Only GrandTheftAuto Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Ik vind dat je bij Gta Vcs te snel geld kan verdienen .. vergeleken bij Gta SanAndreas waar je moet vechten voor je geld krijg bij Gta Vcs gewoon elke dag netjes tientalle duizende dollars op je rekening. en dat geld kun je bijna niet uitgeven .. alleen aan wapens dan ! Wat vinden jullie er van .. ? Reageren
GTAVC Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Best slecht maar te weinig zoals bij SA is ook niet leuk daar kreeg je maar 100 of 300 bij de meeste missies maar als je dan zat had kon je het ook aan alles uitgeven Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Idd, Ik had geen cent te makken! Moest ik eerst allemaal Odd-Jobs doen enzo voor ik weer wapens en kleding kon kopen. Gellukig krijg je later dan wel veel geld per missie! Liever rijk dan Arm Reageren
Big Playahh Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Ik vind dat je bij Gta Vcs te snel geld kan verdienen .. vergeleken bij Gta SanAndreas waar je moet vechten voor je geld krijg bij Gta Vcs gewoon elke dag netjes tientalle duizende dollars op je rekening. en dat geld kun je bijna niet uitgeven .. alleen aan wapens dan ! Wat vinden jullie er van .. ? dat is tog vet Reageren
ruttie Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 ik vind het ook best dom. als je geld wilt uitgeven (aan wat dat dan ook mag zijn) moet je ook wel verdienen. ik vind het zeker jammer dat je het maar heel weinig kan uitgeven Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Geef je geld allemaal uit aan een wapen, en ga dan dood, ben je al je geld kwijt Reageren
BigT Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Lol Weetje wat je moet doen om nog sneller geld te verdienen ? Je moet die cheat gebruiken dat de tijd nog sneller gaat. Wheeejoo dan verdien je pas veel xD. Reageren
M4X Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Je verdient redelijk snel geld in VCS daar ben ik het helemaal mee eens. Maar op het begin van het spel zit je vrij krap als je geen zijmissies doet, en dat blijft zo totdat de Empire Buildings komen. Dan ben je als het ware in 1 keer millionair. Maar wapens is niet het enige waar je je geld aan kan uitgeven, want zonder dat je het echt merkt geef je ook veel uit aan andere dingen. Neem nou de helikopter op het dak van The Clemenus Suite. Ik koop er erg vaak 1 nadat ik gesaved heb, en ze zijn 4000 of 5000 per stuk. Dat geld ook voor andere voertuigen, maar die koop je meestal minder vaak. Dat is dus al heel wat. Ook de empire buildings zelf verbouwen kost heel wat, tenminste als je alles in Robbery laat verbouwen. Maar omdat het geld er zo snel bij komt op een gegeven moment zie je er niet echt geld vanaf gaan. Opzich best jammer dat je niet voor je geld hoeft te werken, maar aan de andere kant is het ook niet zo heel erg. Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 (bewerkt) Mijn geld loopt bij elke GTA in me Miljoenen [zonder codes] dus maakt mij niet zo erg uit Bewerkt: 15 maart 2007 door Kellerman Reageren
.Exorcist Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Mijn geld loopt bij elke GTA in me Miljoenen [zonder codes] dus maakt mij niet zo erg uit Zelfde geldt voor mij M.V.G, -Virus. Reageren
BigT Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Ja weet ik maar als je nog sneller geld wilt verdienen . Ik gebruik ook geen cheats. Aleen bij de 2de keer dat ik de storie line doe. Want dan iset gwn fun. Reageren
Kakaroth Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Ik vind dat je bij Gta Vcs te snel geld kan verdienen .. vergeleken bij Gta SanAndreas waar je moet vechten voor je geld krijg bij Gta Vcs gewoon elke dag netjes tientalle duizende dollars op je rekening. en dat geld kun je bijna niet uitgeven .. alleen aan wapens dan ! Wat vinden jullie er van .. ? maak je een grapje?.... Het gaat cker snel, maar wat is jou probleem, beter te veel dan te weinig! *extreme meligheidsdansje* Reageren
Scarface92 Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Jaa je kan best snel en veel geld verdienen door je bedrijven(empire buldings) Maar dat vind ik juist niet erg bij vcs. Je moet de bedrijven aanvallen en dan kopen. Dus je werkt eigelijk wel voor je geld. Het geld wat je voor de storyline missie's krijgt vind ik wel best veel -------------------------------------------------------------------------------------------------- Gta vice city stories ps2!!!! The GTA man Reageren
Gta Smurf Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 (bewerkt) Bij San Andreas Ga je gewoon naar de Inside Track Bedding (paarderenbaan) je kan daar erg snel geld verdienen (stond laatst boven de 20 miljoen) Bewerkt: 11 april 2007 door Gta Smurf Reageren
Woetsha Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Je krijgt genoeg geld van The storyline en een paar bedrijven om rond te kunnen komen ! Maar je moet ook soms een beetje voor de lol viligant missions doen want dat verdient ook wat! Ik heb gewoon met een panzer viligante gedaan en dan krijg je zéér veel geld en het is ook makkelijk *hint* ! Woetsha. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.