Jump to content

Wat kopen ?

GTA GUY

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mensen

Ik wil graag iets nieuws op game gebied gaan aanschafen. Ik ben er alleen nog niet uit.

De xbox 360, Playstation 3 of een nieuwe pc. Ik wilde eerst voor de 360 gaan, maar nu ik op internet

en ook op de tv gezien heb wat voor problemen er in de 360 zitten weet ik het niet meer. Dus ik

vraag het aan jullie. ( Hier zullen wel al veel topics over zijn :puh: )

Greetz

GTA GUY

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mania-92

8

• SamShine

5

• GTA GUY

4

• Yohan

3

Geplaatst:
Hallo mensen

Ik wil graag iets nieuws op game gebied gaan aanschafen. Ik ben er alleen nog niet uit.

De xbox 360, Playstation 3 of een nieuwe pc. Ik wilde eerst voor de 360 gaan, maar nu ik op internet

en ook op de tv gezien heb wat voor problemen er in de 360 zitten weet ik het niet meer. Dus ik

Greetz

GTA GUY

ik vind eerlijk dat pc beter is maar het kost ook heel wat meer, ik wil zelf ook iets anders en ben van plan een 360 te kopen, ik game namelijk liever op xbox

Geplaatst:

Er zit natuurlijk heel veel verschil in een pc tegenover een x-box of ps3.

Dus ga nou eerst eens na wat je graag zou willen doen. Alleen spellen, of ook internet. Als je daar achter bent zal het een stuk simpeler zijn om te kiezen.

Voor en nadelen van de X-Box zijn al bekend, Die van de ps3 nog niet. Daarom zou je het erop kunnen gokken om de ps3 te kopen, Met het risico dat het een flop word.

Van de pc en X-BOX is genoeg informatie te vinden.

Succes met kiezen,

Mvg, PTC

Geplaatst:
Hallo mensen

Greetz

GTA GUY

Zoals hierboven al vermeld staat: De nadelen van de PS3 zijn nog niet helemaal bekend ;) Je kunt de voordelen wel naast elkaar leggen :Y . hier kan je ze vergelijken ;). Er is wel een grote nadeel aan de PS3 en dat is dat ie zo duur is, maar als je de 499,00 versie neemt, krijg je een minder goeie :N Aan de Xbox360 zijn ook weer voordelen te zien. Bijvoorbeeld de Audiokanalen en Xbox Live :Y De keuze is aan jou ;)

P.S. Ik zou voor de Xbox360 gaan :Y

Geplaatst:

Hallo mensen

Greetz

GTA GUY

Zoals hierboven al vermeld staat: De nadelen van de PS3 zijn nog niet helemaal bekend ;) Je kunt de voordelen wel naast elkaar leggen :Y . hier kan je ze vergelijken ;). Er is wel een grote nadeel aan de PS3 en dat is dat ie zo duur is, maar als je de 499,00 versie neemt, krijg je een minder goeie :N Aan de Xbox360 zijn ook weer voordelen te zien. Bijvoorbeeld de Audiokanalen en Xbox Live :Y De keuze is aan jou ;)

De 20GB versie is voorlopig niet te koop. ;)

Geplaatst:

Hallo mensen

Greetz

GTA GUY

De 20GB versie is voorlopig niet te koop. ;)

O ja :bonk: Stom dat ik dat was vergeten, maar die is wel in Japan en VS te koop, dus die komt later ;)

Geplaatst:

De PS3 heeft weinig fouten. ;)

Lage RMA-cijfers voor Sony's PlayStation 3

De Xbox 360 werd kort na de introductie overspoelt met klachten rondom slechte koeling en krassen die veroorzaakt zouden worden door de DVD-drive van de console, hetgeen betekende dat een relatief hoog percentage volgens veel onderzoek teruggebracht moest worden voor RMA. De PS3 heeft het wat minder moeilijk wat dat betreft. De eerste RMA (Return to Manufacturer) cijfers zijn namelijk uitgebracht. Zo blijkt dat slechts zo'n 1% van de geleverde PlayStation 3 units terug gebracht moest worden voor herstel. Het gemiddelde van elektronische aparatuuur ligt momenteel tussen zo'n 2.5 tot 5% dat defect zou zijn, daar waar de Xbox 360 zich volgens Microsoft in zou moeten bevinden. De PS3 doet het dus relatief gezien uitstekend op dit moment. Laten we hopen dat ook de Europese launch lage RMA-cijfers op zal gaan leveren.

BRON: Evilgamerz.com

Geplaatst: (bewerkt)
Hallo mensen

Greetz

GTA GUY

Wat is je budet? Waar houd je van (genres)? Heb je al consoles/pc's? Wat verwacht je van een console?

Bewerkt: door Mania-92
Geplaatst:

Allereerst moet je een aantal andere topics hierover lezen; topic 1, topic 2. De andere topic's zijn een beetje verouderd. ;)

Als je dat hebt gedaan lijkt het mij dat je al aardig een idee hebt. Maar ik heb wel zin om dit onderwerp opnieuw aan te snijden;

Het licht eraan wat je zelf het liefste doet, internetten of gamen. Als je een PC van ± €600,- koopt kan je daar 3 tot 4 jaar mee internetten en een ruim jaartje op gamen. Voor die € 600,- kan je óf een Xbox 360 met een aantal uitbreidingen (extra controllers, games, Xbox live Gold) of een Playstation 3 kopen. Als je dus wilt gamen moet je óf een Xbox 360 of een Playstation 3 kopen, anders ben je niet echt slim bezig. :D

Je zegt zelf dat je veel hebt gelezen/gezien/gehoort hebt over de problemen waarmee de Xbox 360 kampt. Hier heb je amper (lees geen) last van als je nu een Xbox 360 koopt, wat bij de launchmodellen wel anders was! :D Niks om je zorgen over te maken dus. En als er dan tóch nog wat fout gaat; de service van Microsoft is erg goed.

Daarnaast heeft Microsoft aangegeven de Xbox 360 te blijven ondersteunen als zijn opvolger uit is. Waar je nu al een heel shitload aan goeie titels hebt komen er nog véél meer uit, naar mijn opinie té veel! :7 Maar als ik hier te veel de Xbox 360 ga lopen ophemelen dan kom ik te veel als mezelf over;

De Playstation 3 heeft weinig tot niks van zich laten horen/zien, hij staat nog ook in zijn kinderschoentjes. Daarom is het als je nú al veel goeie titels (voor een lage prijs) wilt spelen is de Playstation 3 momenteel geen goeie keuze. Ook vanwege het feit dat de meeste bezienswaardige titels die bij de launch van het apparaatje beschikbaar zijn voor zijn naaste concurent. Over een tijdje komen er de echte goeie PS3 exclusieve titels uit, maar dat kan nog is lang op zich laten wachten.

Als je gaat kijken naar de online service komt de Xbox 360 het beste uit de bus. Xbox live heeft zich namelijk al geweldig bewezen over de ± 10.000.000 gebruikers, waar de PS3 online nog niks (lees amper wat) van zich heeft laten zien. Hij kán dik over Xbox live heengaan óf het word een dikke flop. Only time will tell.

Mijn tip voor jou (en Jan en alleman) is dus om een Xbox 360 te kopen. € 200,- (goed zoeken -> € 250,-) prijsverschil, veel (meer) goeie titels, Xbox live en hij heeft zich al bewezen op het algemene vlak. :sigaar:

Geplaatst:

Ik heb nu een gamecube en ( vrij oude ) pc. M'n budget zal rond de 500 á 550 euris liggen. Eigenlijk vind ik de ps3 wat duur en je hebt een goede tv nodig, het beste een hdtv.

Maar ik heb zo'n oud ding( 50HZ ) + Mono. eigenlijk gebruik ik internet alleen voor school, en gamen op de pc vind ik een beetje saai worden, i.v.m installeren, instellen van games enz. Maar als er nu nauwelijks of geen risico's meer zitten aan de 360 koop ik die wel. Aangezien hier ook de game op komt die ik MOET hebben. ( FORZA !!!! )

Geplaatst:
Ik heb nu een gamecube en ( vrij oude ) pc. M'n budget zal rond de 500 á 550 euris liggen. Eigenlijk vind ik de ps3 wat duur en je hebt een goede tv nodig, het beste een hdtv.

Maar ik heb zo'n oud ding( 50HZ ) + Mono. eigenlijk gebruik ik internet alleen voor school, en gamen op de pc vind ik een beetje saai worden, i.v.m installeren, instellen van games enz. Maar als er nu nauwelijks of geen risico's meer zitten aan de 360 koop ik die wel. Aangezien hier ook de game op komt die ik MOET hebben. ( FORZA !!!! )

Wat betreft hdtv's, wil je het beste uit je console halen (wii, xbox360 of ps3) zul je altijd een hdtv moeten hebben.

Maargoed je hebt natuurlijk altijd risico's op schade ofzo, maar ik neem aan dat je hem dan gewoon terug kunt sturen, bij nintendo en sony kan dit. Bij microsoft neem ik aan.

Maar als je persé forza moet hebben moet je natuurlijk voor de 360 gaan, op de playstation heb je wel gran turismo een game die er veel op lijkt.

Geplaatst:

Oei, 50 Hz zal waarschijnlijk niet genoeg zijn voor Forza Motorsport, aangezien nu de meeste Xbox 360 games 60 Hz only zijn. Als je deze dus echt moet hebben zul je dan toch echt een nieuwe tv moeten hebben, zoals je zelf al aangeeft. Als ik naar je budget kijk heb je, als ik de aanschaf van games buiten beschouwing plaats, € 150,- voor een nieuw TV'tje. Véél te weinig als je een HD-TV wilt hebben... :N Het goedkoopste wat ik vind zit rond de € 500,-. Arme jongen. :D

Geplaatst:

Ik ga geen nieuwe tv kopen, maar ik koop een tft - scherm, je kunt hierop ook de 360

aansluiten. Je hebt dan alleen een vga kabeltje nodig en dat kost maar 30 euro. Een hdtv is

geen optie ( ook vanwegen plaatsgebrek )

Geplaatst:

Ik had ook een keuze tussen deze 3 moeten kiezen. :sigaar: Het voordeel van een Xbox360 en PS3 is dat GTA IV er op uitkomt. Het voordeel van de computer is. 1-Internet. 2-De spellen zien er echter uit. En 3-Je kan modden met games. Ik was uiteindelijk toch voor een nieuwe computer gegaan. Omdat je daar veel meer aan hebt. Veel meer mogelijkheden. Veel succes met je keuze. Het is moeilijk. Doe wat jezelf het leukste vind. De keuze ligt hellemaal in jou handen. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...