Jump to content

Is GTA2 nog leuk?


VforV

GTA II  

166 leden hebben gestemd

  1. 1. Vind je GTA II leuk???

    • ja
      97
    • nee
      42
    • ik weet niet
      23


Recommended Posts

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 1974

    13

  • VforV

    4

  • Groot-Duimpje

    4

  • rjravi1

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

als ik terug denk aan gta2 dan denk ik terug aan de goeie tijd

ik bedoel de graphics waaren voor die tijd mooi gedaan

en als mensen het nu over het heilige gta san andreas hebben dan

kijk ik terug naar gta vice

ik bedoel mooier dan gta san andreas

deelt iemand mijn mening post gerust

gr filemon

ps :deel je niet mijn mening post dan ook maar

waarom

>>> Door Dutchy3010: Waarom post je iets over GTA2 in GTA Advance forum? Verplaatst dus. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen dat ik het helemaal met je eens ben Filemon, GTA 2 was een absolute topper, ik speel hem zelf ook nog regelmatig. Ik speel GTA San Andreas wel vaker, omdat dat nu eenmaal meer mogelijkheden heeft. Grand Theft Auto 1 was een van de eerste spellen die ik speelde, en ben dus fan van het eerste uur, ik denk dat als ik nu pas begon met het spelen van de GTA serie dat ik het dan een stuk minder leuk zou vinden.

Vergelijk het maar met het volgende: als je eerst een oude serie kijkt, en dan een vernieuwde versie van de oude serie, zul je de oude serie bijna altijd mooier vinden. Ik hoop dat GTA: IV ons weer wat moois te bieden heeft, ik denk het wel!

Je bent dus niet de enige. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals iedere Grand Theft Auto is GTA2 vrij revolutionair voor zijn tijd, het was destijds een schitterende game maar naarmate de andere (3D-)GTA's kwamen is dit eentwa veranderd. Versta me niet verkeerd, GTA2 is nog steeds een mooie game met goede storyline, kortom alles wat een goede Grand Theft Auto moet hebben. Wel is het jammer dat GTA2 verouderd is, maar toch speel ik hem soms nog eens voor de fun.

Het was tevens mijn eerste GTA en dat is toch wel speciaal ... :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals iedere Grand Theft Auto is GTA2 vrij revolutionair voor zijn tijd, het was destijds een schitterende game maar naarmate de andere (3D-)GTA's kwamen is dit eentwa veranderd. Versta me niet verkeerd, GTA2 is nog steeds een mooie game met goede storyline, kortom alles wat een goede Grand Theft Auto moet hebben. Wel is het jammer dat GTA2 verouderd is, maar toch speel ik hem soms nog eens voor de fun.

Het was tevens mijn eerste GTA en dat is toch wel speciaal ... :sigaar:

mijn 1ste gta ook :D en ik mag het spel nog zo graag zie sig & avatar :engel:

Bewerkt: door mrtuning
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ja.Ik heb hem niet :N

EDIT HIERONDER:Hey dat komt goed uit bedankt

EDIT2:Ik hoef hem al niet meer.Heb hem gespeeeld bj een vriend.Ik vindt er niet zoveel aan

Bewerkt: door gino99
Link to comment
Delen op andere websites

opzich was de wereld wel vreselijk groot voor die tijd _O_

Wat veel mensen niet weten, is dat de levels van GTA2 exact even groot waren als de levels van de eerste Grand Theft Auto: 256 x 256 x 7 blocks. GTA2 was qua grootte dus geen verbetering op zijn voorganger, op de (relatief kleine) bonus- en multiplayerlevels na.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...