een Beta komt. Als dat wel komt, doe er dan meteen 3 missie's in :D.

Overigens ziet je eerste missie er al leuk uit. Ik meld me aan als modeller, maar dat wist je al ^^

Link to comment
Delen op andere websites

thesanandreasstoriesbealu7.png

klik op de afbeelding om te vergroten ;)

Copyright: Geen van een enkele andere MOD mag Beach Patrol in zijn MOD zetten zonder toestemming!

© The San Andreas Stories 2006-2007

Bewerkt: door The GamerII
Link to comment
Delen op andere websites

oke, mooi dat je je aanmeld als modeller! en even omdat ik denk dat er wat onduidelijkheid over is, ik zoek dus GEEN missiebedenkers, alleen missiescripters en modellers.

ik heb de poll gemaakt omdat ik zit te denken om dan een BETA uit te geven met maximaal 3 missies, maar als niemand dat leuk lijkt, dan doe ik dat natuurlijk niet want dat scheelt mij dan weer extra werk, maar als jullie alvast over een maandje ofzo 3 missies willen spelen moet je natuurlijk wel op Ja stemmen :puh:

greetz,

Black Force

EDIT: O ja, volgende maand nieuwe info! :sigaar:

Bewerkt: door Black Force
Link to comment
Delen op andere websites

@Mark... leuk dat je de mod weer voortzet man!!! Nja en bij een nieuwe "stories" horen ook

altijd wat nieuwe gebouwtjes bij vind ik... dus bij deze zou ik me graag aanmelden als

modeller als jullie die nodig hebben!!!

@de crew... ziet er leuk uit mensen!!! Ook die beachpatrol ziet er fun uit!

Greetz...

F1B...

Link to comment
Delen op andere websites

oke, mooi dat je wil helpen, je hoort nog wel wat je mag doen...

hier nog wat screens vanuit een missie genomen (WIP), dat houd dus in dat dit niet overeenkomt met het final resultaat van de missie.

gallery11xh9.jpg

gallery13qf0.jpg

gallery15fl3.jpg

zoals je kunt zien staan sweet er ryder op de screens :klap: ryder zal NIET in de final release zitten, dus TSAS speelt zich NA San Andreas af.... :bier:

Bewerkt: door Black Force
Link to comment
Delen op andere websites

nou het leren van een echte missie maken is wel moeilijk ja, en voor dat ik op het niveau zat wat ik nu heb, heeft me zeker een aantal maandjes gekost, ik zou je best willen aannemen, maar dan wil ik minstens dat je een missie kunt maken in SA, dat klinkt misschien wat hard, maar ja, dat is niet zo bedoelt.

over de site, daar word momenteel aan gewerkt en jullie zullen het wel horen wanneer deze online staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...