Time-Bandit Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2008 Nou ik heb een Honda dax foto's komen nog het is een witte totaal standaard mischien 85cc of 90cc Misschien 85 of 90CC? Weet de brommert zelf niet wat ie is ofzo? Of ga je dat eronder hangen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mixie100 Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2008 Ga ik er nog onder hangen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2008 Ga ik er nog onder hangen. Met alleen een cilinder en zuiger ben je er nog niet he, je moet ook een grotere sproeier of carburateur eronder hangen. En een Dax is standaard 50cc, dus denk ik dat je een andere carburateur nodig gaat hebben. En misschien zelfs een andere krukas mocht ie veel pk's gaan genereren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mixie100 Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2008 Ga ik er nog onder hangen. Met alleen een cilinder en zuiger ben je er nog niet he, je moet ook een grotere sproeier of carburateur eronder hangen. En een Dax is standaard 50cc, dus denk ik dat je een andere carburateur nodig gaat hebben. En misschien zelfs een andere krukas mocht ie veel pk's gaan genereren. Daar heb ik zekers over na gedacht ik ga dan ook voor 85cc denk ik met 21/24mm carburateur Andere koppeling andere krukas en natuurlijk perfecte afstelling alleen kost dat wel wat tijd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2008 Ga ik er nog onder hangen. Met alleen een cilinder en zuiger ben je er nog niet he, je moet ook een grotere sproeier of carburateur eronder hangen. En een Dax is standaard 50cc, dus denk ik dat je een andere carburateur nodig gaat hebben. En misschien zelfs een andere krukas mocht ie veel pk's gaan genereren. Daar heb ik zekers over na gedacht ik ga dan ook voor 85cc denk ik met 21/24mm carburateur Andere koppeling andere krukas en natuurlijk perfecte afstelling alleen kost dat wel wat tijd. Idd, andere koppeling is ook wel handig, kans dat je deze opslipt kan er zeker zijn, vooral met 85cc. Ga je ook de vertandingen veranderen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mixie100 Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2008 Denk het wel is wel bter en zo ie zo een andere ketting met tandwielen. ben er alleen nog niet uit wlek precies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 Denk het wel is wel bter en zo ie zo een andere ketting met tandwielen.ben er alleen nog niet uit wlek precies. Ok, kan je ook pas zien wanneer je setup eronder zit, want nu kan je moeilijk weten hoe hard ie gaat trekken en hoe hoog zijn top is enzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mixie100 Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 Zijn top zal wel tegen de 110 echte kilometers zijn het gaat me er alleen meer om dat me ketting niet breekt en me tandwielen kromtrekken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 Ligt het aan mij, of is er de laatste tijd veel meer rollerbank controle? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 Zijn top zal wel tegen de 110 echte kilometers zijn het gaat me er alleen meer om dat me ketting niet breekt en me tandwielen kromtrekken Hahaha, idd ja, Niet handig als die ketting tegen je been word aangeslagen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 Ik krijg gewoon een scooter van m'n vader. Heel leuk allemaal, maar er is een voorwaarde: het is een hybride scooter Als het dat niet is, moet ik hem zelf betalen. Maarja het ding heeft gewoon een 50 cc benzinemotor met een electromotor voor onder de 25km/u. Hij rijdt 1 op 40 dus ik hoef maar een keer in de twee weken te tanken ofzo. Doen of niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 Ik krijg gewoon een scooter van m'n vader. Heel leuk allemaal, maar er is een voorwaarde: het is een hybride scooter Als het dat niet is, moet ik hem zelf betalen. Maarja het ding heeft gewoon een 50 cc benzinemotor met een electromotor voor onder de 25km/u. Hij rijdt 1 op 40 dus ik hoef maar een keer in de twee weken te tanken ofzo. Doen of niet? Welk merk en welk type ? : o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mixie100 Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 Ligt het aan mij, of is er de laatste tijd veel meer rollerbank controle? Klopt onze school is zelfs in zee gegaan met de POLITIE En een vriend zijn scooter is afgepakt,vanwege 'raceuitlaat' een Yasuni R noem ik geen race uitlaat. race uitlaat noem ik een Yasuni c30 of c21 Maar de school laat dus rollerbank controle bij het schoolhek komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time-Bandit Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 Ligt het aan mij, of is er de laatste tijd veel meer rollerbank controle? Klopt onze school is zelfs in zee gegaan met de POLITIE En een vriend zijn scooter is afgepakt,vanwege 'raceuitlaat' een Yasuni R noem ik geen race uitlaat. race uitlaat noem ik een Yasuni c30 of c21 Maar de school laat dus rollerbank controle bij het schoolhek komen. Zodra een uitlaat ontgrensd wordt is het een race uitlaat in Nederland. Een C21/C30 is pas een racepijp als de setup daarop is samengesteld. Denk hierbij aan een Manston2/MHR/Evo setup Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mixie100 Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2008 Evo MHR team Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.