Jump to content

Is GTA2 nog leuk?

GTA II  

166 leden hebben gestemd

1. 1. Vind je GTA II leuk???

• ja
      97
    • nee
      42
    • ik weet niet
      23

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind GTA2 nog altijd de grappigste GTA uit de ganse serie. Vooral de grappige plet-, boer- en scheetgeluiden. Er zit wel niet echt een verhaal in maar ik vind dit de beste GTA die IK gespeeld heb.

Heb ik uitgespeeld:

-Grand Theft Auto

-GTA: London 1969 (GTA #mission pack)

-GTA2

-Grand Theft Auto: Liberty City Stories .

• Reacties 109
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 1974

13

• VforV

4

• Groot-Duimpje

4

• rjravi1

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik vind hem ook grappig, de mensen, je bijnamen, de missies. En ook die rare geluiden enzo. Niet echt grappige zinnen of ee's, maar de gameplay is gewoon grappig. :)

Geplaatst:
Ik vind hem ook grappig, de mensen, je bijnamen, de missies. En ook die rare geluiden enzo. Niet echt grappige zinnen of ee's, maar de gameplay is gewoon grappig . :)

Ja, de auto's zijn zo easy te besturen (PC). gewoon met duim (links draaien), wijsvinger (vooruit, achteruit) en middelvinger (rechts draaien).

Ook het geluid wanneer je bij een ontploffing in de lucht gekatapulteerd wordt en de jammerende kreten van mensen die onder je auto belanden zijn hilarisch.

Geplaatst:

GTA2 is en blijft voor mij de grapigste GTA, de geluiden, de bijnamen, de teksten (bijvoorbeeld in een missie van de Krisnha zegt Sunbeam dat ze vanavond naakt gaan dansen voor jou), enz. :D

Geplaatst:

Ja de mensen die hier nu nog komen zullen vast wel voor ja stemmen anders keek je hier niet meer AM I RIGHT?

Geplaatst:
Ja de mensen die hier nu nog komen zullen vast wel voor ja stemmen anders keek je hier niet meer AM I RIGHT?

Wat bedoel je precies? Je zin brengt me in verwarring.

Geplaatst:

Ik vind het ook de leukste. Het is zo heerlijk melig. De multiplayer is ook zo gaaf. En wat dacht je van die scheet en/of boer geluiden? :schater:

Geplaatst:

Ik heb GTA1, GTA2, GTA-VC & GTA-SA maar GTA2 blijft het meligst!

Dat iedereen die hier post, op ja zal stemmen (dus dat het de grappigste is), omdat je hier anders niet kijkt

Ja denk ik ook :D

Geplaatst:

Lees andere posts in andere topics van mij door om erachter te komen, dat GTA2 mij overgeetbare momenten heeft verzogt vanwege de nogal zieke humor. :Y

Geplaatst:

Scheten, Boeren, Mensen 1500m in de lucht schieten met Bazooka's, Missies waarin brandweerwagens vuur spuwen, mensen ombraden in hot dogs.... en nog veel meer van die onzin...

Gta2 is zeker wel de leukste Classic Gta :D .

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ken alleen GTA2 van de GTA serie. Ik heb wel een San Andreas gezien bij een vriend; ik ben zelf eens in het echte Las Vegas geweest dus ik vond het super tof toen hij met zo'n straaljager boven Excalibur vloog (in GTA)

Vegas-Excalibur350x220.jpg

maar nu heb ik nog niet gezegd wat het leukst is...

ik heb GTA2 in elk geval voor 3 euro ergens gekocht en ik heb er nu al een paar jaar lol van (en ik heb een paar radiostations uit het spel op mijn I-Pod gezet ;) )

Bewerkt: door 7ulian
  • 1 year later...
Geplaatst:

Ik weet het niet.

Want ik heb het nog nooit gespeeld.

Maar aan de dingen die ik heb gezien, ziet het er saai uit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...