Jump to content

Fijnste auto

Baffie

Welke auto vind jij het fijnst om mee te reizen?  

389 leden hebben gestemd

1. 1. Welke auto vind jij het fijnst om mee te reizen?

• Cheetah (met/zonder sirene)
      109
    • Banshee
      11
    • Phoenix
      12
    • Infernus
      66
    • Comet
      22
    • Deluxo
      26
    • Hotring Racer
      24
    • Sabre Turbo
      70
    • Stinger
      18
    • andere...
      46

Recommended Posts

• Reacties 328
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

56

• Lantyz

9

• MrKooKie

7

• The Outlaw

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb even een vraagje aan Lantyz of TuBs die dit forum modereert om de naam Zebra Taxi in Stinger te veranderen, ik zelf kan het niet doen, niemand stemt erop, dus lijkt het mij verstandig om het te veranderen in de Stinger ook omdat dat ook één van de allersnelste auto's in Vice City is. Heeft ook goede wegligging enzovoort. Als het niet kan om de één of andere reden ga ik er ook mee akkoord, maar het was maar zo een ideetje.

Delen op andere websites

Heel veel hebben hier op de Cheetah gestemd, maar ik heb een snelheidsmeter (ga me niet vragen waar je die kan downloaden, kijk in het Modding forum) en toen ben ik er achter gekomen dat de Infernus 8,9% harder gaat dan de Cheetah. Dat is natuurlijk niet een gigantisch verschil, maar toch kan je met de Infernus een grotere snelheid halen dan de Cheetah, dit even tussendoor. Maar, de cheetah heeft meer grip enz.

Delen op andere websites

Wel grappig, er is nu een topic over het fijnste voertuig, de fijnste auto en er is er nu ook nog eens eentje over de stomste auto, misschien goed idee om er dan ook nog eentje te gaan maken voor de fijnste/stomste helikopter, 2-wieler en boot!

Delen op andere websites

Inderdaad, dan krijg je wel héél erg veel poll's, vantevoren weet je toch al bijna zeker dat bij de boten de Squalo en de Speeder het beste zijn, de Tropic en zo'n één of ander jacht de stomste, bij de 2-wielers de PCJ-600 het fijnste en de Faggio het stomste, bij de heli's de hunter het fijnste en waarschijnlijk de VCN News maverick het rottigste vanwege z'n wendbaarheid. Bij de auto's is dat een ander verhaal, die hebben ook zoveel eigenschappen waarom je ze wel/niet zou kiezen

Delen op andere websites

Inderdaad, dan verliest die al z'n grip. Maar ik vind de cheetah zelf ook wel een mooie wagen, heeft mooi model, gaat harder dan de cheetah, alleen heeft de auto (bijna) niks geen grip op de weg. Daarom gaat bij mij de voorkeur nog altijd uit naar de cheetah.

Delen op andere websites

Ja, dan is het niet leuk meer, dan kan je net zo goed de Baggage Handler (het allersloomste voertuig uit Vice City) opvoeren totdat die harder gaat dan een Infernus, een Cheetah en een hunter bij elkaar) Mét heel veel grip op de weg enzovoort. Misschien ook nog instellen dat andere auto's ontploffen of 100 meter de lucht invliegen als je er tegenaan komt.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...