flippie13 Geplaatst: 30 mei 2011 Rapport Geplaatst: 30 mei 2011 Rijden zonder demper maakt echt een tering geluid, moet je 'ns proberen in een garage van 5x3M. ('ff kijken of die het doet' Zijn we niet iets vergeten? 'Nee joh, starten die handel' BWUUUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIPPPP 'KUT! De demper') Ongeveer zo dus Reageren
Djmaddox Geplaatst: 1 juni 2011 Rapport Geplaatst: 1 juni 2011 Vriend van me kwam net zijn Aprilia RS50 Tuono laten zien. Rijd toch wel weer leuk op zo'n model Reageren
moechy Geplaatst: 2 juni 2011 Rapport Geplaatst: 2 juni 2011 Vriend van me kwam net zijn Aprilia RS50 Tuono laten zien. Rijd toch wel weer leuk op zo'n model veel te kleine carburator. Hebben zelfs minder vermogen als een TZR. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 2 juni 2011 Rapport Geplaatst: 2 juni 2011 Vriend van me kwam net zijn Aprilia RS50 Tuono laten zien. Rijd toch wel weer leuk op zo'n model veel te kleine carburator. Hebben zelfs minder vermogen als een TZR. Net even op gereden, gaat toch wel dik tegen de 100 aan met alleen een andere uitlaat, namelijk de Leovince V6. Ik heb ook op een TZR gereden met alleen een Leovince V6 eronder en die kreeg ik maar tot ongeveer 90. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 (bewerkt) Ik heb een probleempje met mijn senda en ik hoop dat iemand mij hier kan helpen. Had laatst mijn radiateur kapot.. nadat die gelast en weer gemonteerd is heb ik de kvs er weer in gegooid en ontlucht. Nu komt er alleen wanneer ik de brommer start na iets van 10 seconden sissend geluid uit het kvs reservoir (alsof er lucht uit ontsnapt. Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen? Of is hij gewoon niet goed ontlucht ofzo? Bewerkt: 3 juni 2011 door -->nick<-- Reageren
flippie13 Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 Ik heb een probleempje met mijn senda en ik hoop dat iemand mij hier kan helpen. Had laatst mijn radiateur kapot.. nadat die gelast en weer gemonteerd is heb ik de kvs er weer in gegooid en ontlucht. Nu komt er alleen wanneer ik de brommer start na iets van 10 seconden sissend geluid uit het kvs reservoir (alsof er lucht uit ontsnapt. Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen? Of is hij gewoon niet goed ontlucht ofzo? Heb je het hele tankje vol gekwakt met kvs? Want er zit een maximum streepje op En het sissende geluid kan komen doordat de dop er niet goed opzit, of dat er nog ergens lucht in zit? Ontluchten is gewoon motor laten draaien met tankdopje open, als het goed is moet het 'tankje' dan leeglopen en dan moet jij dat bijvullen (tot natuurlijk 't maximum streepje). Welke senda heb je trouwens? Reageren
moechy Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 Vriend van me kwam net zijn Aprilia RS50 Tuono laten zien. Rijd toch wel weer leuk op zo'n model veel te kleine carburator. Hebben zelfs minder vermogen als een TZR. Net even op gereden, gaat toch wel dik tegen de 100 aan met alleen een andere uitlaat, namelijk de Leovince V6. Ik heb ook op een TZR gereden met alleen een Leovince V6 eronder en die kreeg ik maar tot ongeveer 90. Hangt ook af van de tandwielverhouding hé. Overigens met een Metrakit Rk Replica haal je met een TZR gemakkelijk de 105. (TWV 11 - 47 ) Reageren
Djmaddox Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 Vriend had een elektrische teller gekocht voor op zijn RS50 omdat de gewone teller het niet doet en wat een hel is het om dat ding te installeren. Het was een Koso XR-SA, staat goed aangeschreven op het internet etc en ook een mooie prijs, namelijk 80 euro. Gisteravond rond 8 uur begonnen met installeren en lichtjes aansluiten en toen zagen we al dat de kabel voor de sensor te kort was om helemaal naar het achterwiel te gaan. Dus rond 1 uur snachts klaar met draadjes aansluiten icm de handleiding waar geen zak van klopt en we zouden de volgende ochtend doorgaan. De volgende ochtend hebben we dus het draadje voor de sensor gestript en verlengt, werkte nog goed nadat we getest hadden met multimeter. Maar toen kwam het ergste. De sensor werkende krijgen. Wij hadden 5 magneetjes op het achtertandwiel geplaatst en na wat gekloot zat de sensor er perfect voor. Dus wij testrondje rijden maar hij gaf niks aan. Magneetjes allemaal omgedraaid en nog niks. Alle draadjes getest op stroom en die werkte allemaal. Zo hebben we al het mogelijke gedaan wat mogelijk is om het te fixen maar niks heeft gewerkt. Dit allemaal komt dus neer op +/-10 uur werk voor een niet werkende kilometerteller Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 Mijn fiets kan makkelijk 25 Ik haal gemakkelijk de 35 hoor, maar ik ben 'm aan het opdrijven! Reageren
GolfG60 Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 Mijn fiets kan makkelijk 25 Ik haal gemakkelijk de 35 hoor, maar ik ben 'm aan het opdrijven! Ik haal dat makkelijk met half gas, maar ik heb dan nog een aantal versnellingen zodat ik nog harder kan Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 (bewerkt) Ik haal dat makkelijk met half gas, maar ik heb dan nog een aantal versnellingen zodat ik nog harder kan Wat is jouw tandwielverhouding? Ik heb 3 grote vooraan en 7 kleine achteraan. Trekt zeer lekker op, maar dat gaat wel ten koste van de topsnelheid.. Bewerkt: 5 juni 2011 door MegaPilot Reageren
moechy Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 Ik haal dat makkelijk met half gas, maar ik heb dan nog een aantal versnellingen zodat ik nog harder kan Wat is jouw tandwielverhouding? Ik heb 3 grote vooraan en 7 kleine achteraan. Trekt zeer lekker op, maar dat gaat wel ten koste van de topsnelheid.. 3 grote vooraan, 8 Achteraan. Beat That. Reageren
flippie13 Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 Heeft jouw fiets maar een 7 tands achterwiel achter? Dan moet je verdomd hard trappen voor de 35 m'n jong haha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.