Jump to content

Fijnste auto

Welke auto vind jij het fijnst om mee te reizen?  

389 leden hebben gestemd

1. 1. Welke auto vind jij het fijnst om mee te reizen?

• Cheetah (met/zonder sirene)
      109
    • Banshee
      11
    • Phoenix
      12
    • Infernus
      66
    • Comet
      22
    • Deluxo
      26
    • Hotring Racer
      24
    • Sabre Turbo
      70
    • Stinger
      18
    • andere...
      46

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat wel ja, als hij eenmaal in de fik staat dan helpt het niet meer om hem nog overeind te duwen. Wel vreemd, als je de Firefighter missie ga doen dan liggen sommige auto's ook ondersteboven en die ontploffen pas nadat de timer uitgelopen is.

• Reacties 328
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

56

• Lantyz

9

• MrKooKie

7

• The Outlaw

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

De brandweerwagen is ook fijn, alleen kan je er niet mee sturen. Hij gooit wel iedereen alle kanten op als je de sirene niet aanhebt en je kunt er voetgangers mee ondersteboven halen. :D :o ;):puh: :lol: :) :blink:

Geplaatst:
De brandweerwagen is ook fijn, alleen kan je er niet mee sturen. Hij gooit wel iedereen alle kanten op als je de sirene niet aanhebt en je kunt er voetgangers mee ondersteboven halen

Als ik de brandweerwagen heb dan ga ik altijd iedereen dood rijden

Of de auto's weg botsen

Geplaatst:

Dat maakt hem ook zo moeilijk voor de brandweermissie. Als je hard wil rijden en je moet ineens een bocht om voor wegrenende brandgangers. Is het heel moeilijk als ze precies voorbij de bocht lopen. Als je er eenmaal één dood hebt is meteen de hele missie voorbij. De brandweerwagen kan trouwens ook écht niet op het strand. Ik was een keer bezig met die brandweermissie level 12. Ik moest nog ééééén persoon en die liep.......op het strand. Ik trek op daar op het strand, maar ik kwam voor geen meter vooruit. Toen die persoon een beetje dichterbij kwam stond de teller helaas op 0:00. Dan word je echt kwaad op je PC, dan kun je echt beter even uit de buurt blijven. ik was kwaad..... Maar als ram-auto is hij wel geschikt. De tank is daar natuurlijk het beste in, maar die gooit ze ook meteen in de brand. Van al de andere wagens is de OL Barracks nog het stevigst en sterkst. Die gooit écht iedereen letterlijk de lucht in. Jammer dat dat bij boten niet mogelijk is.

• 2 weken later...
Geplaatst:
Maar hoe ziet de Stretch of Scretch eruit ofzo, ik moet hem nog hebben bij de sunshine cars, ik heb lang lopen zoeken maar kan hem steeds niet vinden, iemand die mischien mij die missie gunt te halen en een screen kan plaatsen?

Even in herhaling vallen, niemand die er even de moeite voor neemt om me bericht te lezen.

Waar staat stretch voor??

Voor strek, dus wat voor auto zal het dan zijn??

Een limousine.

Geplaatst:

Zie je wel wanneer dit is gevraagd, anderhalve maand geleden, het lijkt me dat hij in de tussentijd de auto al wel gevonden zal hebben. De beredenering van jou spreekt mij niet echt aan, ik vind het wel héél erg ver gezocht, dan kon een Coach het ook wel zijn, die is nóg langer.

Geplaatst:
Zie je wel wanneer dit is gevraagd, anderhalve maand geleden, het lijkt me dat hij in de tussentijd de auto al wel gevonden zal hebben. De beredenering van jou spreekt mij niet echt aan, ik vind het wel héél erg ver gezocht, dan kon een Coach het ook wel zijn, die is nóg langer.

Ik vind het een behoorlijk duidelijke benoeming, en ik ga niet al die 7 pagina's doorlezen of iemand al antwoord heeft gegeven op zijn vraag.

En er zijn al veel oudere topics

Geplaatst:

'Stretch' is een populaire benaming voor 'limousine' in de Amerikaanse volksmond. In GTA is deze benaming dan ook vaak teruggekomen. Dit is niet vergezocht, dit is gewoon een feit.

Geplaatst:

Nou, ik heb op de vertaalsite www.freetranslation.com gekeken en daar stond dat het woord 'stretch' = stuk betekende. Maar het is waarschijnlijk wel daar vanaf geleidt, net zo als de Hunter voor Apache, Cheetah = jachtluipaard, aangezien die aardig hard kan rennen. Misschien zijn er wel meer afleidingen van bepaalde woorden in de volksmond...

Geplaatst:

In GTA2 worden enkele bijnamen van echte auto's gebruikt als merknamen, bijvoorbeeld 'Beamer' voor BMW. Er zullen heus wel meer van dit soort namen in de andere GTA's zitten.

Geplaatst:
Nou, ik heb op de vertaalsite www.freetranslation.com gekeken en daar stond dat het woord 'stretch' = stuk betekende. Maar het is waarschijnlijk wel daar vanaf geleidt, net zo als de Hunter voor Apache, Cheetah = jachtluipaard, aangezien die aardig hard kan rennen. Misschien zijn er wel meer afleidingen van bepaalde woorden in de volksmond...

In AutoCAD (een tekenprogramma) bestaat een commando stretch en daarmee kun je entiteiten uitrekken.

Babelfish geeft overigen de vertaling: rek

Geplaatst:

Ik het woordenboek van mij staat er Stretch - to stretch = uitrekken :)

Dus tjah het is zeker dat Stretch rekken betekent...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...