Jump to content

Media GTA ????


Baffie

Wat vind je van de berichten die uit de media komen over een misschien nieuwe GTA?  

77 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind je van de berichten die uit de media komen over een misschien nieuwe GTA?

    • Duidelijk en klaar waar je iets aan hebt.
      12
    • Redelijk duidelijk
      3
    • gewoon
      16
    • beetje vaag
      37
    • heel erg vaag waar je niets van op aan kunt
      31
    • anders, namelijk...
      8


Recommended Posts

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    7

  • brbgtaplayer

    3

  • actros

    3

  • Tha Real G.

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weken later...

Een nieuwe GTA zou misschien wel iets teveel van het goede kunnen zijn. Ik herinner mij nog toen die allereerste GTA uitgekomen is. Als je het verschil bekijkt tussen die en SA dan mag je wel zeggen sat rockstar zeer goed werk geleverd heeft. Natuurlijk hoop ik nog op een nieuwe maar dan zal die echt wel heel vernieuwend moeten zijn om dit publiek nog te kunnen aanspreken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een nieuwe GTA zou misschien wel iets teveel van het goede kunnen zijn. Ik herinner mij nog toen die allereerste GTA uitgekomen is. Als je het verschil bekijkt tussen die en SA dan mag je wel zeggen sat rockstar zeer goed werk geleverd heeft. Natuurlijk hoop ik nog op een nieuwe maar dan zal die echt wel heel vernieuwend moeten zijn om dit publiek nog te kunnen aanspreken.

yup. ze moeten gta sa zien te overtreffen...

maar met behulp van de ps3 gaat dat ze denk ik wel lukken ;) :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Een nieuwe GTA zou misschien wel iets teveel van het goede kunnen zijn. Ik herinner mij nog toen die allereerste GTA uitgekomen is. Als je het verschil bekijkt tussen die en SA dan mag je wel zeggen sat rockstar zeer goed werk geleverd heeft. Natuurlijk hoop ik nog op een nieuwe maar dan zal die echt wel heel vernieuwend moeten zijn om dit publiek nog te kunnen aanspreken.

yup. ze moeten gta sa zien te overtreffen...

maar met behulp van de ps3 gaat dat ze denk ik wel lukken ;) :lol:

He wat dacht je van de PC!

Ik denk overigens niet dat er een nieuwe gta komt.

Volgens mij hebben ze het wel gehad!

Link to comment
Delen op andere websites

The Facts

* Sam Houser stated that GTA San Andreas was to mark the end of the GTA3 trilogy, which suggests that the next release will be called GTA4.

* The domains GrandTheftAuto4.com and GTA4.com were registered by Sam Houser, president of Rockstar Games.

* Grand Theft Auto 4 is being developed for the Playstation 3, a 'next generation' system. Sam Houser was quoted praising the new Playstation 3 on May 17th, when the console was unveiled:

"Each time SCEI launches a console, the video games business moves to the next level. With PlayStation 3 it looks as if it might be time for interactive entertainment to become, finally, the world's dominant artistic medium."

-- Sam Houser, President, Rockstar Games

?? is dit waar of niet :S ?

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij is gta afgelopen geen nieuwe meer het was nu wel leuk geweest k vond GTA3 helemaal te gek omdat iets revolutionairs was en VC voor de vette sfeer en SA om de kracht van et spel te laten zien.toch heb k VC met meer plezier gespeeld.GTA moet afgelopen zijn iets nieuws moet komen.

gta stopt voorloping nog niet!!!!!!!!! voel je je goed? <_< :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

GTA is gewoon een te goed verkopend spel om mee te stoppen.

Als R* er mee zou stoppen denk ik dat ze op langere termijn veel minder winst maken.

Zo dom zijn ze daar echt niet hoor!

Link to comment
Delen op andere websites

GTA is gewoon een te goed verkopend spel om mee te stoppen.

Als R* er mee zou stoppen denk ik dat ze op langere termijn veel minder winst maken.

Zo dom zijn ze daar echt niet hoor!

het gaat uiteindelijk allemaal om geld :(

Gesloten door Mazzeltje.

Bewerkt: door Mazzeltje
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...