Jump to content

Fijnste auto

Baffie

Welke auto vind jij het fijnst om mee te reizen?  

389 leden hebben gestemd

1. 1. Welke auto vind jij het fijnst om mee te reizen?

• Cheetah (met/zonder sirene)
      109
    • Banshee
      11
    • Phoenix
      12
    • Infernus
      66
    • Comet
      22
    • Deluxo
      26
    • Hotring Racer
      24
    • Sabre Turbo
      70
    • Stinger
      18
    • andere...
      46

Recommended Posts

• Reacties 328
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

56

• Lantyz

9

• MrKooKie

7

• The Outlaw

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Misschien is dat wel de rede dat hij het zonder sirene wil doen, want soms gaan de auto's die voor je rijden j in de weg zitten

In Vice City is dat inderdaad soms erg lastig. Bij de normale cheetah gaat niemand aan de kant, en dus weet je waar je aan toe bent, met de sirene op gaan ze wel aan de kant, maar welke kant op weet je niet. De problemen daarbij heb ik zelf ook aardig vaak gehad.

Delen op andere websites

Misschien is dat wel de rede dat hij het zonder sirene wil doen, want soms gaan de auto's die voor je rijden j in de weg zitten

In Vice City is dat inderdaad soms erg lastig. Bij de normale cheetah gaat niemand aan de kant, en dus weet je waar je aan toe bent, met de sirene op gaan ze wel aan de kant, maar welke kant op weet je niet. De problemen daarbij heb ik zelf ook aardig vaak gehad.

Vindt ik ook zo iritant ja. :Y

Ontopic: Ik kon niet kiezen! De Infernus rijdt fijn maar kan geen scherpe bochten maken. En de Cheetah ligt me gewoon niet zo fijn. Ik rijd eigenlijk meestal op een Angel en vrij weinig met auto's. Maar als ik dan toch moet kiezen wordt het een Sandking, Hotringracer of Infernus.

:cya:

Delen op andere websites

Was het je nog nooit opgevallen dat als je 3 sterren-politie achter je aan had dat er soms een Cheetah achter je aan kwam? Ik dacht eerst dat het criminelen waren die de politie hielpen, maar het is een soort van undercoverpolitie. Ze zijn ook veel lomper dan de normale politie-eenheden.

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Ik ga voor de Cheetah. Ik vind de wegligging van de Infernus zeer slecht. Hij is te zwaar, en daarmee kan je niet goed door de bochten zonder af te remmen. Met de Cheetah heb ik alle straatraces gewonnen, in een mooie tijd. Je kan zelfs gas blijven indrukken in een scherpe bocht, hij komt er ruim door. Hij is ook snel. Maar de Stinger vind ik ook een mooie wagen, die kan mooi slippend de bocht doorkomen! :Y

Delen op andere websites

Ik ga 100% voor de Comet, waarom? De Comet is gewoon de gulden middenweg. Daar waar snelheid en wegligging elkaar ontmoeten, daar ontstond de Comet in al zijn glorie. De Comet neemt perfectie zo letterlijk dat ik er alle Sunshine auto's race's mee heb gehaald zonder 1 overnieuw te hoeven doen of tussendoor te moeten saven, ik vertrouw gewoon op mijn Comet en kon dat dus zonder twijfels doen.

l2pl8.pngComet, j'aime tu!l2pl8.png

Love, Moonbeam

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...