Teh_Ninja Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Geplaatst: 16 maart 2011 Wtf? 70 is wat traag? Je mag maar 45 op de weg en dan is 70 traag? Totaal standaard met een onbegrensde uitlaat(std. uitlaat zonder prop dus) loopt een RS al 80-85km/h. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Geplaatst: 16 maart 2011 (bewerkt) Weet iemand nog een goede bovenlangse dubbele uitlaat voor onder mn Rieju RR? EDIT: Met dubbel bedoel ik dus links een demper en rechts een demper. Bewerkt: 16 maart 2011 door Djmaddox Reageren
moechy Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Geplaatst: 16 maart 2011 Wtf? 70 is wat traag? Je mag maar 45 op de weg en dan is 70 traag? Totaal standaard met een onbegrensde uitlaat(std. uitlaat zonder prop dus) loopt een RS al 80-85km/h. Trouwens daarstraks men top eens getest. Hij ging 99 op de teller en kon nog sneller maar moest afremmen. Dus dat is 91 echte km. Niet slecht vind ik . Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Geplaatst: 16 maart 2011 Dat is al een heel ander verhaal inderdaad . Hij trekt ook lekker? Reageren
moechy Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Geplaatst: 16 maart 2011 Dat is al een heel ander verhaal inderdaad . Hij trekt ook lekker? Wees maar zeker . Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 17 maart 2011 Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 Weet iemand nog een goede bovenlangse dubbele uitlaat voor onder mn Rieju RR? EDIT: Met dubbel bedoel ik dus links een demper en rechts een demper. Kijk anders even op de knowledge base van Brommerforum.nl, daar staan meestal ook pagina's van welke uitlaten er allemaal voor een bepaald model zijn. Meestal staat er dan ook wel bij waaraan een uitlaat moet voldoen als je zelf een uitlaat aan wilt passen (zeker aan te raden, ziet er erg mooi en uniek uit) of dempers wilt vervangen. Reageren
jordib12 Geplaatst: 17 maart 2011 Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 Dat is al een heel ander verhaal inderdaad . Hij trekt ook lekker? Wees maar zeker . Hopelijk kom je geen politie tegen... Ik ben zeer tevreden met me uitlaat Leovince ZX voor de mensen die hem kennen? Trekt zeer lekker op en maakt heerlijk geluidje! Reageren
moechy Geplaatst: 17 maart 2011 Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 Dat is al een heel ander verhaal inderdaad . Hij trekt ook lekker? Wees maar zeker . Hopelijk kom je geen politie tegen... Ik ben zeer tevreden met me uitlaat Leovince ZX voor de mensen die hem kennen? Trekt zeer lekker op en maakt heerlijk geluidje! Amper . 2x rollen gezien in de 2jaar dat ik rijdt xD. Trouwens een TT is ook wel nice. Reageren
jordib12 Geplaatst: 17 maart 2011 Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 Dat is al een heel ander verhaal inderdaad . Hij trekt ook lekker? Wees maar zeker . Hopelijk kom je geen politie tegen... Ik ben zeer tevreden met me uitlaat Leovince ZX voor de mensen die hem kennen? Trekt zeer lekker op en maakt heerlijk geluidje! Amper . 2x rollen gezien in de 2jaar dat ik rijdt xD. Trouwens een TT is ook wel nice. TT, heb ik ook gehad! Leuk geluidje ook, mooi uitzicht ook, maar mindere kwaliteit dan de ZX. Ik nog 0x rollen gezien! Reageren
flippie13 Geplaatst: 17 maart 2011 Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 Ik zit te twijfelen om in de toekomst (dus pas over 3 maand ofzo) een Leovince V6, een Gianelli Conti of een yasuni cross te nemen. Qua optrek is de V6 het beste volgens mij, qua looks en top (en deels optrek volgens mij) de Conti maar qua geluid is de cross echt fapbaar. Volledig onbegrensde Derbi met twv 13-53 gaat 't dan over, iemand miss een aanrader? Reageren
moechy Geplaatst: 17 maart 2011 Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 Ik zit te twijfelen om in de toekomst (dus pas over 3 maand ofzo) een Leovince V6, een Gianelli Conti of een yasuni cross te nemen. Qua optrek is de V6 het beste volgens mij, qua looks en top (en deels optrek volgens mij) de Conti maar qua geluid is de cross echt fapbaar. Volledig onbegrensde Derbi met twv 13-53 gaat 't dan over, iemand miss een aanrader? V6 is kutgeluid en kutuitlaat xD. Spijtig dat er geen Metrakit Rk Replica is voor op een crosser anders zou ik je deze zeker aanraden. Reageren
flippie13 Geplaatst: 18 maart 2011 Rapport Geplaatst: 18 maart 2011 Ik zit te twijfelen om in de toekomst (dus pas over 3 maand ofzo) een Leovince V6, een Gianelli Conti of een yasuni cross te nemen. Qua optrek is de V6 het beste volgens mij, qua looks en top (en deels optrek volgens mij) de Conti maar qua geluid is de cross echt fapbaar. Volledig onbegrensde Derbi met twv 13-53 gaat 't dan over, iemand miss een aanrader? V6 is kutgeluid en kutuitlaat xD. Spijtig dat er geen Metrakit Rk Replica is voor op een crosser anders zou ik je deze zeker aanraden. Indd, maar 't geluid valt over te twiste maar ik denk dat ik voor de conti ga, mooiste vind ik Vandaag me rijbewijs gehaald trouwens Gelijk ff rondje van zo'n 30 km gedaan Topsnelheid 71 km/h alless xD Reageren
jordib12 Geplaatst: 18 maart 2011 Rapport Geplaatst: 18 maart 2011 Ik zou Leovince V6 nemen! Reageren
GolfG60 Geplaatst: 18 maart 2011 Rapport Geplaatst: 18 maart 2011 Ik zou Leovince V6 nemen! En om welke redenen zou jij de V6 pakken? Reageren
jordib12 Geplaatst: 18 maart 2011 Rapport Geplaatst: 18 maart 2011 Ik zou Leovince V6 nemen! En om welke redenen zou jij de V6 pakken? Ik heb al 2 soorten uitlaten gehad, allebei van Leovince, ik vindt het een zeer goed merk, en het ziet er een leuke uitlaat uit dusja, de rest ken ik niet dus... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.