profile Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 gefeliciteerd PREDDY meestal ben ik niet zo voor moderators en global moderators omdat ze topics sluiten maar ik wens je toch veel succes met je voortgang op de site gefeliciteert PREDDY
Mirrrr Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Fijn dat er een keer wordt toegegeven dat het hier gewoon grote vriendjespolitiek en voorkeursbehandeling is. Misschien zou daar wat aan gedaan kunnen worden? Er zijn echt mensen Superlid die dat echt niet waard zijn. Wat heeft dat uberhaupt met het moderatorschap van Preddy te maken. Open je eigen topic hierover en feliciteer Preddy gewoon
Ewoud Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 (bewerkt) Fijn dat er een keer wordt toegegeven dat het hier gewoon grote vriendjespolitiek en voorkeursbehandeling is. Misschien zou daar wat aan gedaan kunnen worden? Er zijn echt mensen Superlid die dat echt niet waard zijn. Er zijn ook leden die geen leden horen te zijn, maar geblokkeerd lid. Gewoon een grote voorkeusbehandeling en vriendjes politiek onder de leden! -------------- He Preddy, Beter laat dan nooit, maar nog gefeliciteerd met je moderatorschap. Persoonlijk had ik je eigenlijk niet verwacht, maar had daarnaast trouwens ook geen idee wie het zou moeten worden. Behalve mijn dan . Maar succes en doe je best! Bewerkt: 14 maart 2007 door Ewoud
fr34k[dr0p_team] Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 ik ben nieuw maar wil hem toch felisitere
Recommended Posts