Jump to content

[IV] GTA IV Artwork Contest


White Gold

Recommended Posts

Ik ga nu maar beginnen, eerst lekker een zelf verzinne, eentje maken die nog beter is dan die andere die ik had gemaakt :bier:

Daarna post ik er nog wel 2 met dingen uit filmpje

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nou, dan heb ik de eer maar om de eerste te posten, hopelijk bedoel je dit met artwork. Het is dus een cover voor een zelfverzonnen GTA4. Nou ja, dit is dus mijn eerste inzending:

gta4lisboa2mc7.png

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • White Gold

    13

  • Thundercover

    6

  • Erjee

    4

  • DonLeone

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ga nu maar beginnen, eerst lekker een zelf verzinne, eentje maken die nog beter is dan die andere die ik had gemaakt :bier:

Daarna post ik er nog wel 2 met dingen uit filmpje

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nou, dan heb ik de eer maar om de eerste te posten, hopelijk bedoel je dit met artwork. Het is dus een cover voor een zelfverzonnen GTA4. Nou ja, dit is dus mijn eerste inzending:

gta4lisboa2mc7.png

Nee een zelf getekende tekening. In de style van artwork. Dit is dus fout.

Link to comment
Delen op andere websites

[...]

- De bedoeling!

De bedoeling van deze contest is dat jullie aan de slag gaan met het ouderwetste pen en papier. Jullie tekenen op papier artwork van GTA IV. Dit kan natuurlijk pas nadat de trailer uit is. In de trailer zul je natuurlijk al wat zien van de omgeving en personages. Dan kunnen jullie met pen en papier aan de slag en kunnen jullie tekenen.

Vanaf nu mag je ook met Photoshop of Paint Shop Pro!

- Tekenen

Ik weet dat bij sommige van jullie tekenen niet je favoriete hobby is. Maar ik zal voor jullie een [TUT] maken waarin ik zeer nauwkeurig uitleg hoe je GTA artwork maakt. Zelf vind ik GTA Stijl het leukste om te tekenen.

[...]

Ere stond dat ook met photoshop en dergelijke mag...

Dus het mag ;) Ziet er goed uit, $NeoSyp$. Ik hoop dat de volgende artwork ook mooi wordt.

Edit:

Heey leuk bedacht :tu: Kijk ik heb nu dus een tekeningetje in paint gemaakt maar die is meer dan 1 MB dus ik kan m nou nog niet bijvoegen... Wat is nu prcies de bedoeling?

@ hieronder, check de rest van mijn bericht of het eerste bericht van dit topic. Maak artwork van GTA4 en win een prijs. Simpeler kan niet :puh:

Tevens, sla je afbeelding niet op als .bmp, maar als .gif, .png of desnoods .jpg ;)

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Heey leuk bedacht :tu: Kijk ik heb nu dus een tekeningetje in paint gemaakt maar die is meer dan 1 MB dus ik kan m nou nog niet bijvoegen... Wat is nu prcies de bedoeling?

Link to comment
Delen op andere websites

Heey man, bedankt!

ik denk ik maak ff een paint tekeningetje van mij favo bak en nu maar hopen dat ie in GTA 4 zit he :puh::bier:

post-65129-1175027148_thumb.jpg

Bewerkt: door DonLeone
Link to comment
Delen op andere websites

Nou eehm ik zie duidelijkstaan dat je aan de slagmoet met pen en papier. En ik vind die van leone hierboven het meest erop lijken. Dat van neo is gewoon een cover. Kan het ook niet echt getekent noemen :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dank je Mazzeltje. Jericho, ik zal nog met BigM en Thundercover overleggen over photoshop. Ik vind het wel een goed idee.

Ach wat maakt het ook uit: Photoshop en Paint Shop Pro is vanaf nu ook toegestaan! Maar het moet er dan ook wel uit zien als echt artwork he.

Hier staat dat het ook met paint en photoshop mag hoor.

Maar goed het is natuurlijk het leukste als het gewoon helemaal wordt getekend (of in paint gemaakt :puh: ) want photoshoppen kan iedereen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het maakte toch niet uit wat voor artwork het was? Onder artwork versta ik ook cover hoor... maar goed als niemand hem mooi vindt maak ik wel iets anders en gaat deze de prullenbak in... :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk komt er vordering in :D. Alles ziet er goed uit en ik ga jullie momenteel allemaal in de showroom plaatsen. Maximaal 3, maar je mag zelf bepalen welke. Doe dat liever via PM zodat ik alles overzichtelijk houd :D.

Succes!

Bewerkt: door White Gold
Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe ook mee :dans:

artworkgta4gd1.png

Ik ben een beginner, dus ik kon niet de plaatjes in kleur van de ene in het andere platje krijgen, dan werd ie steeds zwart-wit. Maar ik ben er wel blij mee!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe ook mee :dans:

Ik ben een beginner, dus ik kon niet de plaatjes in kleur van de ene in het andere platje krijgen, dan werd ie steeds zwart-wit. Maar ik ben er wel blij mee!

Heel netjes :D. Ziet er zeer goed uit. Jammer van de PC :puh: want naar mijn mening komt die daar niet voor. Logo is niet het beste, maar voor de rest vind ik het zeer impressive :D. Ga zo door en lever nog meer in :D.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...