Jump to content

Fijnste auto

Welke auto vind jij het fijnst om mee te reizen?  

389 leden hebben gestemd

1. 1. Welke auto vind jij het fijnst om mee te reizen?

• Cheetah (met/zonder sirene)
      109
    • Banshee
      11
    • Phoenix
      12
    • Infernus
      66
    • Comet
      22
    • Deluxo
      26
    • Hotring Racer
      24
    • Sabre Turbo
      70
    • Stinger
      18
    • andere...
      46

Recommended Posts

Geplaatst:

Voodoo is inderdaad wel fijne auto alleen vind ik dat die niet hard genoeg gaat. Wel grappig dat je de vering van die auto zo goed kan gebruiken. Freeway of Angel vind ik rotmotors omdat ze helemaal niet goed sturen behalve als je een motor neemt van één van de Hell´s Angels in de missie Alloy Wheels of Steel. Dan zijn ze heel wendbaar.

• Reacties 328
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

56

• Lantyz

9

• MrKooKie

7

• The Outlaw

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

In MTA rij ik bijna altijd in een Cheetah, hij is lkkr snel en hij komt er 2 keer in voor ;)

maar de pcj 600 gaat nog sneller, ik haalde er 315 km/h mee :puh: dus da vind ik de fijnste voertuig

Geplaatst:
In MTA rij ik bijna altijd in een Cheetah, hij is lkkr snel en hij komt er 2 keer in voor ;)

maar de pcj 600 gaat nog sneller, ik haalde er 315 km/h mee :puh: dus da vind ik de fijnste voertuig

Er is een voertuig dat nog harder gaat, als je een skimmer hebt en je gaat in een duikvlucht naar beneden gaat die heel wat harder dan een Cheetah op vol vermogen.

Geplaatst:

Ik blijf bij de Infernus hij gaat best wel snel en het is een mooie wagen... Sturen gaat niet supergoed ermee, maar het is wel te doen. Ik rijd trouwens ook vaak op motors, en dan voornamelijk op een Harley Davidson

Geplaatst:

Ik heb nu een mod gedownload voor een F1 wagen, die gaat hárd dat is echt niet meer normaal, nog harder dan een cheetah, alleen stuurt de cheetah ietsjes fijner, dus blijft die de fijnste wagen. Motors zijn best fijn, alleen heb je het probleem dat je eraf kan vallen, je kan niet uit een auto vallen, dat is wel weer beter. Misschien nóg een poll starten over de fijnste 2-wieler...

Geplaatst:

ik heb de sabre turbo gekozen, omdat daar een lekker geluid vanaf komt en hij gaat ook nog lekker hard, en hij stuurt ook wel lekker

Geplaatst:

Hillary rijdt er niet voor niks in... Ik vond dat ook wel een fijne auto, alleen vind ik dat die net niet hard genoeg gaat om het als een top-auto te bestempelen, en hij heeft net te weinig grip op de weg. Maar voor de rest wel fijne auto en ziet er mooi uitl.

Geplaatst:

Ik heb voor de sabre turbo gekozen die auto maakt een mooi geluidt als ie optrekt en gewoon rijdt is echt lkkr bakkie! :puh:

Geplaatst:

Deluxo rulez :puh:

vette bak

niet zo suf als een Cheetha(vindt ik teminste)

Er is een voertuig dat nog harder gaat, als je een skimmer hebt en je gaat in een duikvlucht naar beneden gaat die heel wat harder dan een Cheetah op vol vermogen.

als je een duikvlucht met een hunter maakt gaat ie ook sneller :puh::puh:;)

[EDIT door Lantyz: Dubbelpost samengevoegd. Je kunt dubbelposts voorkomen met behulp van de EDITknop]

Geplaatst:

Alleen vliegt die dan ondersteboven, dom zeg je kunt met een heli niet eens een duikvlucht nemen. Trouwens als je een mod hebt dat je een hééééle lange weg naar beneden hebt zal de cheetah ook wel ietsjes harder gaan.

Geplaatst:
Alleen vliegt die dan ondersteboven, dom zeg je kunt met een heli niet eens een duikvlucht nemen. Trouwens als je een mod hebt dat je een hééééle lange weg naar beneden hebt zal de cheetah ook wel ietsjes harder gaan.

ik heb het geprobeer en het lukte. ( hoe krijg je het eigenlijk voor elkaar om dan ondersteboven te vliegen) :blink: :blink:

Geplaatst:

Dat lijkt mij niet zo moeilijk, een hunter is beweegelijk genoeg om ondersteboven te vliegen, gewoon heel lang naar voren vliegen ingedrukt houden netzolang tot je opsterkop vliegt en dus neerstort :D . Je moet het eens proberen met een VCN Maverick, die is pas wendbaar.

Geplaatst:

Ok, die moet je gewoon nemen door zo hooooooog mogelijk te gaan vliegen en dan zo hard mogelijk naar beneden te gaan. Maar daar ging dit topic niet over. Jij vond de Deluxo een fijne auto, niet zo suf als de Cheetah, vertel wat is er suf aan de cheetah, hij gaat keihard, mooie bouw en wordt gebruikt door de undercover-politie bij wanted level 3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...