Jump to content

Nieuwe moderator in Computer Talk


Lantyz

Recommended Posts

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    3

  • Jowx

    2

  • Pietje II

    2

  • Argon

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

gefeliciteerd PREDDY

meestal ben ik niet zo voor moderators en global moderators omdat ze topics sluiten ;);)

maar ik wens je toch veel succes met je voortgang op de site

gefeliciteert _O__O__O_ PREDDY _O__O__O_

Link to comment
Delen op andere websites

Fijn dat er een keer wordt toegegeven dat het hier gewoon grote vriendjespolitiek en voorkeursbehandeling is. Misschien zou daar wat aan gedaan kunnen worden? Er zijn echt mensen Superlid die dat echt niet waard zijn.

Wat heeft dat uberhaupt met het moderatorschap van Preddy te maken. Open je eigen topic hierover en feliciteer Preddy gewoon :)

Link to comment
Delen op andere websites

Fijn dat er een keer wordt toegegeven dat het hier gewoon grote vriendjespolitiek en voorkeursbehandeling is. Misschien zou daar wat aan gedaan kunnen worden? Er zijn echt mensen Superlid die dat echt niet waard zijn.

Er zijn ook leden die geen leden horen te zijn, maar geblokkeerd lid. Gewoon een grote voorkeusbehandeling en vriendjes politiek onder de leden!

--------------

He Preddy,

Beter laat dan nooit, maar nog gefeliciteerd met je moderatorschap. Persoonlijk had ik je eigenlijk niet verwacht, maar had daarnaast trouwens ook geen idee wie het zou moeten worden. Behalve mijn dan :engel::clown: .

Maar succes en doe je best!

Bewerkt: door Ewoud
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...