Jump to content

Driver 3 (PC)


Melchior

Recommended Posts

Nu heb ik Driv3r uitgespeeld op x-box. Was meteen verkocht aan de hoogstaande kwaliteit van de afwerking en het realisme. De glans op de wagens en de detail-afwerking zijn werkelijk subliem alsook het rijgedrag van de verschillende voertuigen. Met dit spel merk je dat er héél veel tijd en energie gestoken geweest is in het realisme maar helaas te veel te weinig in de gameplay zelf. Het bewegen zelf van Tanner zelf had ik geen problemen mee. Minder soepel als GTA maar vergelijkbaar met The Getaway.

Qua gameplay tipt hij evenwel niet aan de GTA-reeks. Het spel is véél te vlug uitgespeeld en de replay-value is echt NUL.

hoogste kwaliteit? :o

ga weg!!!!! die game was op en top bagger ik vraag me af hoe Reflections die game ooit had kunnen uitgeven, maar op de pc verwacht ik wel meer, maar hoogstaande kwaliteit :ooolala:. Op de xbox kan ik het nog bezien maar vind ik het ook niet zo hoogstaand, en op de ps2 was het bagger!!!

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb Driv3r op de PS2 gekocht.

Ik keek echt heel lang uit naar de release van Driv3r.

En toen heb ik hem gekocht.

Maar achteraf had ik hem liever niet willen kopen.

Er zaten te veel Bugs in.

En er was haast geen vrijheid zoals in GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Ik heb driver2 op ps en die trekt wel echt helemaal op niks

je kan gewoon niks : alleen rondrijden en rondlopen

hopelijk is driver 3 heeeeel veeeeeeeeel verbetert

Ja, dan hebben we nog niet gesproken van de bugs. Mensen die in de muren lopen, je kan niet schieten. Het is gewoon een stom spel. Ik speel nog liever pong.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb driver2  op ps en die trekt wel echt helemaal op niks

je kan gewoon niks : alleen rondrijden en rondlopen

hopelijk is driver 3 heeeeel veeeeeeeeel verbetert

Verwacht er maar niet te veel van.

Je kan in Driv3r ook haast helemaal niks doen. :(

Alleen de auto's zijn wel mooi, en de graphics ook wel

Bewerkt: door Mazzeltje
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

de wagens op driver 3 rijden véél slechter dan die van san andreas en andere gta games... zeker in de bochten.. missies vna san andreas zijn ook veel leuker en betere graphics

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb driv3r eens een week geleend en ik moet zeggen, het valt serieus tegen. De grafics vallen eigelijk nog mee, maar de missies. De missies zijn soms te gemakkelijk en soms tog wel moeilijk. de auto's zijn ook nog wel mooi. De makers van driv3r hebben zich meer geconsentreerd op de grafics dan op iets anders. Wel spijtig, want driver 1 en 2 waren nog goed voor hun tijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...