Jump to content

[IV] GTA IV Artwork Contest


White Gold

Recommended Posts

Hey allemaal. Ik, BigM en Thundercover organiseren de GTA IV Artwork Contest. Ik zal jullie nu uitleggen wat de contest in gaat houden.

- Artwork?

Artwork zijn getekende plaatjes die gaan over personages of gebieden in het spel zelf. Kijk maar op de hoezen van je GTA spellen. Allemaal artwork.

- De bedoeling!

De bedoeling van deze contest is dat jullie aan de slag gaan met het ouderwetste pen en papier. Jullie tekenen op papier artwork van GTA IV. Dit kan natuurlijk pas nadat de trailer uit is. In de trailer zul je natuurlijk al wat zien van de omgeving en personages. Dan kunnen jullie met pen en papier aan de slag en kunnen jullie tekenen.

Vanaf nu mag je ook met Photoshop of Paint Shop Pro!

- Tekenen

Ik weet dat bij sommige van jullie tekenen niet je favoriete hobby is. Maar ik zal voor jullie een [TUT] maken waarin ik zeer nauwkeurig uitleg hoe je GTA artwork maakt. Zelf vind ik GTA Stijl het leukste om te tekenen.

- De prijzen!

Ook zijn er natuurlijk prijzen te winnen. Een sig en een avater. Je mag zelf weten wat je gebruikt natuurlijk. Thundercover gaat de avater maken en BigM doet de signature.

- Jurering.

Natuurlijk gaan ik, Thundercover en BigM jureren. Ook mogen jullie in dit topic jullie mening geven over de andere deelnemers. Wij zullen jullie mening meenemen in onze jurering.

- Hoe papier te showen op de computer?

Je kan je papier scannen, maar als je dat niet hebt, heb je natuurlijk het fototoestel. Als het maar duidelijk te zien is.

- Tutorial

Deze is hier te bekijken.

- Showroom

Showroom

Ook hebben we hier de showroom. Hier komt de deelnemers lijst en hun creaties. Maximaal 3 artwork's per persoon!

$NeoSyp$



gta4lisboa2mc7.png

DonLeone



donleonedy0.jpg

Gizmo14



artworkgta4jj3.png

blokcement



gta4vm4.png

gtanederlandeh2.png

Erjee



leleijketekekingxt4.jpg

M@rt!n

gta4coverlv1.jpg

gta4cover2zx8.jpg

BassiejTM

post-53330-1175464708_thumb.png

Tunix

post-47895-1175697154.png

wtc

coverlb6.jpg

Thundercover, BigM en ik wensen jullie veel succes en plezier tijdens deze contest!

Bewerkt: door White Gold
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • White Gold

    13

  • Thundercover

    6

  • Erjee

    4

  • DonLeone

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mag ik jureren of worden jullie alledrie juryleden?

We worden alle 3 juryleden. En 3 is denk ik wel genoeg. Maar als we toch vinden dat we er één tekort komen denk ik meteen aan jou!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou heel graag willen meedoen, maar dan wil ik wel dat ook Photoshop toegelaten wordt. Want ik denk dat er veel mensen zijn zoals mij die niet echt goed kunnen tekenen :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Ha ik doe wle mee met tekenen ! :dans:

Ik tekende vroeger erg graag maar weet niet of ik het nog zo goed kan :(.

Maar ik zal het proberen alleen kan ik het niet inscannen maar dta doei k wel bij iemand anders.

Want als je een foto maakt ziet het er meestal lelijker uit :cry:

Ik doe iig wel mee !.

greetz RJ

Edit : het duurt trouwens nog lang voordat de trailer komt :(. 18 dagen.)

Bewerkt: door Erjee
Link to comment
Delen op andere websites

Dank je Mazzeltje. Jericho, ik zal nog met BigM en Thundercover overleggen over photoshop. Ik vind het wel een goed idee.

Ach wat maakt het ook uit: Photoshop en Paint Shop Pro is vanaf nu ook toegestaan! Maar het moet er dan ook wel uit zien als echt artwork he.

Link to comment
Delen op andere websites

Dank je Mazzeltje. Jericho, ik zal nog met BigM en Thundercover overleggen over photoshop. Ik vind het wel een goed idee.

Ach wat maakt het ook uit: Photoshop en Paint Shop Pro is vanaf nu ook toegestaan! Maar het moet er dan ook wel uit zien als echt artwork he.

Bedankt, White Gold! Bij deze schrijf ik me dan ook in, het contest start dus als de trailer van GTA IV er is?

Link to comment
Delen op andere websites

- De bedoeling!

De bedoeling van deze contest is dat jullie aan de slag gaan met het ouderwetste pen en papier. Jullie tekenen op papier artwork van GTA IV. Dit kan natuurlijk pas nadat de trailer uit is. In de trailer zul je natuurlijk al wat zien van de omgeving en personages. Dan kunnen jullie met pen en papier aan de slag en kunnen jullie tekenen.

Vanaf nu mag je ook met Photoshop of Paint Shop Pro!

Dank je Mazzeltje. Jericho, ik zal nog met BigM en Thundercover overleggen over photoshop. Ik vind het wel een goed idee.

Ach wat maakt het ook uit: Photoshop en Paint Shop Pro is vanaf nu ook toegestaan! Maar het moet er dan ook wel uit zien als echt artwork he.

Bedankt, White Gold! Bij deze schrijf ik me dan ook in, het contest start dus als de trailer van GTA IV er is?

Dus na de trailer begint de contest, al mag je nu ook al dingen inzenden, aangezien je 3 artwork's mag inzenden. Over een einddatum is nog niks afgesproken.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus na de trailer begint de contest, al mag je nu ook al dingen inzenden, aangezien je 3 artwork's mag inzenden. Over een einddatum is nog niks afgesproken.

Ja, je mag nu ook al wat inzenden, maar het is leuker als het echt past, als je de dingen herkent en dan moet het niet alleen een logo zijn. Dus het lijkt me stug.

Maar aanmelden hoeft niet, stuur wat in via PM of laat hier een leuk berichtje achter met je inzending en ik plaats hem :D.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus na de trailer begint de contest, al mag je nu ook al dingen inzenden, aangezien je 3 artwork's mag inzenden. Over een einddatum is nog niks afgesproken.

Ja, je mag nu ook al wat inzenden, maar het is leuker als het echt past, als je de dingen herkent en dan moet het niet alleen een logo zijn. Dus het lijkt me stug.

Maar aanmelden hoeft niet, stuur wat in via PM of laat hier een leuk berichtje achter met je inzending en ik plaats hem :D.

Anders begin ik er vast aan 1'tje met een beetje je eigen fantasie hoe je denkt dat het er uit zal komen te zien.

En na de Trailer maak ik er weer een :dans: .

Want ik verveel me en ik heb zin om te tekenen. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Anders begin ik er vast aan 1'tje met een beetje je eigen fantasie hoe je denkt dat het er uit zal komen te zien.

En na de Trailer maak ik er weer een :dans: .

Want ik verveel me en ik heb zin om te tekenen. :sigaar:

Dat moet je zelf weten, uiteindelijk bepaal je zelf welke 3 er van jouzelf meedoen :D.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...