Jump to content

Scooters

Nuke[NL]

Recommended Posts

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

248

• flippie13

222

• Djmaddox

176

• Amfetamientje

103

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 2 weken later...

Vind het kleurenschema van die gilera niet echt mooi, helemaal zwart met rode velgen staat hem beter :Y

Mijn scooter(Piaggo NRG) is trouwens verleden tijd, heb er een ongeluk mee gehad. Heb nog maar enkele foto's gezien, maar vandaag is de politie op bezoek geweest en het adres gegeven van bij welk bergingsbedrijf hij staat. Dus ga hem binnenkort ophalen.. :-(

Delen op andere websites

Ik heb een Aprilia SR50 D-tech, ergens in het begin staan wat foto's als het goed is van de scooter, maar ik ben wel weer zat van Spiderman, ik wil denk ik zwarte kappen, maar wat voor stickerset ik daar overheen gooi weet ik niet, heeft iemand nog iets wat best uniek is? :puh:

Delen op andere websites

• 1 maand later...
  • 2 weken later...
De mijne: Een oldtimer (1977) Yamaha RDM.

fotosbrommer006tx4.jpg

fotosbrommer004go6.jpg

fotosbrommer001md8.jpg

Heerlijk om mee te rijden. Het begin is moeilijk om te schakelen, maar dat zal op den duur wel vlot gaan!

Omfg, wat een geweldige brommer! Respect!

Hoe kom je er aan? Hoeveel heeft het je gekost? Ik zoek namelijk al een tijdje naar wat oldtimers als het ware. Zo'n een lijkt mij echt zo vet. _O_

Bewerkt: door Fyre
Delen op andere websites

De mijne: Een oldtimer (1977) Yamaha RDM.

Heerlijk om mee te rijden. Het begin is moeilijk om te schakelen, maar dat zal op den duur wel vlot gaan!

Omfg, wat een geweldige brommer! Respect!

Hoe kom je er aan? Hoeveel heeft het je gekost? Ik zoek namelijk al een tijdje naar wat oldtimers als het ware. Zo'n een lijkt mij echt zo vet. _O_

:D Bedankt, het is echt een juweeltje :puh:

Ik heb hem gevonden via tweedehands websites. Ik heb ook handig gebruik kunnen maken van de zogenaamde zoekwekker, maar dat is van België en weet niet of dat ook in Nederland bestaat. Verder kan je gewoon al de tweedehandssites uitpluizen. (check Zündapps, dat zijn ook vette brommers)

deze koste 750, maar heb er daarna nog wel even 150 euro kosten aan gehad om hem helemaal o te knappen ( :duh: ). Heb hem gekocht van iemand die hem gewoon aanbood, niet bij en winkel ofzo.

Succezs

(EDIT: heb ff fotootjes verwijdert)

Bewerkt: door tjoef
Delen op andere websites

• 3 maanden later...

Hmm ik heb al een tijdje men Yamaha tzr-50 en sinds vandaag mag ik er officieel mee rijden. Hij rijd echt geweldig. Daarstraks mee gaan rondtouren met een vriend. Kga eerst binnenkort men praktijk examen afleggen en dan opvoeren. Nieuwe uitlaat enzo eronder. Hier foto's:

Die linkse is van mij en die aerox is van men maat.

samsungfoto0021.th.jpg

dsc00016jis.th.jpg

dsc00017xba.th.jpg

dsc00018fyp.th.jpg

dsc00019xkv.th.jpg

dsc00020uaw.th.jpg

Delen op andere websites

• 3 weken later...

Als ik 16 word en ik MOET een scooter kopen (Wat ik dus nooit zal doen), koop ik een Yamaha Aerox. Mooi model, en je kunt ze mooi opvoeren.

Maar het liefst heb ik gewoon een schakelbrommer, misschien een Yamaha TZR, of een Derbi GPR50. Maar een Derbi Senda vind ik ook een mooie brommer, die ook op mijn favo-lijstje staat.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...