Jump to content

Scooters

Recommended Posts

Geplaatst:
Ja maar die andere niet schat (L) Whahahaha zit ie er al onder bij jou?

Nee nog niet. Maar ik heb zo iets opgemerkt bij men std uitlaat. De ingang dus waar men std uitlaat vastzit aan men motor. Daar zit nog een extra ijzeren buisje vast aan men uitlaat. Wat is dit? Want op men nieuwe uitlaat is daar geen ingang voor dat buisje?

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

248

• flippie13

222

• Djmaddox

176

• Amfetamientje

103

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Dat is bij scooters vaak een begrenzer. Waarschijnlijk dat dus ook. Gewoon een doodlopend buisje?

Geplaatst:
Dat is bij scooters vaak een begrenzer. Waarschijnlijk dat dus ook. Gewoon een doodlopend buisje?

Zit aangesloten op men uitlaat.

Geplaatst:

Is dat niet het stukje dat je cilinder ingaat zeg maar?

Dat zie je wel vaker dat er bij de aansluitpunt nog een stukje doorloopt voor een betere afdichting.

Geplaatst:

Nu eindelijk men nieuwe uitlaat staat erop.(Metrakit Rk replica) Maar hij geraakt niet meer aan zen toeren. Normaal schakel ik op 7500. Nu moet ik schakelen op 6500. Hij geraakt niet eens aan 7500. Max snelheid ligt nu op 40Km/h -_-. Weet iemand hoe dit komt?

Grtzz moechy

Geplaatst:
Nu eindelijk men nieuwe uitlaat staat erop.(Metrakit Rk replica) Maar hij geraakt niet meer aan zen toeren. Normaal schakel ik op 7500. Nu moet ik schakelen op 6500. Hij geraakt niet eens aan 7500. Max snelheid ligt nu op 40Km/h -_-. Weet iemand hoe dit komt?

Grtzz moechy

Je sproeier is waarschijnlijk te klein.

Geplaatst:
Weet 1 van jullie of die bovenstaande crossers dezelfde zijn maar dan van Derbi en Yamaha? Ik vind dat ze vrij veel op elkaar lijken dus zou dat wel willen weten :puh:

Nee, het zijn niet dezelfde maar over het algemeen hebben vrij wel alle cross brommers zo goed als het zelfde uiterlijk.

Geplaatst:

Grtzz moechy

Kan het zijn dat er een prop in zit in die demper ook? Momenteel ff men standaard uitlaat er terug op gezet zodat ik terug wat kan rondrijden.

Geplaatst:

Grtzz moechy

Kan het zijn dat er een prop in zit in die demper ook? Momenteel ff men standaard uitlaat er terug op gezet zodat ik terug wat kan rondrijden.

Er kan zeker een prop inzitten waardoor ie slechter loopt.

Maar ik denk zelf dat je een te kleine sproeier hebt, meestal zie je dat je een grotere sproeier nodig hebt bij snellere uitlaten.

Geplaatst:

Grtzz moechy

Er kan zeker een prop inzitten waardoor ie slechter loopt.

Maar ik denk zelf dat je een te kleine sproeier hebt, meestal zie je dat je een grotere sproeier nodig hebt bij snellere uitlaten.

Ja dat kan. Morgen is naar kijken of er een prop in zit en sowieso een van de dagen andere sproeier. Momenteel rijdt ie trg heerlijk.

Geplaatst:

Ik ben pas geleden 16 jaar oud geworden dus ik ga binnenkort ook een scooter kopen.

Dat word natuurlijk een gepimpte Aerox ^_^

Geplaatst:
Ik ben pas geleden 16 jaar oud geworden dus ik ga binnenkort ook een scooter kopen.

Dat word natuurlijk een gepimpte Aerox ^_^

Een gepimpte Aerox of een gebeunde Aerox? Tegenwoordig zijn al die scooters flink gebeund door gigantische beunhazen :7

Geplaatst:

En heb nog een vraagje xD.Heb nu van dat progrip velglint gekocht. Maar hoe doe ik dit op men velg?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...