sevaboy Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2007 er bestaan niet echt 1 soort brommers die goedkoop zijn ... gewoon 2ehands een leuke uitzoeken...en als je weelie wilt trekken moet je eerst rustig beginnen, niet gelijk voluitgaan natuurlijk Wat is een goede brommer? En ik zal morgen eens een (kleine) remp maken, zo kan ik toch beetje in de lucht gaan . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2007 heb je het over schakels (TZR/RS) over over cross? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2007 heb je het over schakels (TZR/RS) over over cross? Wie bedoel je? Ik of Froop? Ik heb het over cross. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2007 mhhh ik hda het over jouw maar ik heb heleaas geen verstand van cross en ken ook amper mensen die er een hebbe,,, srryy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2007 mhhh ik hda het over jouw maar ik heb heleaas geen verstand van cross en ken ook amper mensen die er een hebbe,,, srryy En dan zeg je tegen ik dat ik duidelijker moet praten, maar jij moet dat ook doen . Maar het is niets. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2007 er bestaan niet echt 1 soort brommers die goedkoop zijn ... gewoon 2ehands een leuke uitzoeken...en als je weelie wilt trekken moet je eerst rustig beginnen, niet gelijk voluitgaan natuurlijk Wat is een goede brommer? En ik zal morgen eens een (kleine) remp maken, zo kan ik toch beetje in de lucht gaan . Dus iets zoals dit ? Maar dan groter ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2007 mhhh ik denk dat je op een derbi uitkmt .... hier voorbeeldje : http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/v...so.php?id=21978 je zal wel wat geld kwijt zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2007 Als je een cross wilt ben je wel veel geld kwijt maar een aprilia RX zijn goeie crossers maar wel prijzig hier heb je een plaatje ervan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2007 die is idd netjes, wist niet eens dat appie ook cross maakte ;p Let wel op dat de meeste aprillia onderdelen altijd duurder uitvallen he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2007 dat klopt wel de crosser zelf is ook duur voor 2.000 € kun je een tweedehands halen maar dit is volgens mij ook 1 van de enigste crossers van aprilia Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2007 Wat dacht je van Rieju RR? Je hebt al een goede op marktplaats voor 900 en die dingen zijn bruuut jonge. Of een ouwe crosser zoals Honda mtx of mt5. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2007 Wat vind je van me brommer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2007 Wat vind je van me brommer? Lelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nuke[NL] Geplaatst: 10 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 september 2007 Ik vind hem ook absoluut niet mooi, en hoort dat ding trouwens wel zo scheef te staan? Volgensmij is je zijstandaard een beetje doorgebogen En nog over het uiterlijk: ik vind zo'n cross-stuur dus echt geen positieve toevoeging aan een scooter, en met een underseat die helemaal open is moet je bij mij al helemaal niet aankomen. Jammer trouwens dat je in België woont, want een nummerplaat vind ik eigenlijk best mooi op een scooter. Nuke[NL] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2007 Ik vind hem ook absoluut niet mooi, en hoort dat ding trouwens wel zo scheef te staan? Volgensmij is je zijstandaard een beetje doorgebogen En nog over het uiterlijk: ik vind zo'n cross-stuur dus echt geen positieve toevoeging aan een scooter, en met een underseat die helemaal open is moet je bij mij al helemaal niet aankomen. Jammer trouwens dat je in België woont, want een nummerplaat vind ik eigenlijk best mooi op een scooter. Nuke[NL] Dat is omdat ik in het gras staat,zoals bij je fiets staat je zijstandaard in de grond(bij aarde,grasveld). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.