Jump to content

Nieuwe moderator in Computer Talk


Lantyz

Recommended Posts

Joh! Die Preddy vliegt wat promoties betreft zó over het forum heen dat we hem amper bij kunnen houden! :puh: Nou goed, je bent een voortreffelijk forumlid, en ik weet zeker dat jij je baantje als moderator prima verstaat. Ik wens je heel veel succes én plezier toe! :bier:

En nu Gunslinger. Jammer dat jij je baantje als moderator opgeeft, joh. Je was een uitstekende moderator en zat al heel lang in de crew. Ik zal je zeker gaan missen als crewlid, ook al zat ik amper tot nooit in jouw fora. Ik wens je veel succes en plezier toe in jouw verdere verloop van je leven. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    3

  • Jowx

    2

  • Pietje II

    2

  • Argon

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gunslinger: Echt spijtig, ik had het om eerlijk te zijn al wel voelen aankomen. Ik zag je niet meer veel online. Zowel hier als op MSN. Je was echt een TOP moderator ik hoop echtwaar dat we je hier nog mogen zien. Ik vind het echt wel spijtig dat je nu terug megalid bent en ik hoop dat je The Gunslingers niet in de steek laat. :klap: In iedergeval RESPECT! _O_

Preddy: Volgens mij ben jij bij de leden die het snelst van megalid tot moderator gepromoveerd zijn. Ik hoop dat je je werk als moderator goed doet en dat je de tijd vindt om alles goed te onderhouden. Veel succes! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Gunslinger ken ik niet zo heel goed maar toch jammer dat hij weg gaat bij mijn favoriete forum-deel :cry: Gelukkig krijgen we ook een nieuw persoon ervoor terug! Preddy succes met je verdere baan :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Preddy - Jou ken ik wel en je doet goed je best op dit forum. Ik zag je al vanaf dat ik hier kwam posten en je deed goed je best. Na de Awards werd je dik, op 23 feb. werd je misselijk en dus groen, en even later kreeg je het koud, blauw dus. Super Preddy!

Gunslinger - Jou ken ik niet zo zeer maar toch, jammer dat je stopt. Ga het goed in het groene kleurtje.

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Van Preddy had ik het eigenlijk wel verwacht, waarom weet ik niet maar een paar dagen geleden had ik er een 'voorgevoel' van. Je doet het heel goed op het Forum en het is dan ook zeker een verdiende promotie naar Moderator. Veel succes ermee! :eten:

Gunslinger, ook van jouw had ik wel verwacht dat er een dag zou komen dat je gedegradeert zou worden. Je bent de laaste tijd namelijk minder actief en ik zag je eigenlijk alleen nog eens posten in het Bully topic, ongetwijfeld zul je ook in andere delen hebben gepost waar ik nooit kom (De computer Forums bijvoorbeeld). Je hebt je tijd hier als Moderator prima vervult, en veel plezier in het 'echte leven'!

:klap::dans::eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, Preddy. Je begint de vakantie als superlid, en je komt er als moderator weer uit. Proficiat, en veel succes! :bier:

Gunslinger, ik ken je niet volledig genoeg om iets over je te zeggen maar een crewlid die weggaat is altijd jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

gefeliciteerd preddy,

in zo'n korte tijd van lid naar moderator is een hele prestatie :dans:

gunslinger jammer dat je weggaat als moderator,

maar het is verstandiger om megalid te worden dan het computer talk forum te verwaarlozen

veel sucses verder als megalid :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Preddy:Van jou had ik wel verwacht dat je snel tot Moderator zou worden gebombardeerd, ik ken je van the oceans TBP waar je een zeer leuke 'collega' bent.

Gunslinger:Jou ken ik niet goed, maar ik weet wel dat je uitstekend je job deed, ik zag je de laatste tijd inderdaad minder online. Ik hoop wel dat ik je nog veel terugzie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had je al gefeliciteerd Preddy, maar ik doe het nu nog een keer. Gefeliciteerd met je promotie, en ontzettend veel succes, maar vooral ook plezier met je nieuwe baantje, al is het dan vrijwilligerswerk. :puh:

En Gunslinger, jij hebt je Mod tijd geweldig werk afgeleverd, je krijgt daarvoor een pluim van mij! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Geliciteerd Preddy, het gaat allemaal inderdaad heel snel, en dat vind ik ook verdiend! Wel spijtig voor Gunslinger, maar hij was inderdaad bijna niet meer online! Trouwens vind ik dit een logische en goede keuze van de crew.

GTA-Freak2

Link to comment
Delen op andere websites

Nogmaals, jammer dat je je taak als Moderator naast legt Gunslinger. Wij hebben genoten van je moderatorkunsten hier op GTAForum.nl. Heel veel succes verder als Megalid en buiten het forum. ;)

Een fantastisch goed lid zoals Preddy verdiend het eigenlijk ook wel om zo'n snelle promotie te maken. Ik wil je ontzettend veel succes wensen in het Computer Forum en als moderator. Als je hulp nodig hebt kun je altijd bij mij of mijn collega's terecht. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Preddy - Laat ik er maar een klein stukje verhaal van maken. Het begon allemaal vorig jaar, je begon erg goed in het "Foutje gevonden..." topic te posten. Echter was je daarbuiten een iets minder lid en daar wees ik je dan altijd direct op. Je bent je gaan verbeteren, zoals je dat zelf zei en bent Superlid geworden en als extra cadeau direct ook maar WikiGTA- Uiteraard van de goede bijdrage in het "Foutje gevonden..." topic. Daarna werd je al snel naar Megalid gepromoveerd en geen week later werd je al weer Moderator, maar het is in mijn ogen absoluut verdient. Je hebt al menig persoon geholpen met hun computer problemen en een grote helpdesk hier en een grote uitleg daar is natuurlijk nooit verkeerd. We hebben gister als collega's alles doorgenomen op mijn privé forum en ben er na dat serieus van overtuigd dat je jouw taken als een gewaardeerde moderator zal volbrengen. Richard, ik wens je heel veel succes en mochten er vragen zijn dan weet je me vanzelfsprekend altijd te vinden. :)

Gunslinger - Natuurlijk had ik al in het moderator fora gelezen dat je er een eind aan wilde maken op moderator gebied en de redenen die je daar gaf kan ik zeer zeker respecteren. Het privé leven gaat altijd voor en dat is in dit opzicht een goed punt. Het is een forum, weliswaar erg leuk en waar je uren aan uren je tijd kunt volbrengen. Maar als je door het privé leven die tijd niet hebt dan houdt het helaas op en dan kun je ook helaas geen moderator meer zijn. En gelukkig heb je dat zelf in gezien en ben je vrijwillig op een eervolle manier terug gegaan en dat respecteer ik zeer zeker. Tom, mocht je nog eens online zijn op msn, dan wil ik graag nog even een leuk tot serieus gesprek met je voeren over van alles en nog wat, wat deze maatschappij zo boeiend maakt. Kortom om even terug te komen op je degradatie, je was echt een topgozer en een top moderator. Bedankt voor je taken op dit forum! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Spijtig, Gunslinger, Maarja het privéleven gaat voor op het forum he. Een wijs besluit. Ik vond je een prima moderator... :klap:

Gefeliciteerd Preddy, ook ik denk dat je de geschikte persoon bent voor dit subforum, succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...