BoerTijger Geplaatst: 18 maart 2011 Rapport Geplaatst: 18 maart 2011 Klopt het dat je vanaf je 15 al mag gaan scoteren? En hoe duur is het ongeveer om scooter + rijbewijs te hebben (Blauw kenteken) Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 18 maart 2011 Rapport Geplaatst: 18 maart 2011 Klopt het dat je vanaf je 15 al mag gaan scoteren? En hoe duur is het ongeveer om scooter + rijbewijs te hebben (Blauw kenteken) Nee, dat klopt niet. Rijbewijs kost tussen de 350-450 euro, afhankelijk van je rijschool. Snorfiets kost van €150(2e hands opknapper/halfkapot) tot €4500(nieuwe Vespa). Reken voor een fatsoenlijke minimaal €600-€800. Reageren
moechy Geplaatst: 18 maart 2011 Rapport Geplaatst: 18 maart 2011 Ik zou Leovince V6 nemen! En om welke redenen zou jij de V6 pakken? Ik heb al 2 soorten uitlaten gehad, allebei van Leovince, ik vindt het een zeer goed merk, en het ziet er een leuke uitlaat uit dusja, de rest ken ik niet dus... Leovince V6 op crosser zuigt echt hard. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 Klopt het dat je vanaf je 15 al mag gaan scoteren? En hoe duur is het ongeveer om scooter + rijbewijs te hebben (Blauw kenteken) Is het hier het algemene-ik-heb-hier-geen-verstand-van-maar-ik-ben-te-lui-om-g00gelen topic? Nee. Snorfiets kost van €150(2e hands opknapper/halfkapot) tot €4500(nieuwe Vespa). Reken voor een fatsoenlijke minimaal €600-€800. Snorbrommer heb je al voor 300 een in goede staat verkerende tomos A25. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 Snorbrommer heb je al voor 300 een in goede staat verkerende tomos A25. Ik had het over iets fatsoenlijks... Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 Snorbrommer heb je al voor 300 een in goede staat verkerende tomos A25. Ik had het over iets fatsoenlijks... Voor dat geld heb je een fatsoenlijke snor tomos hoor. Anders kan je nog voor een puch kijken, maar die zijn altijd al helemaal afgetrapt. Dan heb je als snor verder nog cittas en peugeot maar die zijn als je ze nieuw koop al onfatsoenlijk. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 Voor dat geld heb je een fatsoenlijke snor tomos hoor. Anders kan je nog voor een puch kijken, maar die zijn altijd al helemaal afgetrapt. Dan heb je als snor verder nog cittas en peugeot maar die zijn als je ze nieuw koop al onfatsoenlijk. Tomos'jes en Puch'jes dan niet . Dat zijn echt van die aso dingen. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 Voor dat geld heb je een fatsoenlijke snor tomos hoor. Anders kan je nog voor een puch kijken, maar die zijn altijd al helemaal afgetrapt. Dan heb je als snor verder nog cittas en peugeot maar die zijn als je ze nieuw koop al onfatsoenlijk. Tomos'jes en Puch'jes dan niet . Dat zijn echt van die aso dingen. Nee, dan scooter gaan rijden. Want die passen zo mooi bij die nickelson jas met bontkraag en ie witte air max. :7 :7 Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 Nee, dan scooter gaan rijden. Want die passen zo mooi bij die nickelson jas met bontkraag en ie witte air max. :7 :7 Daarom, schakel . Maar even serieus, een nette scooter is imo beter dan zo een Tomos geval. Reageren
flippie13 Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 Nee, dan scooter gaan rijden. Want die passen zo mooi bij die nickelson jas met bontkraag en ie witte air max. :7 :7 Daarom, schakel . Maar even serieus, een nette scooter is imo beter dan zo een Tomos geval. Tomos is gewoon simpel van A naar B Scooter is gewoon van A naar B in style Schakel is van A naar B op z'n best en voor echte mannen Reageren
GolfG60 Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 Voor dat geld heb je een fatsoenlijke snor tomos hoor. Anders kan je nog voor een puch kijken, maar die zijn altijd al helemaal afgetrapt. Dan heb je als snor verder nog cittas en peugeot maar die zijn als je ze nieuw koop al onfatsoenlijk. Tomos'jes en Puch'jes dan niet . Dat zijn echt van die aso dingen. Nee, dan scooter gaan rijden. Want die passen zo mooi bij die nickelson jas met bontkraag en ie witte air max. :7 :7 *snif snif* Ik ruik....... jaloezie Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Geplaatst: 20 maart 2011 Nee, dan scooter gaan rijden. Want die passen zo mooi bij die nickelson jas met bontkraag en ie witte air max. :7 :7 Daarom, schakel . Zeker. Helaas zijn die er niet in blauw kenteken. En dat zou ook behoorlijk lame zijn. Maar even serieus, een nette scooter is imo beter dan zo een Tomos geval. Daar ben ik het niet mee eens. Als iets tuig voertuigen zijn zijn het scooters wel. Voor dat geld heb je een fatsoenlijke snor tomos hoor. Anders kan je nog voor een puch kijken, maar die zijn altijd al helemaal afgetrapt. Dan heb je als snor verder nog cittas en peugeot maar die zijn als je ze nieuw koop al onfatsoenlijk. Tomos'jes en Puch'jes dan niet . Dat zijn echt van die aso dingen. Nee, dan scooter gaan rijden. Want die passen zo mooi bij die nickelson jas met bontkraag en ie witte air max. :7 :7 *snif snif* Ik ruik....... jaloezie Ik zou me juist kapot schamen. Reageren
flippie13 Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Geplaatst: 20 maart 2011 Maar even serieus, een nette scooter is imo beter dan zo een Tomos geval. Daar ben ik het niet mee eens. Als iets tuig voertuigen zijn zijn het scooters wel. Deels heb je wel gelijk, maar het is meestal het volk wat eropzit dat het een slechte naam geeft, vrienden van mij hebben prachtige Aeroxs, speedfights, Sr's en beta's, mooi getuned, maar die rijden gewoon netjes over de weg heen, geen aso inhaal acties en dat soort dingen. Dit volk kan trouwens ook op schakel en tomosjes zitten. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Geplaatst: 20 maart 2011 Maar even serieus, een nette scooter is imo beter dan zo een Tomos geval. Daar ben ik het niet mee eens. Als iets tuig voertuigen zijn zijn het scooters wel. Deels heb je wel gelijk, maar het is meestal het volk wat eropzit dat het een slechte naam geeft, vrienden van mij hebben prachtige Aeroxs, speedfights, Sr's en beta's, mooi getuned, maar die rijden gewoon netjes over de weg heen, geen aso inhaal acties en dat soort dingen. Dit volk kan trouwens ook op schakel en tomosjes zitten. Dat klopt. Maar er hangt dan ook gewoon een naam over en mensen gaan dan ook zo over je denken. Beetje te vergelijk met Lonsdale. Er zijn negers die Lonsdale dragen, en Lonsdale steunt anti-discriminatie organisaties. Maar als je met een Lonsdale trui op een sollicitatie gesprek aankomt kan je net zo goed niet gaan. Daarom zou ik ook nooit op een scooter rijden. Omdat ik niet met dat soort asociale figuren geassocieerd wil worden. Reageren
flippie13 Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Geplaatst: 20 maart 2011 Maar even serieus, een nette scooter is imo beter dan zo een Tomos geval. Daar ben ik het niet mee eens. Als iets tuig voertuigen zijn zijn het scooters wel. Deels heb je wel gelijk, maar het is meestal het volk wat eropzit dat het een slechte naam geeft, vrienden van mij hebben prachtige Aeroxs, speedfights, Sr's en beta's, mooi getuned, maar die rijden gewoon netjes over de weg heen, geen aso inhaal acties en dat soort dingen. Dit volk kan trouwens ook op schakel en tomosjes zitten. Dat klopt. Maar er hangt dan ook gewoon een naam over en mensen gaan dan ook zo over je denken. Beetje te vergelijk met Lonsdale. Er zijn negers die Lonsdale dragen, en Lonsdale steunt anti-discriminatie organisaties. Maar als je met een Lonsdale trui op een sollicitatie gesprek aankomt kan je net zo goed niet gaan. Daarom zou ik ook nooit op een scooter rijden. Omdat ik niet met dat soort asociale figuren geassocieerd wil worden. Schakelbrommer dan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.