Jump to content

Scooters

Nuke[NL]

Recommended Posts

TZR zijn de lichten ook toerental gebonden. Vanaf 3000 toeren branden ze normaal. Daaronder word het licht zwakker.

Soms mis ik hem wel.

Vooral nu er mooi weer aan komt, ga je hem ook missen.

Ik vind het gewoon leuk om met je brommertje een half uur om te rijden vanaf me werk :$

Ik vind het bij de pomp staan alleen wat minder :7

Delen op andere websites

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

248

• flippie13

222

• Djmaddox

176

• Amfetamientje

103

Top Posters In This Topic

Posted Images

TZR zijn de lichten ook toerental gebonden. Vanaf 3000 toeren branden ze normaal. Daaronder word het licht zwakker.

Soms mis ik hem wel.

Ik vind het gewoon leuk om met je brommertje een half uur om te rijden vanaf me werk :$

Hoeveel km loopt jouwne per liter? Mijn RR ongeveer 1/20 :7

Delen op andere websites

Soms mis ik hem wel.

Hoeveel km loopt jouwne per liter? Mijn RR ongeveer 1/20 :7

Same here ongeveer. Afgelopen maandag stond ik bij de pomp, en nu net begon 't lampje (1 liter left) alweer te branden :puh: Dus pak 'm beet 5 dagen op een tank.

Delen op andere websites

Ik heb een lastig probleem met mijn derbi verlichting. :{ Ik reed gisteravond naar huis en toen zag ik mijn grootlichtlampje knipperen op mijn dashboard zegmaar, en toen ineens viel mijn licht uit. Was echt klote want zonder licht rijden in het donker is niet echt een aanrader. :7

Nu moet ik alle kabels na gaan lopen en je kan nergens bij zzonder dat je alle kappen enzo er af moet halen. :duh:

Delen op andere websites

Derbi elektronica is prut (Haters Moechy en DJmaddox, kom maar door met jullie yamaha en Rieju etc.), daar heb ik ook al van gegeten ja :puh: Alle zekeringen en stekkertjes al na gekeken? Miss ergens kortsluiting gemaakt?

Delen op andere websites

Vandaag MT5 van mn vriend hier neergezet en gefixt. Man, wat is dat ding een beunhazenmachine. :7

Scheuren in uitlaat, geen verlichting, alleen van die batterijdingetjes van de Action, blok is helemaal brak, allemaal deuken etc :7. Maarja, hij start nu wel en rijd ook met moeite. :D

EDIT:

Net mn Orion aan de gang gekregen, zit gloednieuw 110CC blok met 28mm carburateur van een quad onder, meest epic geluid ooit :sigaar:

Bewerkt: door Djmaddox
Delen op andere websites

Iemand anders wel eens last van dat AM6 uit de versnelling schiet al rijd je in ze 2?

HA! Derbi blok ownt! Ha [/derbiisgeilfanboy]

Bekend kwaaltje van AM6, hoe je het kan verhelpen weet ik niet maar stel je er op gerust dat jij bij lange na niet de enige bent ;) sommige zeggen dat de koppelingsplaten vervangen het doet, de blokolie verversen enso verder. Redelijk dure geintjes allemaal zonder dat er zekerheid aan gebonden zit.

Als we 't toch over de versnellingen hebben, mijn derbi (schiet nooit uit de versnelling, HA!) bokt altijd een centimetertje vooruit wanneer ik van de neutraal naar de 1 ga, gelezen dat de koppelings platen aan elkaar plakten en je 10x in de hevel moest knijpen dat het dan beetje over zou zijn. Nu is dit niet het geval (word wel minder dan), is het nu een kwestie van nieuwe 10w40 erin gooien?

Delen op andere websites

Iemand anders wel eens last van dat AM6 uit de versnelling schiet al rijd je in ze 2?

Bekend kwaaltje van AM6, hoe je het kan verhelpen weet ik niet maar stel je er op gerust dat jij bij lange na niet de enige bent ;) sommige zeggen dat de koppelingsplaten vervangen het doet, de blokolie verversen enso verder. Redelijk dure geintjes allemaal zonder dat er zekerheid aan gebonden zit.

Als we 't toch over de versnellingen hebben, mijn derbi (schiet nooit uit de versnelling, HA!)

Komt omdat ie zo langzaam gaat dat je niet eens hoeft te schakelen :7

Ik heb het voornamelijk om van 1->2 te gaan. Vaak schiet ie dan terug naar zn Neutraal, wat iedereen hoort die om me heen fietst/rijdt :7

Delen op andere websites

Als we 't toch over de versnellingen hebben, mijn derbi (schiet nooit uit de versnelling, HA!)

Ik heb het voornamelijk om van 1->2 te gaan. Vaak schiet ie dan terug naar zn Neutraal, wat iedereen hoort die om me heen fietst/rijdt :7

Fuuuuuu hoe langzamer die gaat hoe meer je moet schakelen! Hoe je het went of keert, 6 versnellingen moet je gewoon gebruiken :puh:

maargoed, dat hoor je inderdaad ja, dat die in de neutraal schiet heb ik wel eens gehad bij het afschakelen, hoor je eerst vroem, vroeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuueeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmmmmm, vroem. En de mensen naast je denken dat je het expres doet.. Harder trappe maybe? :puh:

Delen op andere websites

Fuuuuuu hoe langzamer die gaat hoe meer je moet schakelen! Hoe je het went of keert, 6 versnellingen moet je gewoon gebruiken :puh:

maargoed, dat hoor je inderdaad ja, dat die in de neutraal schiet heb ik wel eens gehad bij het afschakelen, hoor je eerst vroem, vroeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuueeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmmmmm, vroem. En de mensen naast je denken dat je het expres doet.. Harder trappe maybe? :puh:

Harder trappen werkt ook niet. Binnenkort maar even motor nalopen dan. :> De laatste tijd is het ook zo dat wanneer hij dan terugknalt naar zn neutraal dat hij dan niet meer zn 2 in wilt, dus hij knalt de hele tijd achter elkaar uit de versnelling. Dan kijkt iedereen je pas stom aan :7

Delen op andere websites

Laatst ging ik even tanken nadat ik nieuwe kappen op mn brommer had gezet, en terwijl ik reed hoorde ik al een raar geluid. Ik dacht dat komt vast van die kappen oid. Dus ik ga over een drempel, is het rubbertje dat de uitlaat aan elkaar houd eruit geschoten en zat de demper er dus niet meer aan vast. Dat heeft iedereen in de omgeving van 1km waar ik reed wel gehoord denk ik :7

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...