.Sharingan Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2007 Maar je zegt tegen mij dat het een MBK is (opa scooter ) En hij lijkt hendig veel op een Booster. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2007 Maar je zegt tegen mij dat het een MBK is (opa scooter ) En hij lijkt hendig veel op een Booster. Wat heeft dat te maken met m'n vorige post?Maar de wielen zijn belachelijk, ik zal eens kijken voor andere. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2007 idd andere wielen halen, sportstuurtjes is wel netjes alleen moet hij ook kunnen sporten anders is het idiot ... Voor de rest vind ik die kappe nooit zo mooi, en in belgië zonder kenteken rijden is echt superflex! vind ik cker mooi ik ga binnekort denk ik me Nummerbord op me blok zetten maar dan moet ik wel me knipperlichten zien weg te werken in me achterkant ergers (lastig bij sr omdat hij op je nummerbord ding zit ) gratz met je scoot trouwens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2007 idd andere wielen halen, sportstuurtjes is wel netjes alleen moet hij ook kunnen sporten anders is het idiot ...Voor de rest vind ik die kappe nooit zo mooi, en in belgië zonder kenteken rijden is echt superflex! vind ik cker mooi ik ga binnekort denk ik me Nummerbord op me blok zetten maar dan moet ik wel me knipperlichten zien weg te werken in me achterkant ergers (lastig bij sr omdat hij op je nummerbord ding zit ) gratz met je scoot trouwens Haal ze dan helemaal eraf, die knippertjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2007 (bewerkt) idd andere wielen halen, sportstuurtjes is wel netjes alleen moet hij ook kunnen sporten anders is het idiot ...Voor de rest vind ik die kappe nooit zo mooi, en in belgië zonder kenteken rijden is echt superflex! vind ik cker mooi ik ga binnekort denk ik me Nummerbord op me blok zetten maar dan moet ik wel me knipperlichten zien weg te werken in me achterkant ergers (lastig bij sr omdat hij op je nummerbord ding zit ) gratz met je scoot trouwens Haal ze dan helemaal eraf, die knippertjes ja en nog hogere boete krijgen btw vriend van me moest op roller 100euro boete ofzow Bewerkt: 11 september 2007 door Plantebak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2007 idd andere wielen halen, sportstuurtjes is wel netjes alleen moet hij ook kunnen sporten anders is het idiot ...Voor de rest vind ik die kappe nooit zo mooi, en in belgië zonder kenteken rijden is echt superflex! vind ik cker mooi ik ga binnekort denk ik me Nummerbord op me blok zetten maar dan moet ik wel me knipperlichten zien weg te werken in me achterkant ergers (lastig bij sr omdat hij op je nummerbord ding zit ) gratz met je scoot trouwens Haal ze dan helemaal eraf, die knippertjes ja en nog hogere boete krijgen btw vriend van me moest op roller 100euro boete ofzow Mag je in België niet zonder knipperlichten rijden ? Hier in Nederland, is het niet verplicht, dan moet je wel je hand uitsteken ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2007 ik woon ook in nederland maar ik ga een beetje me hand uitsteken, en ik heb al half getunde knipperlichtjes dus dat vind ik anders zonde, moet zo alleen ff mooi wegwerken, ik denk dat ik ze ongeveer 45grade aan de zijkant ga doen... ff kijke hoe dat er uit ziet, en dan me bedrading aan de onderkant weglaten werken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2007 ik vind hem ook niet mooi, en een MT5 is gestopt met bouwen in 1979 en is erg oud heb liever een nieuwere crosser dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2007 ik woon ook in nederland maar ik ga een beetje me hand uitsteken, en ik heb al half getunde knipperlichtjes dus dat vind ik anders zonde, moet zo alleen ff mooi wegwerken, ik denk dat ik ze ongeveer 45grade aan de zijkant ga doen... ff kijke hoe dat er uit ziet, en dan me bedrading aan de onderkant weglaten werken Alsjeblieft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2007 so die staat bij me favo's erg bedankt moet nu eerst me band vervangen, die was al versleten maar nu ook lek me uitlaat is er nu af, maar me bandje gaat er nie af... moet ik morge ff naar kijken vriend van me heeft ook een te erge pijp binnen gehad vandaag, laser X pro - chroom echt super netjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2007 Me brommer is stuk, ik reed en het ging zo Vroem...Vroem...dan doe ik me wiel omhoog en BOEM! Ik viel in de beek, me brommer aan de knoppen, ik heb het probleem gevonden, me uitlaat is ontploft, ik ga vanavond kijken of ik nog een extraatje in me kast liggen heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2007 zelf heb ik nieuwe plannen (alweer ) .... ik ga eerst Yasuni R halen (carbon waarschijnlijk en als ik ineens rijk wordt die zieke black edition) en rond de zomer hoop ik dan geld te hebben voor 70cc + (prof) te laten afstellen @seva dat is zwaar klote maar reed je nouw de sloot in ? want dat ka nook nooit goed zijn geweest Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2007 zelf heb ik nieuwe plannen (alweer ) .... ik ga eerst Yasuni R halen (carbon waarschijnlijk en als ik ineens rijk wordt die zieke black edition) en rond de zomer hoop ik dan geld te hebben voor 70cc + (prof) te laten afstellen@seva dat is zwaar klote maar reed je nouw de sloot in ? want dat ka nook nooit goed zijn geweest Hij is weer hersteld, ik had nog een extra uitlaat over. Ik heb in de sloot gereden, het is was zoals als je nitro hebt, in 2 minuten was alles gebeurt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2007 oki welke uitlaat heb je er onder gegooid dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2007 oki welke uitlaat heb je er onder gegooid dan? Dezelfde zoals vorige keer, je moet niet vragen welke. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.