Jump to content

Scooters

Nuke[NL]

Recommended Posts

er bestaan niet echt 1 soort brommers die goedkoop zijn ... gewoon 2ehands een leuke uitzoeken...

en als je weelie wilt trekken moet je eerst rustig beginnen, niet gelijk voluitgaan natuurlijk :7

Wat is een goede brommer? En ik zal morgen eens een (kleine) remp maken, zo kan ik toch beetje in de lucht gaan ^_^ .

Delen op andere websites

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

248

• flippie13

222

• Djmaddox

176

• Amfetamientje

103

Top Posters In This Topic

Posted Images

mhhh ik hda het over jouw maar ik heb heleaas geen verstand van cross en ken ook amper mensen die er een hebbe,,, srryy

En dan zeg je tegen ik dat ik duidelijker moet praten, maar jij moet dat ook doen :7 .

Maar het is niets.

Delen op andere websites

er bestaan niet echt 1 soort brommers die goedkoop zijn ... gewoon 2ehands een leuke uitzoeken...

en als je weelie wilt trekken moet je eerst rustig beginnen, niet gelijk voluitgaan natuurlijk :7

Wat is een goede brommer? En ik zal morgen eens een (kleine) remp maken, zo kan ik toch beetje in de lucht gaan ^_^ .

Dus iets zoals dit ? Maar dan groter ?

14745808-leuke-crosser-pitbike-110-cc-4-takt-www-motorsenquads-nl.jpg

Delen op andere websites

Ik vind hem ook absoluut niet mooi, en hoort dat ding trouwens wel zo scheef te staan? Volgensmij is je zijstandaard een beetje doorgebogen :puh:

En nog over het uiterlijk: ik vind zo'n cross-stuur dus echt geen positieve toevoeging aan een scooter, en met een underseat die helemaal open is moet je bij mij al helemaal niet aankomen. Jammer trouwens dat je in België woont, want een nummerplaat vind ik eigenlijk best mooi op een scooter.

:bier: Nuke[NL]

Delen op andere websites

Ik vind hem ook absoluut niet mooi, en hoort dat ding trouwens wel zo scheef te staan? Volgensmij is je zijstandaard een beetje doorgebogen :puh:

En nog over het uiterlijk: ik vind zo'n cross-stuur dus echt geen positieve toevoeging aan een scooter, en met een underseat die helemaal open is moet je bij mij al helemaal niet aankomen. Jammer trouwens dat je in België woont, want een nummerplaat vind ik eigenlijk best mooi op een scooter.

:bier: Nuke[NL]

Dat is omdat ik in het gras staat,zoals bij je fiets staat je zijstandaard in de grond(bij aarde,grasveld).

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...