Jump to content

Driver 3 (PC)


Melchior

Recommended Posts

Het is algemeen bekend dat Driver 3 een bagger game was op de PS2...

De PC versie echter (over een maand uit) zal een aangepaste en verbeterde mogelijkheid tot bewegen hebben en er kunnen patches tegen de bugs uitgebracht worden...

Op mijn lijstje is deze titel present!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Driv3r op de Xbox. Er zaten best leuke missies bij en ik heb me ook wel vermaakt met het spel. De steden vind ik er ook een stuk realistischer uitzien dan in SA. Wat ik heel erg mis aan Driv3r is de vrijheid die je in GTA wel hebt.

Niet kunnen vliegen, missies maar in 1 volgorde kunnen doen en dan ook seperaat van free-romaing. En je kun helemaal niets doen in die steden na de missies.

Daarnaast zaten er te veel missies in die je vaak moest spelen en te scripted. 1 van de laatste missies waarin je een vrouw moest achtervolgen tot aan een brug was helemaal erg. Je moest door nauwe straatjes rijden, erg irritant. Maar bij 1 op de zoveel pogingen ging ze gewoon rechtdoor op een brede weg zonder de nauwe straatjes. Dat ging ook nog wel een paar keer fout: na een paar keer kon ik aan het kruisend verkeer op een kruispunt zien welke route ze zou nemen. Te suf.

Zulke dingen hou je op de PC ook.

Komt er multiplayer in?

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, eeh ik heb Driver2 voor de PS1, en Driver 1 voor de PC, het bevalt me wel maar wat Brokentable zei, ben ik het ook mee eens, ik vind dat je in GTA ook meer vrijheid heb en je kan ook meer in GTA maar ik zal hetw el zien voor op de PC

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Driv3r op de Xbox. Er zaten best leuke missies bij en ik heb me ook wel vermaakt met het spel. De steden vind ik er ook een stuk realistischer uitzien dan in SA.

Driver 3 heeft natuurlijk een hoop nadelen, maar ik heb altijd het gevoel gehad dat de Driver steden meer als ''stad'' aanvoelen als de GTA steden, GTA is op dat gebied denk ik iets te cartoony...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat klopt, ik neem aan dat de PC versie dus ook wel in orde zal zijn.

Waarom zaten er zoveel bugs in Driver 3 toen ie uit kwam?

De publisher van Driver 3 durfde (logischerwijze) niet te concurreren met SA en moest Driver 3 dus wel eerder uitgeven...

Bovendien was de releasedate al langer uitgesteld...

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn wel meer games die niet tegen andere games durfen te strijden..

Zoals B.V het FPS-game ''Brothers in Arms'' die door CallofDuty niet wilde releasen omdat dat een goed verkochte titel was.. Dus hebben ze de game naar 2005 geschoven !

Ik hoop ze DRIV3R zeer goed afmaken, want zulke games kan je natuurlijk niet op de markt leggen !

Link to comment
Delen op andere websites

de fout is dat tanner uit de auto kan, driver 1 TOPGAME mijn eerste ps1 game ik heb dat zoveel gespeelt, bij driver 2 kon je uit de auto, dat was de fout ik vond er meteen niks meer aan, bij driver hoor je in de auto te zitten en bij gta eruit om een andere te jatten zo simpel is het,

maar dit is mijn mening hé :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Nu heb ik Driv3r uitgespeeld op x-box. Was meteen verkocht aan de hoogstaande kwaliteit van de afwerking en het realisme. De glans op de wagens en de detail-afwerking zijn werkelijk subliem alsook het rijgedrag van de verschillende voertuigen. Met dit spel merk je dat er héél veel tijd en energie gestoken geweest is in het realisme maar helaas te veel te weinig in de gameplay zelf. Het bewegen zelf van Tanner zelf had ik geen problemen mee. Minder soepel als GTA maar vergelijkbaar met The Getaway.

Qua gameplay tipt hij evenwel niet aan de GTA-reeks. Het spel is véél te vlug uitgespeeld en de replay-value is echt NUL.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...