Jump to content

Fijnste auto


Baffie

Welke auto vind jij het fijnst om mee te reizen?  

389 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke auto vind jij het fijnst om mee te reizen?

    • Cheetah (met/zonder sirene)
      109
    • Banshee
      11
    • Phoenix
      12
    • Infernus
      66
    • Comet
      22
    • Deluxo
      26
    • Hotring Racer
      24
    • Sabre Turbo
      70
    • Stinger
      18
    • andere...
      46


Recommended Posts

  • Reacties 328
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    56

  • Lantyz

    9

  • MrKooKie

    7

  • The Outlaw

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

De Rhino is ook cool, die is onverwoestbaar :D

Als je niet opzijn kop gaat of het water in rijdt. :cab:

En vuur kan hij ook heel slecht tegen... Met een vlammenwerper is ie zo kapot....

EDIT: @Lance hieronder: Maar dat is toch juist het saaie eraan. Ik heb liever dat je over auto heen kan rijden en ze pletten dan dat ze gewoon knalboem weg zijn..... Maar das mijn mening..

Bewerkt: door RonaldVC
Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...
Ik vind de hotring wel goed, snelste in de streetraces en ook steviger dan andere sportwagens. de FBI washington en rancher vind ik vooral handig bij missies omdat hij steviger is volgens mij :)

Misschien een leuk misverstand hier uit de wereld helpen.

De Hotring gaat 220 km/h

De Cheeath gaat 230 km/h

De Infernus gaat 240 km/h

De Hotring is dus duidelijk niet de snelste, maar wordt door veel mensen zo gezien omdat hij veel PK's heeft. In sommige mods heb je namelijk extreem steile hellingen, en de Hotring is de enige die er tegenop kan komen. Ook heeft hij veel grip en andere fijne dingen, maar de Infernus is de snelste, en deze gaat ook nog eens 20 km/h harder dan de Hotring.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de hotring wel goed, snelste in de streetraces en ook steviger dan andere sportwagens. de FBI washington en rancher vind ik vooral handig bij missies omdat hij steviger is volgens mij :)

Misschien een leuk misverstand hier uit de wereld helpen.

De Hotring gaat 220 km/h

De Cheeath gaat 230 km/h

De Infernus gaat 240 km/h

De Hotring is dus duidelijk niet de snelste, maar wordt door veel mensen zo gezien omdat hij veel PK's heeft. In sommige mods heb je namelijk extreem steile hellingen, en de Hotring is de enige die er tegenop kan komen. Ook heeft hij veel grip en andere fijne dingen, maar de Infernus is de snelste, en deze gaat ook nog eens 20 km/h harder dan de Hotring.

ik zeg snelste in streetraces, met de hotring win ik, in de cheetha niet. en hoe kom je aan die waarden?

Link to comment
Delen op andere websites

Baffie is aan die getallen gekomen door ze op te zoeken in een bestandje genaamd handling. Dit bestand zit in de map van Rockstar Games in de map van Vice City onder data. In dat bestand staan er veel getallen en letters. De letter N en de bijbehordende getallen horen bij de maximale snelheid. Zo is Baffie aan de maximale snelheiden gekomen.

Ik heb met de Hotring veel races gewonnen met snelle tijden. De Hotring Racer kan heel snel optrekken en de handeling van de Hotring is best wel fijn. De Cheetah is iets sneller op papier met 10 km/h, maar trekt minder snel op. De handeling in de bochten is het fijnst bij de Cheetah. Door het gebrek aan startsnelheid zul je met deze wagen niet veel korte races winnen. De Infernus trekt snel op, maar de handeling in de bochten is zeer slecht, vooral als het slecht weer is. De Infernus is weer 10 km/h sneller dan de Cheetah.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...