tjoef Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2008 De mijne: Een oldtimer (1977) Yamaha RDM. Heerlijk om mee te rijden. Het begin is moeilijk om te schakelen, maar dat zal op den duur wel vlot gaan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sa_bulldog Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2008 (bewerkt) TGB Hawk 303 (overigs ook tekoop) want heb nu me rijbewijs. Dus geen scooter meer nodig :D Bewerkt: 6 november 2008 door Sa_bulldog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2008 (bewerkt) Ik heb een nieuwe De scooterzaak waar ik hem heb gekocht heeft hem zelf laten maken Hij is best wel snel. Bewerkt: 6 november 2008 door MartyCeha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SubaruFreak Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2008 (bewerkt) Als ik voor een scooter ging ga ik dus voor een Gilera Runner Maar ik neem geen scooter wil doorsparen voor auto Sorry for bump :$ Bewerkt: 15 november 2008 door SubaruFreak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2008 Vind het kleurenschema van die gilera niet echt mooi, helemaal zwart met rode velgen staat hem beter Mijn scooter(Piaggo NRG) is trouwens verleden tijd, heb er een ongeluk mee gehad. Heb nog maar enkele foto's gezien, maar vandaag is de politie op bezoek geweest en het adres gegeven van bij welk bergingsbedrijf hij staat. Dus ga hem binnenkort ophalen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2008 Ik heb een Aprilia SR50 D-tech, ergens in het begin staan wat foto's als het goed is van de scooter, maar ik ben wel weer zat van Spiderman, ik wil denk ik zwarte kappen, maar wat voor stickerset ik daar overheen gooi weet ik niet, heeft iemand nog iets wat best uniek is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Tribal stickers zijn ook wel mooi, en blauw schijnende lichten? Zwart met Blauw, Rood, Geel, of Wit is ook erg mooi vind ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fyre Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 (bewerkt) De mijne: Een oldtimer (1977) Yamaha RDM. Heerlijk om mee te rijden. Het begin is moeilijk om te schakelen, maar dat zal op den duur wel vlot gaan! Omfg, wat een geweldige brommer! Respect! Hoe kom je er aan? Hoeveel heeft het je gekost? Ik zoek namelijk al een tijdje naar wat oldtimers als het ware. Zo'n een lijkt mij echt zo vet. Bewerkt: 7 januari 2009 door Fyre Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjoef Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 (bewerkt) De mijne: Een oldtimer (1977) Yamaha RDM.Heerlijk om mee te rijden. Het begin is moeilijk om te schakelen, maar dat zal op den duur wel vlot gaan! Omfg, wat een geweldige brommer! Respect! Hoe kom je er aan? Hoeveel heeft het je gekost? Ik zoek namelijk al een tijdje naar wat oldtimers als het ware. Zo'n een lijkt mij echt zo vet. Bedankt, het is echt een juweeltje Ik heb hem gevonden via tweedehands websites. Ik heb ook handig gebruik kunnen maken van de zogenaamde zoekwekker, maar dat is van België en weet niet of dat ook in Nederland bestaat. Verder kan je gewoon al de tweedehandssites uitpluizen. (check Zündapps, dat zijn ook vette brommers) deze koste 750, maar heb er daarna nog wel even 150 euro kosten aan gehad om hem helemaal o te knappen ( ). Heb hem gekocht van iemand die hem gewoon aanbood, niet bij en winkel ofzo. Succezs (EDIT: heb ff fotootjes verwijdert) Bewerkt: 7 januari 2009 door tjoef Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 Tribal stickers zijn ook wel mooi, en blauw schijnende lichten? Zwart met Blauw, Rood, Geel, of Wit is ook erg mooi vind ik. Te veel 2 Fast 2 Furious gekeken soms? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2009 Hmm ik heb al een tijdje men Yamaha tzr-50 en sinds vandaag mag ik er officieel mee rijden. Hij rijd echt geweldig. Daarstraks mee gaan rondtouren met een vriend. Kga eerst binnenkort men praktijk examen afleggen en dan opvoeren. Nieuwe uitlaat enzo eronder. Hier foto's: Die linkse is van mij en die aerox is van men maat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 Ik heb zelf een Peugeot Speedfight 2 WRC 206. Mooi ding, ik heb alleen geen idee hoe hij rijdt . Ik krijg 'm namelijk pas als ik 16 word. Afbeelding: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 Ik word in Mei 16 jaar oud en dan koop ik een Aerox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 Als ik 16 word en ik MOET een scooter kopen (Wat ik dus nooit zal doen), koop ik een Yamaha Aerox. Mooi model, en je kunt ze mooi opvoeren. Maar het liefst heb ik gewoon een schakelbrommer, misschien een Yamaha TZR, of een Derbi GPR50. Maar een Derbi Senda vind ik ook een mooie brommer, die ook op mijn favo-lijstje staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 (bewerkt) Zelf heb ik een hekel aan scooters. geef mij maar een suzuki GS 50 samoeraï, schakelbrommer. Prima brommer. Bewerkt: 7 mei 2009 door j0uk3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.