Jump to content

Scooters

Recommended Posts

Geplaatst:

En ik heb sinds gister een Derbi Xrace 2010 :D 2ehands gekocht bij een dealer, 9100 kilometers op de teller en paar krasjes her en der op de kappen (wat meegenomen was in de prijs :D) Volgende week wordt die bezorgd, krijgt nu nog een grote beurt enzo :)

23-02-2010_derbi-senda-sm-50-x-race-noir.jpg

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

248

• flippie13

222

• Djmaddox

176

• Amfetamientje

103

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Zo zo ziet er strak uit, dat ziet er meer uit als een motor dan als een scooter.

Ik zelf heb een 50cc scooter van Peogeot, de kosten waren 1100 euro incl kenteken en opvoeren. In nederland kun je makkelijk met een 50cc je weg gaan, want er is geen berggebied te vinden. Maar in alle andere landen waar je wel bergen hebt heb je niks aan een 50cc scooter, dan moet je wel 80cc of 90cc hebben.

Geplaatst:

Zo zo ziet er strak uit, dat ziet er meer uit als een motor dan als een scooter.

Ik zelf heb een 50cc scooter van Peogeot, de kosten waren 1100 euro incl kenteken en opvoeren. In nederland kun je makkelijk met een 50cc je weg gaan, want er is geen berggebied te vinden. Maar in alle andere landen waar je wel bergen hebt heb je niks aan een 50cc scooter, dan moet je wel 80cc of 90cc hebben.

50CC is idd te weinig voor bergen ed. Toen ik laatst ging crossen in Ijmuiden(video:

) kwam ik sommige bergen/heuvels ook met veel moeite op.
Geplaatst:

Blegh ik wil mijn brommer weg :puh:.

Ik had laatst geinformeerd bij een dealer voor je, (nja, ik zag er gewoon veel TZR's staan) en je kan hem eventueel daar proberen in te ruilen, ze deden het of ruil, of handje contantje volgens mij. Zit wel in Den ham, aardig stukje rijden, google maar naar Heima :)

Geplaatst:

Ik had laatst geinformeerd bij een dealer voor je, (nja, ik zag er gewoon veel TZR's staan) en je kan hem eventueel daar proberen in te ruilen, ze deden het of ruil, of handje contantje volgens mij. Zit wel in Den ham, aardig stukje rijden, google maar naar Heima :)

Hmm ik zie me nu niet echt 243 Km rijden.

Geplaatst:

Je kan morgen even bellen om te vragen of ze een goed bod doen, zo heb ik ook tot 3x toe 100 kilometer gereden om me brommer te halen, gelukkig wordt die thuis bezorgd, kzou er niet aan willen denken dat ding achter op een karretje te zetten en hem zien vallen ofzo onderweg :-(

Geplaatst:

kzou er niet aan willen denken dat ding achter op een karretje te zetten en hem zien vallen ofzo onderweg :-(

Dat had ik dus toen ik mn Rieju ging halen. Was ergens in een huis waar je via allemaal klinkerstraatjes moest komen. Dus wij dat ding in de aanhangwagen doen, en terwijl we rijden kijk in regelmatig in de spiegel. Ik keek om de 30 seconden in de spiegel en elke keer staat ie recht, en toen keek ik en opeens lag ie omver. :7

Geplaatst:

Het nadeel van een schakel is toch wel het slot, nu heb ik een hangslot erbij gekocht (zo'n eentje van 5 kilo) maar je hebt geen buddy waar je die in kan doen. En zelf zie ik mij nog niet helemaal rijden met telkens die 5 kilo + boeken in me tas :puh: Ik denk dat ik binnekort even een schrijfremslotje koop, die lijken me voor op school een stuk gangbaarder. Voor op me werk (supermarkt) gebruik ik me hangslot maar al te graag, wat voorn figuren die daar soms rondlopen :puh:

Geplaatst:

Het nadeel van een schakel is toch wel het slot, nu heb ik een hangslot erbij gekocht (zo'n eentje van 5 kilo) maar je hebt geen buddy waar je die in kan doen. En zelf zie ik mij nog niet helemaal rijden met telkens die 5 kilo + boeken in me tas :puh: Ik denk dat ik binnekort even een schrijfremslotje koop, die lijken me voor op school een stuk gangbaarder. Voor op me werk (supermarkt) gebruik ik me hangslot maar al te graag, wat voorn figuren die daar soms rondlopen :puh:

Hang hem om je heen.

Geplaatst:

Hang hem om je heen.

Dat is geen doen, al geprobeerd, hij is er net iets te klein voor om hem flexibel van me af te doen :puh: En je draagt jezelf een hernia wanneer je die om je nek doet :puh:

Geplaatst:

Hang hem om je heen.

Dat is geen doen, al geprobeerd, hij is er net iets te klein voor om hem flexibel van me af te doen :puh: En je draagt jezelf een hernia wanneer je die om je nek doet :puh:

Volgens mij was die sarcastisch bedoeld, maar toch handig om te weten dat dat geen optie meer is. :7 Ik heb nu 1000K lampen in mijn brommer en het staat echt geweldig vind ik. In het donker lijken mijn koplampen wel alsof ze booskijken en er komt een super fel en helder licht uit. :D En het is niet eens zo heel vervelend voor andere mensen.

Geplaatst:

Je kan morgen even bellen om te vragen of ze een goed bod doen, zo heb ik ook tot 3x toe 100 kilometer gereden om me brommer te halen, gelukkig wordt die thuis bezorgd, kzou er niet aan willen denken dat ding achter op een karretje te zetten en hem zien vallen ofzo onderweg :-(

Ik ga echt niet helemaal vanuit belgië naar Nederland rijden hoor :7.

Das 243Km enkel...

Geplaatst:

Er zal in België, bij jou in de buurt, ook wel een dealer zitten die hem voor een handelsprijs wil overkopen.

Geplaatst:

Er zal in België, bij jou in de buurt, ook wel een dealer zitten die hem voor een handelsprijs wil overkopen.

Niet echt eigenlijk. Enige die hem wil overkopen doet dat enkel als je daar ook je motor of andere brommer koopt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...